Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1986
Er det lett for andre å se om noen er fast bruker av kokain og ketamin? Evt hvordan vises det? Er det noe man kan gjøre for at det ikke skal vises? Hørte en plug sa at jeg ikke burde sniffe cola fast fordi det er lett å se om noen er cola addict sa han. How?

+ Er det normalt å være tett i nesa 24/7 av cola? Sniffer sånn 3-5 linjer i timen (unntatt når jeg sover selvsagt xd)

Blør også veeldig mye neseblod, har hatt ferskt blod i nesa mi i noen uker nå, begynner å bli smått plagsomt, det renner liksom ikke blod, men det er fremdeles ferskt blod i nesa noe jeg ser hvis jeg stikker et papir inn i nesa, så kommer papiret alltid ut med rødt ferskt blod på seg. Men det at nesa er tett 24/7 er plagsomt, noe jeg kan gjøre for å unngå dette? Har prøvd nesespray (otrivin) men det funka ikke + vil ikke ha enda en avhengighet ettersom mange er avhengig av nesespray.
Pupillene er ofte forstørret, litt glansaktig, men kommer ann på, ellers som du sier, eneste du kan gjøre er å sniffe mindre det er jo etsende,
Kan hjelpe å skylle nesen her å der. det med tett nese heller ikke uvanelig men da kan skylling hjelpe..
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tett nese,store pupiller,urolig,pratsom,skum i munnviken,rastløs blikk,tett nese,rød nese,sår under nesa..
Du tar alt for ofte strek. Derfor du blør. Knus det skikkelig opp er også viktig. Når du tar en strek sett på alarm på 45 min. Så når alarmen går tar du ny strek. Ikke ta noe mer enn det, lover deg tiden går fortere enn du tror.
Sitat av Scruff2023 Vis innlegg
Er det lett for andre å se om noen er fast bruker av kokain og ketamin? Evt hvordan vises det? Er det noe man kan gjøre for at det ikke skal vises? Hørte en plug sa at jeg ikke burde sniffe cola fast fordi det er lett å se om noen er cola addict sa han. How?

+ Er det normalt å være tett i nesa 24/7 av cola? Sniffer sånn 3-5 linjer i timen (unntatt når jeg sover selvsagt xd)

Blør også veeldig mye neseblod, har hatt ferskt blod i nesa mi i noen uker nå, begynner å bli smått plagsomt, det renner liksom ikke blod, men det er fremdeles ferskt blod i nesa noe jeg ser hvis jeg stikker et papir inn i nesa, så kommer papiret alltid ut med rødt ferskt blod på seg. Men det at nesa er tett 24/7 er plagsomt, noe jeg kan gjøre for å unngå dette? Har prøvd nesespray (otrivin) men det funka ikke + vil ikke ha enda en avhengighet ettersom mange er avhengig av nesespray.
Vis hele sitatet...
Tror ikke nesespray er det du burde bekymre deg over. Kokain bruk kommer nok andre til å merke på deg enn det du merker selv, utifra hvordan du endrer oppførsel. Du blir mer og mer vant til rusens effekter mens andre ikke er vant til at du oppfører deg annerledes.

Ketamin blir jo noe helt annet men med samme effekter. Det syntes nok ikke så godt på utseendet, men i oppførsel.

Altså, du kommer til å både se rusa ut og virka rusa ut ved ketamin bruk i sosiale settinger .

Husk å flushe nesa med vann også når du er ferdig med økta, få ut alt mulig dritt rester som sitter i. Gjenbruk omdu vil, men ikke la det sitte i.
Sist endret av Majao Gibensis; 14. februar 2023 kl. 12:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fra en som har brukt coke og ketamin daglig i lange perioder av gangen uten at noen har misstenkt noe som helst.
Nei, det er ikke bare noe man kan se helt uten videre og i mange tilfeller er det helt andre årsaker bak en rusbruk som gir de symptomene.

Rester av hvitt pulver rundt neseboret, det er en veldig avslørende ting men ellers er det ikke noe du legger særlig merke til.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fra en som har brukt coke og ketamin daglig i lange perioder av gangen uten at noen har misstenkt noe som helst.
Nei, det er ikke bare noe man kan se helt uten videre og i mange tilfeller er det helt andre årsaker bak en rusbruk som gir de symptomene.

Rester av hvitt pulver rundt neseboret, det er en veldig avslørende ting men ellers er det ikke noe du legger særlig merke til.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det? Har du spurt alle rundt deg "det året var jeg på cola daglig - mistenkte du noensinne det?"

..eller bare antar du at folk ikke vet siden de ikke sier det direkte til deg, konfronterer eller spør deg? For det er sjelden folk faktisk gjør det, selv om de mistenker. De snakker når du har gått
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Hvordan vet du det? Har du spurt alle rundt deg "det året var jeg på cola daglig - mistenkte du noensinne det?"

