Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 727
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
HEI
Kan man ta syre mens man går på zoloft.
Er det farlig?
Hva kan man eventult forvente vis man velger og ta syre mens man går på zoloft?
Noen som har erfaring?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Antidepressiva vil kvele turen, du vil ikke oppleve mye.

Og så må jeg bare nevne: Hvis du er i en situasjon der du er foreskrevet antidepressiva så er psykedelika IKKE NOE DU BURDE TENKE PÅ Å TUKLE MED. Burde det ikke være innlysende at et stoff som kan røske deg godt i hjernen, skremme deg, gi deg eufori og alt i mellom, er noe man burde være litt mental hardfør for å takle?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
HEI
Kan man ta syre mens man går på zoloft.
Er det farlig?
Hva kan man eventult forvente vis man velger og ta syre mens man går på zoloft?
Noen som har erfaring?
Vis hele sitatet...
Jeg tok syre da jeg brukte venlafaxin (var ikke klar over at man ikke skal det) og fikk skikkelig paranoia og hjertebank.
desverre så har han her over rett. Til min store overraskelse så fungerer antidepressiva bedre som en trip-killer enn antipsykotika. det gir ingen mening, men jeg antar affenitet spesielt i 5ht-2a er det største faktoren. Dropp zoloft en 10 dagers tid, men ha det tilgjengelig
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Zoloft gjør at du får akkurat like mye effekt av syre som du tåler uten å få en bad trip
Enig med svak ørret. Gått på ssri i 3 år og tripper helt fint, bare med mye mindre headspace. Men tar du nok så kan du fint badtrippe
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Zoloft gjør at du får akkurat like mye effekt av syre som du tåler uten å få en bad trip
Vis hele sitatet...
Sitat av HeavyMacro Vis innlegg
Enig med svak ørret. Gått på ssri i 3 år og tripper helt fint, bare med mye mindre headspace. Men tar du nok så kan du fint badtrippe
Vis hele sitatet...
Jeg liker ikke å dra frem pekefingeren, men jeg synes ikke noe særlig om at dere driver å adverterer slik praksis som noe som er trygt.

Uten å gå dypere inn i det, så er dere under behandling med slike medikamenter for en grunn.
Psykedelika er ting som kan røske godt i ens egen sjel og eksistens, det kan brukes som et verktøy for å forbedre seg eller løse opp i traumer man har: Om man bruker det som et verktøy og er innstilt på å arbeide med seg selv.
Psykedelika kan også være en "morro" opplevelse uten å legge noe dypere i det, og det må folk gjerne også bruke det til: Og for å sikre seg at ting ender med best mulig utfall så skal man respektere "Set and Setting".
Jeg vil påstå at å ta psykedelika mens man er under medikamenter som antidepressiva, være det seg SSRI, Trisykliske eller andre, så bryter du den praksisen: Du er ikke i det rette mindset'et til å virkelig sette pris på eller i noen kjipe tilfeller: i det hele tatt takle opplevelsen.

Nå kan jeg ikke kontrollere hva som diskuteres her utenfor hva som bryter reglene, så man må gjerne diskutere slik bruk, men der jeg setter ned foten er når folk avfeier hele greia som "at det går bra" og skriver slikt piss som "Antidepressiva lar deg trippe akkurat så mye som du takler" for det er usubstansiert løgn.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Han spurte om det var farlig, og det er ikke noe mer farlig enn syre uten å gå på ssri. Om man takler syre uten ssri så takler man syre med ssri. Om det går skeis med ssri så kan jeg love deg at det hadde gått enda mer skeis uten ssri det du dog har rett i er at man absolutt ikke bør ta psykadelika mens man går på antidepressiva, men det er kun for den delen at man bør være frisk i hodet. Men se på det sånn her da; Hvis du er bedre psykisk nå på ssri enn det du var før uten ssri, så vil jeg nesten si at det er bedre å ta syre da man er mer rusta til å takle det.

Men nå er det ingen fasit, hverken du eller jeg har rett. Alt er så individuelt som man får det med psykadelika, og det du sier stemmer for noen, samme som det jeg sier. På andre siden så er det helt feil for noen, og det jeg sier er helt feil for noen andre.