Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2752
Anonym bruker
"Engstelig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallå mandem, jeg pleier å lighte hasj på en enkroning eller en binders for så å la den brenne, ta ett glass over og suge inn røyken. Men nå har jeg fått bambaclaat javla keef hash. Lys pollen my man. Lighter den men den «trekker» ikke og kommer lite røyk. Noen som har tips?
Anonym bruker
"Irritert Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor ikke bare kjøpe noe billig egnet utstyr på nærmeste headshop, eller Shady.no f.eks? Evt bare mekke en god gammeldags jay?
Anonym bruker
"Engstelig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor ikke bare kjøpe noe billig egnet utstyr på nærmeste headshop, eller Shady.no f.eks? Evt bare mekke en god gammeldags jay?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg vil ha i meg thc nå, ikke imårra eller neste uke, satt bare akkurat å manglet noe utstyr til J
Anonym bruker
"Irritert Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lag pipe av en gullerot eller lignende
Anonym bruker
"Firkantet Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Mandem"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hallå mandem, jeg pleier å lighte hasj på en enkroning eller en binders for så å la den brenne, ta ett glass over og suge inn røyken. Men nå har jeg fått bambaclaat javla keef hash. Lys pollen my man. Lighter den men den «trekker» ikke og kommer lite røyk. Noen som har tips?
Vis hele sitatet...
Lag en sylinder av hasjen som du putter på en asjett eller tallerken, og så tenner du på hasjen.
Aldri gjort dette vellykket og føler jeg waster hasj hver gang jeg har prøvd.
Lager heller en pipe eller joint.
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Aldri gjort dette vellykket og føler jeg waster hasj hver gang jeg har prøvd.
Lager heller en pipe eller joint.
Vis hele sitatet...
Tullball. Blir ikke fjern på joint engang.. Hasj må røykes rent!


TS, jeg kjenner til problematikken men pleier å gå bra? Rull en litt større ball.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Tullball. Blir ikke fjern på joint engang.. Hasj må røykes rent!


TS, jeg kjenner til problematikken men pleier å gå bra? Rull en litt større ball.
Vis hele sitatet...
best rent ja i bong under glass funker også
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bombaclaart? Er du fra Jamaica?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Tullball. Blir ikke fjern på joint engang.. Hasj må røykes rent!


TS, jeg kjenner til problematikken men pleier å gå bra? Rull en litt større ball.
Vis hele sitatet...
Da lager du jointen feil.