Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 468
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Sliter noe jævlig med vonde følelser og føler meg veldig alene. Har tatt en stesolid, så har jeg noen blåvalium og hasj. Vil bare bli glad. Vil helst slippe å bruke heroin men vurderer det sterkt. Har mistet så mye de siste ukene..
nei ja, så lurer jeg på cheater jeg følelsene ved å ta tramadol oppå? Er 50 mg actavis.

Hva ville du gjort next om du var meg? Tatt en blå bare, en J? En tramadol? Og vil helst ikke fucke for mye med hjertet
Ville iallefall ikke overstiget 400mg tramadol i døgnet, grunnet fare for kramper(selv om diazepam er krampestillende). Røyk og tram vil være trygt å ta, men det gjør bare vondt værre. Rusmidler løser ingenting, og gjør det bare værre å stå i følelsene når du går av.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, du cheater følelsene uansett. Mulig de dempes der å da men de vil bare bli forsterket og desto vondere å kjenne på.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Halla. Sliter noe jævlig med vonde følelser og føler meg veldig alene. Har tatt en stesolid, så har jeg noen blåvalium og hasj. Vil bare bli glad. Vil helst slippe å bruke heroin men vurderer det sterkt. Har mistet så mye de siste ukene..
nei ja, så lurer jeg på cheater jeg følelsene ved å ta tramadol oppå? Er 50 mg actavis.

Hva ville du gjort next om du var meg? Tatt en blå bare, en J? En tramadol? Og vil helst ikke fucke for mye med hjertet
Vis hele sitatet...
Min erfaring er at benzo er livsfarlig hvis du sliter med depresjoner, da det blir så mye verre når det går ut av kroppen. Det er nå min erfaring. Opiatene har aldri gitt meg depresjoner. Folk er forskjellige.

Sitat av CannaLars Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Lett for deg å si, Lars, du har verdens mest terapeutiske hobby. Kanskje vi skal anbefale trådstarter å begynne å dyrke?
Sist endret av Skinny; 14. mars 2023 kl. 19:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Skinny Vis innlegg
Lett for deg å si, Lars, du har verdens mest terapeutiske hobby. Kanskje vi skal anbefale trådstarter å begynne å dyrke?
Vis hele sitatet...
Kan sterkt anbefales!