Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 848
Hei.
Jeg har nå tatt mange urin prøver som er rene for benzo men inneholder buprenorfin (Subutex) som jeg står fast på. Men så hadde jeg nettopp en sprekk på benzo som jeg angrer bittert på. Så mitt problem er at jeg er nødt til å låne ren urin av en kamerat å lure de på legesenteret. Bruker meg veldig til det for jeg liker ikke å være uærlig. Men dette er min siste sjanse. Men for at den rene urinen skal slå positivt ut på buprenorfin så lurer jeg på om dette kan gjøres bare ved å drysse litt Subutex oppi urinen som jeg lurer inn. Jeg er usikker på den tekniske biten av en urin prøve. Men logikken min sier jo at dette vil fungere. Er det noen som har peiling på dette?
Jeg setter veldig stor pris på hjelp. På forhånd takk
Da må vi vite hva urinprøven søker etter.
Er det kun buprenorfin, eller buprenorfin og den aktive metabolitten norbuprenorfin.

Dette er et stoff som dannes i kroppen etter inntak av buprenorfin.
Gi kompisen din en av dine daglige doser så er problemet fikst