Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 416
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nettopp skutt 2 mg subutex. Merker ikke stort. Men jeg har litt opiattoleranse, har tatt tramadol de siste fem dagene, før det tok jeg oxy. Men jeg merker ingenting… siger det på eller hva? Fant de hjemme fra tiden jeg fikk av LAR. De gikk ut på dato i 2020, kan det ha noe å si?
Det har ingenting å si om de er utgått på dato, de aller fleste tabletter er veldig stabile. De er pålagt å ha datostempling, men du kan helt trygt gå ut i fra at de holder seg «evig». Du burde kjenne 2mg om du kun har brukt tramadol, sub er jo veldig potent i forhold.
Med det sagt så er det ikke lurt å skyte på subutex, er mange som har måttet operere på hjerteklaffen, spesielt de som bare rister den ut i pumpen.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det har ingenting å si om de er utgått på dato, de aller fleste tabletter er veldig stabile. De er pålagt å ha datostempling, men du kan helt trygt gå ut i fra at de holder seg «evig». Du burde kjenne 2mg om du kun har brukt tramadol, sub er jo veldig potent i forhold.
Med det sagt så er det ikke lurt å skyte på subutex, er mange som har måttet operere på hjerteklaffen, spesielt de som bare rister den ut i pumpen.
Vis hele sitatet...
At piller holder seg evig stemmer ikke, jeg har funnet gamle piller som er helt muggnet. Men at dem holder seg lenge er helt rett. Om du har liten tollereanse på opiater vil du føle en god rus av 0.5mg, alt over fører ofte til kvalme hos mange. Å injisere subutex er ikke vanskelig, da subutex er vannløslig, du må filtrere dem godt.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg skøyt 7 mg i sta, 2 mg i går. Syns det er merkelig at effekten er så fraværende. Kjenner effekt, men svært lite i forhold til hvor lite opiater jeg har tatt i det siste.
Men subutexen har ligget i bilen til dama i 3-4 år i kulde og varme osv, kan det påvirke effekten mon tro?