Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 5272
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
http://nff.bitsex.net/t/521

Tatt på russetreff no i helga. Synst bildet var litt stilig, og passer inn her.

Tatt med eos 350D med 18-55mm kit-objektiv.
Jess - siden jeg tydeligvis ikke er for sent ute, kommer et i siste liten. Er et bilde fra en reportasje jeg var på i går - og er sikkert litt kjedelig. Men bevegelse!

Canon EOS 350D 70-200mm f/4 L
ISO 400
f/ 4
1/40
70mm
PAO87 sitt bilde var litt tøft
Sitat av gummiand
VEldig offtopic nå men: er det en guttehest!?
Vis hele sitatet...

Det er en guttehest ja, eller en såkalt valakk. (Har fjerna ballene sine, eller er kastrert med andre ord^^)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Den kastrerte seg selv? O_o

Mushy: Sirkus? *<:o) Han fyren kan å sjonglere...
Sist endret av Jonta; 14. mai 2007 kl. 16:11. Grunn: klovnen må forbli
Sitat av Jonta
Den kastrerte seg selv? O_o

Mushy: Sirkus? *<) Han fyren kan å sjonglere...
Vis hele sitatet...

Neinei, selvsagt ikke.

[Jojo, han kappa av seg ballene med en høykniv ]
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av S.S.L.
Har fjerna ballene sine
Vis hele sitatet...
Begynte å lure... XD

Ellers et fint bilde. Ser ut som en ganske ung en. Uvanlig stil, men kan ikke si at jeg misliker den. Vanligvis ser man én eller flere hester som står på en eng, men dette var annerledes.
Sitat av Jonta
Begynte å lure... XD

Ellers et fint bilde. Ser ut som en ganske ung en. Uvanlig stil, men kan ikke si at jeg misliker den. Vanligvis ser man én eller flere hester som står på en eng, men dette var annerledes.
Vis hele sitatet...


Ung? Han blir 11 i år ;D Kutta litt av bildet, ble veldig mange elementer i bildet fra det orginale[Bl.a. noen kjegler og en hest som sto og flasha rompa si mot kameraet xD]
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
Da er konkurransen offisielt OVER... Jeg har vært opptatt i dag så jeg har ikke fått stoppa før nå, men det kom jo noen fine helt på slutten... Lager en ny tråd i morra med bildene, så kan dere stemme frem en vinner
-totto
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Ond^Sofa
gummiand: Er det der ved Rena?
Vis hele sitatet...
Godt mulig, på vei hjem fra trysil!?:P