Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1213
Anonym bruker
"Rød Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, føler jeg får altfor tidlig nedtur på amf. Har ikke noe å si om jeg tar mye eller lite. Allerede etter sånn to timer kommer jeg ned. Har aldri fått noe ekstrem nedtur av verken amf eller mdma med heavy depresjon, slik som mange bruker å få. Jeg blir bare mindre gla og har veldig lite å si så ender opp med at jeg bare blir veldig stille. Vil si jeg blir mere «tom».
Synes dette er litt kjipt, da de andre jeg henger med er påvirka lengre enn meg. Er det noe grunn for dette? Hvor lenge er dere påvirka og hvor mye tar dere/inntaksmåte?
Du har fått toleranse og brukt for mye.

Magien er til en viss grad borte.

Bruk mindre Amfetamin.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Du har fått toleranse og brukt for mye.

Magien er til en viss grad borte.

Bruk mindre Amfetamin.
Vis hele sitatet...
Når du sier det så kommer jeg faktisk på at første linja eller droppet varer lengre og får absolutt ingen nedtur av denne men om jeg tar en linje til etter noen timer varer denne mye kortere og får mere nedtur. Skal begynne å holde meg til en linje/dropp hver gang jeg tar amf og ikke drive å redosere
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amf redosering er ikke verdt det. Du får bare fucka nattestid, og hjernen føles enda litt svidd dagen derpå; tar du amf dagen etter på også "fortsetter" bare hangover videre, av minerfaring. Konstant sporadiske dopamin rush dagen lang gjør faktisk at man blir lei også....


Snakker basert på periodisk misbruk av min lisdeksamfetamin.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Need some help here. Tok å droppa 1g fart for 7-8 timer siden. Er det safe for meg å ta 2 Zolpidem Dune? Hver pille er 5mg. Er det bra for å sovne?
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Weedbabechick Vis innlegg
Need some help here. Tok å droppa 1g fart for 7-8 timer siden. Er det safe for meg å ta 2 Zolpidem Dune? Hver pille er 5mg. Er det bra for å sovne?
Vis hele sitatet...
Ja wii. Kjør på booooii
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja wii. Kjør på booooii
Vis hele sitatet...
Takk for kjapt svar😌 Er ny her på freak. Vært oppe i snart 3 døgn
Sitat av Weedbabechick Vis innlegg
Takk for kjapt svar😌 Er ny her på freak. Vært oppe i snart 3 døgn
Vis hele sitatet...
Du brenner lyset i begge ender.

Mulig det er alderen, mulig det er overforbruket det er også mulig at det er en blanding

Men i starten syns jeg ikke pepper var morro før døgn nr 2. Og holdt det gjerne gående i 4-5 dager

Spol frem 6 år frem i tid, hvis jeg ikke får lagt meg 15 timer inn kjenner jeg psyken reiser fra meg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lenge er dere påvirka
Vis hele sitatet...
Utvilt, det første døgnet, ca. 6-8 timer.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvor mye tar dere/inntaksmåte?
Vis hele sitatet...
0.5-1g. Blander det ut i noe, f.eks kaffe.