Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2431
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har brukt en del amf i det siste. Kjøpte 100 gram med en veldig potent type. Kunne være våken i 5 dager på 0,5 av denne for noen uker siden. Nå i går var jeg helt utkjørt. Slukte i meg 2 gram på en gang, og klarte å sovnee 5 timer senere.

Nå har jeg endelig fåt tlit tsøvn og kan få noe effekt igjen, Svelget en bit på 131mg nå. Ville jeg fått en bedre følelse a v å svelge 400mg isteden?
Du har utviklet noe som heter toleranse ,og nå må du stadig opp i høyere dose for og få samme effekt. Ta deg en pause så vil en lav dose fungere fint igjen.
BRAND ∞ STRONG
Hvis jeg bruker samme type speed en stund får jeg ganske kjapt høyere toleranse for den. Det oppleves i hvert fall slik.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det hjelper ikke hvor potent amfen er hvis målet er å gå flest mulig døgn uten søvn. Kroppens forsvarssystem går i alarmberedskap og amfetaminen blir nedkjempet av behov for næring og søvn. Hvis det er knall amf test på nytt hvor lite som skal til for å komme i bra form. 0,3 til 0,5 kan være nok. Er amf/met av høy renhet tar det en stund før man oppdager virkningen. Mye kulere å speede ved å betrakte stoffet som en sterkt oppkvikkende stimulans enn å kjøre på med høye doser for å bli råpåtent og rocka. Med en hekto potent speed er det mulig å ha det kult i månedsvis med fornuftig dosering - hvis man husker på å spise regelmessig og får seg noen timer søvn hver natt.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rettelse til innlegget over angående startdosering: 0,03 til 0,05 kan være nok - ikke 0,3 til 0,5 det kan være sinnsyke og skadelig doser!
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må sove. Sove sove sove. Så er du back
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har sovet noen bruttstykker nå. Sov 2t i natt. Sov også 2t idag. Våknet kl 12:00, og tok en sigarett og droppa 150mg amfetamin og la meg igjen. Sov to timer til. Nå har jeg våknet og handlet meg mat, da jeg er sulten som fy. Er det tømt dopamin, eller er det toleranse? Rart at amf ikke virker liksom.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har sovet noen bruttstykker nå. Sov 2t i natt. Sov også 2t idag. Våknet kl 12:00, og tok en sigarett og droppa 150mg amfetamin og la meg igjen. Sov to timer til. Nå har jeg våknet og handlet meg mat, da jeg er sulten som fy. Er det tømt dopamin, eller er det toleranse? Rart at amf ikke virker liksom.
Vis hele sitatet...

Du har fått svaret ditt før, hjelper lite med det du beskriver her. Pause i en uke så ser du fort at den følelsen kommer tilbake
Man må ha pause så lenge som 4 uker, minst hver gang for at det skal fortsette å funke. Etter ca en uke kan man få litt funk igjen men som regel veldig skuffende. 2-3 uker hjelper en del men først etter 4+ blir rusen det samme. Og det er hvis du ser bort i fra psykiske og kanskje ubevisste forventninger til rusen, noe som kan påvirke effekten i flere måneder om man kjører for heavy over en periode.

Veldig kjedelig å komme til det punktet at det ikke funker lengre men sånn er det. Jeg tror selv de mest hardbarka speed narkisene må ha litt pause av og til for å i det hele tatt får noe rus.
Hmm…. Prøvd å spist mindre piller og eventuelt mere mat og vann? �� regner med det er noe slikt inni bildet også om man holder på slik ut ifra det du spør om.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjørte relativt hardt på i rundt 7-8 mnd, ikke hver dag men ukentlig eller hver 2 uke, til slutt mista jeg godfølelsen å kunne ta en linje god amf hver time, fikk et rush som gikk over etter 5 min. Har nå sluttet men prøvde en linje igjen ca 1 mnd etter slutt, veldig skuffende og fant ut at morroa med amf er over for min del. Man får så klart effekt igjen når toleransen går ned men man havner raskt tilbake på skuff nivå, har vell noe med endringene som har skjedd i hjernen med bruk av stoffet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjørte relativt hardt på i rundt 7-8 mnd, ikke hver dag men ukentlig eller hver 2 uke, til slutt mista jeg godfølelsen å kunne ta en linje god amf hver time, fikk et rush som gikk over etter 5 min. Har nå sluttet men prøvde en linje igjen ca 1 mnd etter slutt, veldig skuffende og fant ut at morroa med amf er over for min del. Man får så klart effekt igjen når toleransen går ned men man havner raskt tilbake på skuff nivå, har vell noe med endringene som har skjedd i hjernen med bruk av stoffet.
Vis hele sitatet...
Amf er etter min mening et ubrukelig rusmiddel men har mange positive effekter brukt riktig.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Amf er etter min mening et ubrukelig rusmiddel men har mange positive effekter brukt riktig.
Vis hele sitatet...
Det krever et disiplin på lik linje med hva en marinejeger eller en toppidrettsutdøver har. Ytterst få som klarer det.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
litt offtopic men jeg lurer på om små terapeutiske doser går fortere ut av urin en rus dosering?
er det som med cannabis at trening vil raske på?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det krever et disiplin på lik linje med hva en marinejeger eller en toppidrettsutdøver har. Ytterst få som klarer det.
Vis hele sitatet...
Ja det er sant, men de som er "disiplinert" og bruker det bruker kanskje ikke doser som er ment for rus heller?