..eller bare antar du at folk ikke vet siden de ikke sier det direkte til deg, konfronterer eller spør deg? For det er sjelden folk faktisk gjør det, selv om de mistenker. De snakker når du har gått
Vis hele sitatet...
Fordi folk hadde sagt ifra på langt flere enn 1 måte, til langt flere enn bare meg personlig om de hadde oppdaget det, sånn kan jeg vite det.
Anonym bruker
"Halvfylt Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mitt inntrykk er at personer som bruker mye kokain ofte har glossy, klare og skarpe øyne. Jeg brukte dette for mye for noen år siden og folk sa at jeg så utrolig Fresh og kjekk ut. Det du tydeligvis ikke vet er hva som skjer etterpå. Det bruket du beskriver her kommer til å føre til at du sitter igjen som et skall av den du en gang var. Ville stoppet umiddelbart. Det er svært skadelig for kroppen og hjernen din, og du er intet unntak. Det er ikke som andre rusmidler du kan bruke mye over lang tid, det er ekstremt skadelig. Bare kutt det ut, så får du et mye bedre liv enn du nå er på vei til å få.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi folk hadde sagt ifra på langt flere enn 1 måte, til langt flere enn bare meg personlig om de hadde oppdaget det, sånn kan jeg vite det.
Vis hele sitatet...
Ok, så svaret er at du vet ikke. Du liker å tro at du vet
Begynn med base/crack heller, da slipper du å gå med fucka nese hele dagen. Jeg har som regel begynt med linjer hver gang jeg kjøper men går fort over til å røyke det.. men det er jo virkelig natt og dag i forskjell, så kanskje ikke det lureste siden du allerede er på linjer hele dagen
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Ok, så svaret er at du vet ikke. Du liker å tro at du vet
Vis hele sitatet...
Nei det er om-vendt. Det starter med at folk som kjenner til tegnene legger merke til det, så begynner de stræite å legge merke til det. Og du føler for å ta en til fordi den forrige ikke funka som den pleier. Og lykke til.
Anonym bruker
"Fregnete Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan renser man nesen godt etter en natt med brus?
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Scruff2023 Vis innlegg
Er det lett for andre å se om noen er fast bruker av kokain og ketamin? Evt hvordan vises det? Er det noe man kan gjøre for at det ikke skal vises? Hørte en plug sa at jeg ikke burde sniffe cola fast fordi det er lett å se om noen er cola addict sa han. How?

+ Er det normalt å være tett i nesa 24/7 av cola? Sniffer sånn 3-5 linjer i timen (unntatt når jeg sover selvsagt xd)

Blør også veeldig mye neseblod, har hatt ferskt blod i nesa mi i noen uker nå, begynner å bli smått plagsomt, det renner liksom ikke blod, men det er fremdeles ferskt blod i nesa noe jeg ser hvis jeg stikker et papir inn i nesa, så kommer papiret alltid ut med rødt ferskt blod på seg. Men det at nesa er tett 24/7 er plagsomt, noe jeg kan gjøre for å unngå dette? Har prøvd nesespray (otrivin) men det funka ikke + vil ikke ha enda en avhengighet ettersom mange er avhengig av nesespray.
Vis hele sitatet...

Har bekjente som er avhengige av kokain og Ketamin, og det synes mest av alt på at de ser nærmest anorektiske ut og at de ser veldig slitne ut, litt herja liksom. Det har gått veldig langt med disse dog, og de har kjørt på i lang tid. Den ene personen har straight up kjøttsår i nesa, som er synlig selv om man ikke studerer og kikker oppi der. Vedkommende klarer typ ikke puste gjennom nesa lenger heller, som du beskriver, og det renner konstant ut en blanding av gørr og blod.

Mitt råd er å ta avhengigheten din på alvor, det er dessverre svært mange som blir preget resten av sitt liv av daglig bruk av kokain over lange perioder. Selv om det er veldig normalisert i visse miljøer, er det virkelig hardcore. Jeg anbefaler deg å ta en chat med de på rusinfo.no, eventuelt oppsøke anonyme narkomane, du kan enkelt ta en telefon og ta en liten prat med de. Det er overraskende mange der i tidlig 20-årene som «kun» har tatt for mye Coke. Det er slett ikke kun for de tyngste sprøytenarkomane, jeg ble personlig overrasket over hvem som dukker opp. Det er ikke religiøse fanatikere heller, selv om «gud» blir nevnt en del. Denne «guden» er for min del felleskapet, noe større enn meg selv. Det eneste kriteriet de har er at du har et ønske om å bli rusfri, og man kan møte i alle slags former, men man skal ikke dele om man har brukt den dagen (kan fort bli rotete og bablete), man skal heller ikke ha med utstyr eller rusmidler i møter. Jo tidligere du vedkjenner at du har et problem, jo bedre. Man driver seg selv inn i et enormt dårlig psykisk sted ved varig bruk av slike sterke rusmidler, og den eneste veien ut av nedturen er mer rus. Poff, så er man fanget i en ond sirkel der man føler at den eneste måten å fungere på er ved å fortsette med rusen. Man må dessverre gjennom et lite helvete før man kommer ut på andre siden og kan fungere uten

Dette er ikke ment som moraliserende, jeg er selv i en ond sirkel av opiatbruk nå som jeg planlegger en slutt på.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan renser man nesen godt etter en natt med brus?
Vis hele sitatet...
Bruker ikke Coke ofte, men da det skjer passer jeg på å snyte meg godt før jeg går til sengs
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar man ofte kola så blir en vant til å oppføre seg normalt, hvertfal jeg gjør.

Men gå med tett nese og bruke nesespray kan være vanskelig å skjule. Jeg sier jeg er sykt allergisk og derfor jeg altid snufser så mye.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Ok, så svaret er at du vet ikke. Du liker å tro at du vet
Vis hele sitatet...
Nei, det er hva DU tror svaret er og ikke klarer å forstå hva jeg mener med at folk hadde sagt ifra, ingenting annet.