Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1554
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det toleransen min, eller har det vært veldig dårlig amfetamin i Oslo den siste tiden? Typ desember og januar?

Noen andre som har merket dette?
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vel ikke helt ukjent at kvaliteten på amfetamin her til lands aldri har vært spesielt bra, med renhetsgrad på 20-30%..
Anonym bruker
"Leken Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har vært heldig å få speed som ikke er kutta (ikke oslo) men det er ikke dermed sagt at den er 100% ren fordi. Kokken må jo gjøre en bra jobb for at den skal bli 100 tenker jeg. Men ofte jeg acetonvasker og det er ikke mye som tyder på grums i peppern lenger nord i landet iallfall.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har ikke prøvd i oslo, men har definetift merka dårlig kvalitet i lang tid nå
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det jeg har fått tak i her oppe ved Trondheim er latterlig rent, sånn at noe mer enn noen få korn så blir det fort for mye. Men nå har han som får tak i det lett ganske så lenge også for å finne akkurat denne typen, så jeg er visst heldig som har en så kresen dealer.
Anonym bruker
"Snill Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Det jeg har fått tak i her oppe ved Trondheim er latterlig rent, sånn at noe mer enn noen få korn så blir det fort for mye. Men nå har han som får tak i det lett ganske så lenge også for å finne akkurat denne typen, så jeg er visst heldig som har en så kresen dealer.
Vis hele sitatet...
Kresne dealere er som oftest de beste