Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1673
Hei er det noen her som har erfaring med edibles som vet om hva man kan forventet edibles. Blir man mer sosial og pratsom om man tar det, jeg tenker små mengder vil ikke trippe her hahah. Og kjenner dere til doseringer og effekter slik at en har en god pekepinn og unngår å overdosere. Målet er å bruke det for å ikke være så mye i hode og være engstelig blant folk , sliter litt med sosial angst og er ikke fan av alkohol
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg spiser hasj er det aller siste jeg vil i hele verden å sosialisere. Det er bare stress spør du meg
Anonym bruker
"Klar Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde i værtfall aldri spist en edible om formålet var å sosialisere seg etterpå.
Det går fint noen ganger. Det avhenger av type, hva canaboider som er i hasjen innbiller jeg meg. Uansett, så innta edibles med mer forsiktighet om du skal være sosial. F.eks kan man helle varm sjokolade ned i sånn isbit-plastformer. Så heller man bare halvparten med sjokolade før man smelter 01-02 i en skje med kokkosolje som man deretter heller nedi, og heller mer sjokolade på toppen. Da vet man at hver isbit inneholder nøyaktig samme mengde hasj. SÅ kan man spise en før man går i selskapet, I lommen har man flere. Og med det kan man justere formen. Jeg selv har gjort slik flere ganger. Det går fint, og man blir sosial så lenge man ikke får for mye.
Anonym bruker
"Oppmerksom Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, du blir ikke mer sosial av å spise cannabis, haha. Om du bare vil ha en liten buzz utover vanlig alkorus, og ikke vil ha i deg noen stimulanter, vil jeg anbefale en mini-dose av fleinsopp/psilocybin-holdig sopp. Typ 0,2-0,3 gram tørka sopp.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei. Alkohol er kongen for å lett sosialisere. Du sier du ikke liker alkohol, hva er grunnen til det? Blir du fort sløv og trett, forsøk heller sprit eller sterke drinker.
Er det pga. du blir dårlig dagen etter, forsøk øl eller en god cider. Blir det for mye søtt/mett i magen, forsøk et glass eller to med vin.

Cannabis kan passe til å sosialisere, men kun om du har litt toleranse eller kjenner til cannabis rusen.

Det sosiale med cannabis er best om du henger med venner som du i utgangspunktet er komfortable med.

Du kan si helt enkelt at cannabis forsterker følelsene du i utgangspunktet har. Er du komfortabel og koser deg med venner = enda mer kos.

Er du nervøs og blant fremmede = enda mer nervøs.

Det finnes såklart unntak, og det går an å kombinere med alkohol for å få litt av begge verdener, men man skal være forsiktig med dette da man fort blir svimmel eller grøt i huet om man ikke er rutinert på dette.

Skal du eksprimentere, legg bort edibles og start med å røyke meget små doser. Edibles er mye mer potent og varer mye lengre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, du blir ikke mer sosial av å spise cannabis, haha. Om du bare vil ha en liten buzz utover vanlig alkorus, og ikke vil ha i deg noen stimulanter, vil jeg anbefale en mini-dose av fleinsopp/psilocybin-holdig sopp. Typ 0,2-0,3 gram tørka sopp.
Vis hele sitatet...
Likte tipset hahah, men er ikke den dosen for mye for å kun bli mer sosial
Ruse seg for å sosialisere er et rødt flagg, og jeg tror den sosiale angsten din vil stige til du tar faktiske råd og ikke bruker angst som unnskyldning for å være kronisk rusa.
Cannabis hjalp meg å være mere sosial å få mindre angst, men folk flest opplever motsatt.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes ikke det blir Lettere å sosialisere med cannabis i systemet, men det blir mye mer interessant. Men man må føle seg relativt trygg, ja. Går ikke på familietilstelning med bestemor liksom. Men på byen kan det være spennende, og kan også miste litt hemninger på en positiv måte. Føler jeg får sterke connections med folk, mer interessante samtaler.
Jeg og en kompis tok oss litt weed for å ha en god dyp samtale om livet og kose oss med litt god mat. Ingen av oss sa et ord på 3 timer.

Ville heller tvingt i meg en shott eller to, trenger virkelig ikke mer enn det.
Sist endret av SmokeBuddah17; 9. juni 2022 kl. 16:41.