Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 692
Hei!

Jeg tok Ritalin kl 8 i dag. Jeg skal ut å fly kl 16.00. Skal ta benzo før dette. Jeg vet at Sobril fungerer, men er usikker på hvordan det fungerer nå når jeg har tatt Ritalin daglig. Vet at effekten av Ritalin går ut snart. Har en 5 mg Sobril og en 10 mg vival.

Noen som har erfaring med dette? Har best effekt av Sobril, og kun prøvd vival forebyggende mot kramper så husker ikke helt hvordan vival fungerer på direkte tankekjør og angst.

Kanskje ikke vival er 10mg. Skrev feil. Tror det er en av de svakeste
Sist endret av DaenerysQueen; 13. februar 2023 kl. 10:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vival og/eller Sobril virker dempende på tankekjør og angst, det er det benzodiazepiner i all hovedsak er ment å lindre. Er det slik at du har tankekjør og angst til vanlig, at du er litt påtent og opplever bivirkninger av ritalinen eller har du bare flyskrekk?
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Vival og/eller Sobril virker dempende på tankekjør og angst, det er det benzodiazepiner i all hovedsak er ment å lindre. Er det slik at du har tankekjør og angst til vanlig, at du er litt påtent og opplever bivirkninger av ritalinen eller har du bare flyskrekk?
Vis hele sitatet...
Jeg har veldig mye angst ja.. 🙉 ikke pga ritalin. Har en angstlidelse før jeg fikk adhd diagnose. Har erfaring fra begge typer tabletter, men vet at ritalin og benzo kan motvirke hverandre.
5mg Sobril og 5mg Vival vil være tilstrekkelig om du ikke har toleranse. Om du har det så kan du drikke en halvliter grapefruktjuice for å forsterke virkningen.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9625273/
Tusen takk! Det var visst valium, men tar en sobril nå snart.