Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1932
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er snakk om weed. Jeg har lagd edibles en gang tidligere, da kokte jeg det inn i smør som jeg brukte til baking. Jeg tenkte at lukten holdt seg i leiligheten helt til jeg fikk to naboer på døra fra andre siden av veien utenfor, etter dette så har jeg ikke turt å prøve igjen.

Er det noen som har noen triks her? Er det mulig å gjøre dette uten å risikere at naboer kommer på døra? Leiligheten jeg bor i nå er rekkehus, så jeg tror ventilasjonsanleggene er koblet sammen
Det blir mindre lukt av f.eks. bbq matlaging samtidig, en luftrenser hjelper kanskje det også.

Helt dekt blir det nok ikke med disse to forslagene. Spent på hva som kommer inn av forslag


Går an å bruke en hybelkomfyr ute om du har en egna plass ute for det. Blir lukt da og men
Er det noen som har noen triks her?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg pleier å maskere lukten ved å steke løk.
Steker en liten stund uten å ha kjøkkenviften på sånn at stekeosen fyller kjøkkenet og blir den mest dominerende lukten før jeg skrur den på.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vis du fikser deg hasj så kan du gjør det luktfritt.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=321500

Denne funker knall brukt den flere ganger.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er snakk om weed. Jeg har lagd edibles en gang tidligere, da kokte jeg det inn i smør som jeg brukte til baking. Jeg tenkte at lukten holdt seg i leiligheten helt til jeg fikk to naboer på døra fra andre siden av veien utenfor, etter dette så har jeg ikke turt å prøve igjen.

Er det noen som har noen triks her? Er det mulig å gjøre dette uten å risikere at naboer kommer på døra? Leiligheten jeg bor i nå er rekkehus, så jeg tror ventilasjonsanleggene er koblet sammen
Vis hele sitatet...
Hurra for «gode» naboer og alle som legger seg borti hver minste lille ting de rundt dem gjør.

Bruk hasj, lukter mindre og enklere å lage edibles av.

Varm hasjen i glassbolle med lokk eller lignende og pakk inn med flere lag aluminiumsfolie.

Deretter går det fort å vispe sammen hasjen og fettet (smør/olje/kokos/ det du velger å bruke på lav varme.

Totalt vil dette lukte lite, og kombinert med annen kraftig matos og lukt så skal det mye til for at naboene reagerer.

Få en kompis til å grille utenfor med kølgrill mens du lager. Bonus stank for naboene.
Sist endret av Susannne Ufør; 9. juni 2022 kl. 00:19.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tips Jeg har dessverre bare weed tilgjengelig, så får ikke brukt hasj. Men steke løk sier du, vil dette maskere lukten?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for tips Jeg har dessverre bare weed tilgjengelig, så får ikke brukt hasj. Men steke løk sier du, vil dette maskere lukten?
Vis hele sitatet...
Det oppleves ihvertfall som at dette er ekstremt effektivt for meg som er på innsiden av huset, men jeg har ikke testet hvordan det lukter på utsiden.

Har dog aldri hørt noe fra naboene og jeg har decarbet hundrevis av gram i løpet av de siste årene uten problemer.

Til politiet, jeg lyver for å respekt på et internettforum for å kompensere for komplekser grunnet mikropenis.
Hadde aldri falt meg inn å ha befatning med narkotikum.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
..helt til jeg fikk to naboer på døra fra andre siden av veien utenfor..
Vis hele sitatet...
Folk er rare.
Hva ville de egentlig, klage, advare, smake?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for tips Jeg har dessverre bare weed tilgjengelig, så får ikke brukt hasj. Men steke løk sier du, vil dette maskere lukten?
Vis hele sitatet...
ta et syletøy glass og fyll det med opp kuttet weed. lukk det og kok opp vann. la glasset ha vannbad i kokene vann i 3-4 timer. etter det har du oppi smør eller kokosfett 10g fett til 1g weed minst. da lar du det være i vannbad med fett ca 2 timer til. burde bli bra og helt luktfritt siden det er inni syltetøy glass. det går ann å gjøre det raskere med høyerr varme inni ovnen men hvis du har tid er dette bedre!
Sist endret av Sukkerpapir; 9. juni 2022 kl. 03:38.
Gjør weeden om til olje med feks aceton, butangass eller isopropanol og bland den deretter inn i edibles.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er min metode for edibles, den krever følgende:
- potent weed/hasj
- kokkosolje
- lecitin
- en sous vide maskin
- et syltetøy glass

Jeg starter prossessen med å grinde/pille opp weeden/hasjen og putter alt i syltetøy glasset.

Neste steg er å sette glasse oppi en beholder eller gryte og stille sous viden på 93.3 grader i 2 timer(du må finne noe du kan bruke som en "vekt" å legge på syltetøy glasset så det ikke flyter rundt).

Etter 2 timer tar du ut glasset og heller i kokkosolje så det minimum dekker all plantematriale( det gjør ingenting å ha mer olje, alt etter hvor sterk du vil ha den).

Neste steg er å tilsette lecitin.
Jeg pleier bruke ca 1 ss med lecitin på ca 7-8g med weed/hasj.

Rør så godt rundt med en skje så alt blander seg godt.

Putt syltetøy glasset oppi gryta/beholderen din og still sous viden på 85 grader i 4 timer.

Jeg pleier ta glasset ut og røre godt i det minimum 1 gang i timen.

Siste steg er å sile ut resterende plantematriell, om du bryr deg med sånt.

Denne metoden er den mest luktfrie jeg har prøvd, og har gitt meg meget potente edibles.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg decarbet en haug fuktig avkapp (sugerleaves) i stekeovnen. Passet da på at jeg tok det en dag det blåste en del ute, og brukte en forholdsvis kraftig luftrenser med karbonfilter. Inne i huset var det likevel ingen tvil om hva som foregikk, men på utsiden kunne ikke jeg kjenne noe i alle fall.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er min metode for edibles, den krever følgende:
- potent weed/hasj
- kokkosolje
- lecitin
- en sous vide maskin
- et syltetøy glass

Jeg starter prossessen med å grinde/pille opp weeden/hasjen og putter alt i syltetøy glasset.

Neste steg er å sette glasse oppi en beholder eller gryte og stille sous viden på 93.3 grader i 2 timer(du må finne noe du kan bruke som en "vekt" å legge på syltetøy glasset så det ikke flyter rundt).

Etter 2 timer tar du ut glasset og heller i kokkosolje så det minimum dekker all plantematriale( det gjør ingenting å ha mer olje, alt etter hvor sterk du vil ha den).

Neste steg er å tilsette lecitin.
Jeg pleier bruke ca 1 ss med lecitin på ca 7-8g med weed/hasj.

Rør så godt rundt med en skje så alt blander seg godt.

Putt syltetøy glasset oppi gryta/beholderen din og still sous viden på 85 grader i 4 timer.

Jeg pleier ta glasset ut og røre godt i det minimum 1 gang i timen.

Siste steg er å sile ut resterende plantematriell, om du bryr deg med sånt.

Denne metoden er den mest luktfrie jeg har prøvd, og har gitt meg meget potente edibles.
Vis hele sitatet...
høres ut som en bra oppskrift uten lukt
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg pleide alltid å ta en gryte og fylle den med alt i fra balsamico eddik, til hvitløk og diverse andre krydre. Alt jeg visste ville lukte mest mulig, og hive dette på oppkok.