Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1497
Hei godt folk, nå har jeg et lite «problem» jeg blir ikke lenger stein av hasj, jeg røyker både bong og joint kommer litt ann på dagen, men det virker ikke lengre som det skal.

Jeg får kanskje en liten buss om jeg røyker mye, den går over ila. et kvarter - tjue min, jeg har røyka endel siste året, så skjønner at jeg har utvikla en toleranse, men føler at som med alt annet så skal det å øke dosen kunne gjøre jobben, det gjør det ikke lengre.

Har en kamerat som har laget en teori om at hjernen «holder igjen» dersom vi ikke gjør det vi skal ila. en dag, litt som en last amptemt for å få oss til å være produktive (vært en lengre dårlig periode med røyking fra morgen til kveld, er på vei ut av den nå) . Dette backes litt opp av at når vi har gjort det vi skal en dag så har det mer fu k enn ellers.

Jeg lurer på om dersom jeg tar en lengre TP om jeg vil kunne returnere til pre-megastoner fasen og faktisk bruke dette på en mer fornuftig måte eller om jeg har burna reseptorne mine for godt.

Jeg vil gjerne høre deres personlige erfaringer samt teorier
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler å få i deg nok omega 3 det er viktig for hvor godt det funker visstnok.

Kanskje du har dårlig kvalitet?

Fra morgen til kveld vil bli mindre wow ja.

Prøvd edibles?

Hvis du tar 3-14 dagers pause får du god effekt men du er raskt tilbake i gamle spor.

Jeg får like god effekt hver dag etter mange år.


Med hasj og sigg blir det mer ett jag etter en high enn jeg opplever nå som jeg har sluttet å røyke og kun bruker grønt i vaporizer og edibles av det som blir vaporizert.

Anbefales om det er en mulighet for deg.
Stusser litt over slike saker, for jeg er nå godt voksen nå og kjenner folk i 60 årene som røyke siden de var fjortisser som fremdeles får effekt.

Klart, du må ha en god lang pause på flere uker, helst par måneder om du virkelig vil at hasjen skal smelle på nesten så godt som de første gangene du røykte.

En ting jeg har lagt merke til er ar man trenger ofte mye mindre når man røyker med andre. F.eks en gjeng venner med noe pils. Da føler jeg meg ganske stein bare etter andre jointen som blir sendt rundt.
Enig med expialidocius, er selv i 30åra og er godt erfaren rusmisbruker, og føler hasj er det rusmidlet som aldri skuffer. Røyka daglig i 15år å funker fortsatt knall godt. Har du prøvd å skifte typer hasj? Hvis det ikke funker så er vel pause eneste mulighet. Er det god vare, og ikke alt for innrøyka på den typen du har skal du bli fjern uansett hvilke måter du velger å røyke på.

Et annet tips et å lage edibles, å ta hasjen oralt. Hvis du ikke har tatt cannabis oralt så er det bare å google så finner du masse fremgangsmåter
Det er vanlig å bli innrøyka når man røyker mye. Det blir aldri helt som nybegynnerfasen igjen, men ta deg et opphold på ideelt 2-3 mnd så blir det andre boller enn nå. Så gjelder det bare å ikke røyke daglig når du begynner igjen, for da går det ikke mer enn noen uker før funken dabber av igjen. God effekt av hasjen kan opprettholdes lengre av å røyke sjeldnere.
det er gjerne når folk når det punktet der at dem tyr til sterkere og mer avanserte stoffer.
Sist endret av Sæd; 21. januar 2023 kl. 16:54.
Jeg er dritt lei hvert fall, går rundt apatisk hele tia samt lavt blodsukker pga munchies men gidder/orker ikke stå kokkelere noe bra.

Hilsen en som har lyst til å slutte, men jævlig dårlig på det.
Toleranse og innrøyka, da funker ting dårlig.
Desverre er det slik med et rusmiddel man tar fra morgen til kveld. Såklart kommer du til å føle rusen som "normal" når rusfølelsen er det normale du føler, noe som gjør at det ikke føles som en rus, bare som du ellers føler deg. Det blir nesten som at edru blir å føle seg ruset.

Husker selv hvordan det var når man var vant til å røyke store deler av dagen og man ikke hadde fått trekket man skulle ha hatt pga overtid eller sosialt, så følte man seg nesten speeda på kvelden fordi man ikke hadde fått trekket sitt.
Det er dette som skjer når man er stein dagen lang over tid, til slutt føler man seg ikke rusa på samme måte. Toleranse pause på 1 mnd bør holde, da er toleransen i de fleste tilfeller så og si 0, selv om det fortsatt kan sitte i urinen.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dårlig varer og innrøyka.Ta 2 dagers pause og prøv grønning.
Er det bare jeg som synes hasj kun er ålreit når man er litt innrøyka?
Dagens varer er jo kun THC i store mengder.
Får grisenoia.
Har røyka i 18 år.
Har ikke hatt dette problemet siden den tiden hasjen var så hard at du måtte ha verktøy for å dele opp en plate


Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Er det bare jeg som synes hasj kun er ålreit når man er litt innrøyka?
Dagens varer er jo kun THC i store mengder.
Får grisenoia.
Har røyka i 18 år.
Vis hele sitatet...
Hasj har en helt spesiell evne til å fremkalle angst

Jeg har røyka omtrent like lenge og hvis jeg ikke er innrøyka så skjer det støtt og stadig at det røsker til noe helt jævlig og setter meg helt ut av spill..
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Er det bare jeg som synes hasj kun er ålreit når man er litt innrøyka?
Dagens varer er jo kun THC i store mengder.
Får grisenoia.
Har røyka i 18 år.
Vis hele sitatet...
Helt klart
Edibles. Spis hasjen. Kok og bland i fett