Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1364
For en tid tilbake chattet jeg med en jente på en kontaktside som utga seg for å være 18.
Hun tilbydde å snappe bilder og små videoer. Jeg vippset henne noen penger for det.
Senere kom det frem at hun ikke var 18 år, men mellom 16 og 18
hva kan skje med meg, er det ulovlig? Jeg har ikke lagret noe som helst.

Hilsen Frode
Det skjer jo ingenting så lenge du handlet i troen om at hun var myndig, da har du jo blitt lurt. Jeg kjenner ikke Tinder, men lagre samtaler hvis du kan som eventuelt bevis på at hun løy på alder, særlig viktig dersom hun forsøker å presse deg.

Men ta det rolig, var nok bare en VGs-elev som ønsket å skaffe seg litt raske lommepenger til sminke og klær. Hun ønsker vel heller ikke at det blir offentlig kjent at hun selger bilder og filmer av seg selv ikke sant?

For ettertiden, ikke betal for sånt samme hvor spennende det virker der og da.
Trådstarter
3 1
Sitat av sjuken Vis innlegg
Det skjer jo ingenting så lenge du handlet i troen om at hun var myndig, da har du jo blitt lurt. Jeg kjenner ikke Tinder, men lagre samtaler hvis du kan som eventuelt bevis på at hun løy på alder, særlig viktig dersom hun forsøker å presse deg.

Men ta det rolig, var nok bare en VGs-elev som ønsket å skaffe seg litt raske lommepenger til sminke og klær. Hun ønsker vel heller ikke at det blir offentlig kjent at hun selger bilder og filmer av seg selv ikke sant?

For ettertiden, ikke betal for sånt samme hvor spennende det virker der og da.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, skal aldri gjøre slikt igjen. Håper bare ikke mammaen reagerer på pengene som er kommet inn, navnet mitt står jo der.
Sitat av okda Vis innlegg
Takk for svar, skal aldri gjøre slikt igjen. Håper bare ikke mammaen reagerer på pengene som er kommet inn, navnet mitt står jo der.
Vis hele sitatet...
Er du så gammel at det er et problem? Jevnaldrende låner jo penger fra hverandre fram og tilbake hele tiden.
Trådstarter
3 1
Jeg er 49 år og hun 16 eller 17 ��
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Om det dukker opp burde hun fint klare å bortforklare det, jeg hadde ikke bekymret meg for det.