Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 3605
Da er avstemningen igang, den slutter ved samme tid om nøyaktig 7 dager (èn uke).

Navnene på de som har laget bidragene vil ikke bli lagt ut før vi har en vinner, dette er for å forhindre at folk stemmer på sine venner bare for at de skal vinne, det er nemlig ikke rettferdig.

Trykk på linkene for å se bildene.

Good luck.

Hvordan fungerer systemet?

Alle bildene har ett nummer, nummeret på bildet er det samme som medlemmet har (som jeg har i en notisblokk fil). Det bildet som får flest stemmer vinner (såklart), når jeg om èn uke ser hvilket bilde som vinner (la oss si 4.jpg), så ser jeg etter #4 på lista mi og der er navnet på medlemmet og vinneren, enkelt og greit.
Sist endret av Lundern; 2. juni 2007 kl. 00:10.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Hadde vært en idé å legge ut bilder samt. poll (som Leif sa)?
Oi da, fucka seg gitt.

There it is, great success!
Sist endret av Lundern; 1. juni 2007 kl. 23:55.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Resize hadde jo vært en ide da... VELDIG store bilder..
min rakk ikke og bli med
HAHA! nr 10 skremte livskiten ut av meg! Den får min stemme
Sitat av totto
Resize hadde jo vært en ide da... VELDIG store bilder..
Vis hele sitatet...
Jobber med saken, greia skulle opp idag så jeg hastet meg bare til det.

Sitat av blunter
min rakk ikke og bli med
Vis hele sitatet...
Du leverte akkurat litt for sent, beklager. Pollen har maksimum 10 alternativer uansett så det kunne blitt litt vanskelig.
Vel mange skumle bidrag her altså, men når jeg så Erna Solberg, nei, det ble for kraftig kost for meg. Men skumel var den, får min stemme (ingen ting er mer skremmende enn Erna Solberg *Grøss*).
Jeg likte det øverste best, fordi ingen bilder hadde egentlig noen skummel effekt, men det øverste synes jeg var best redigert og fikk min stemme.

Bra og ikke ha med nick Lundern, som det allerede er sagt så er det jo mange som stemmer pga brukeren og ikke pga bildet.
Hva er premien for denne konkuransen foresten?
Sist endret av Christian; 2. juni 2007 kl. 00:06.
Sitat av Christian
Jeg likte det øverste best, fordi ingen bilder hadde egentlig noen skummel effekt, men det øverste synes jeg var best redigert og fikk min stemme.

Bra og ikke ha med nick Lundern, som det allerede er sagt så er det jo mange som stemmer pga brukeren og ikke pga bildet.
Hva er premien for denne konkuransen foresten?
Vis hele sitatet...
En tur på byen med Borat. Blunter, vennligst fjern bildet ditt fra tråden, skaper bare kaos.

edit: bildene er nå resizet og komprimert betraktelig
Sist endret av Lundern; 2. juni 2007 kl. 00:07.
Søt den, Blunter! haha!
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Cred til Lundern for å dra i gang en 100% fair konkuranse!
Nå har det seg vel egentlig sånn at man ikke skal kritisere noe man ikke selv har gjort noe for å forbedre, så lenge man har hatt muligheten! Men jeg gjør det nå alikevel!

Er faktisk litt skuffet over bidragene! Vet at det er mange her inne som har skills når det kommer til manipulering, og synes derfor det er litt synd at de fleste bidragene er "humoristiske" istedenfor preget av "skrekk og gru" slik oppgaveteksten sa. Gjerne bare jeg som er sær, men tror det kunne blitt mye bedre resultater dersom alle gjorde et virkelig forsøk på holde seg til dette.
Joda, Erna er skummel hun... men ikke på den måten!
Sist endret av ChS; 2. juni 2007 kl. 00:38.
Jeg syns også lundern skal ha creds. Bra ide og ikke skrive opp navnene, slik at det blir helt fair. Er derimot ikke så veldig fornøyd med bildet. Syns det var litt vanskelig å gjøre noe morro med det fordi det var små flater. Men blir spent på hvem som vinner.
Hmm, 6ern og 8ern er gode begge to var ikke lett valg.
Håper på en ny konkurranse om ikke lenge.
Må si det var veldig mange bra resultater her! Bra jobba til de som deltok. Selv så synes jeg at det var god konkurranse mellom bilde 3 og 8, men i mine øyne så vant bilde nr. 8 ^^ Lykke til, alle som deltok.
enig med deg gisse. Folk ser bare på fargevalg og sånt når dere velger, men jeg syns nr 3 var morsom og ganske skummel. Tror ikke jeg hadde greid å gjennomføre det.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Nais. Mange flotte her ja. Tror nesten jeg vet hvem som lagde Ernabildet. Den med teletubbies (nr. 10) var en morsom idé. Særlig siden de har vært i media en del i det siste (Tinky Winky er homo! ZOMFG! De lærer opp ungene til å bli...bli...bli.... aaaaaargh!).

Søren. Det er vanskelig å bestemme seg mellom 6 og 8. XboX bildet var forøvrig også hyggelig, men de andre to er i mine øyne bedre redigert.

Seks eller åtte, six or eight, zes of acht, sechs oder acht...

La oss si åtte da. Veldig fint hode på han mannen. Men hadde jeg fått vite at det ikke var manipulert av personen selv, hadde jeg gått til #6 med én gang. Meget fin stemning på det bildet. Det som trakk ned var nok at håndtaket på Kamaen kunne vært mer passende med hensyn til lys osv. og en svak hvit silhuett rund hånden.

Hva er den figuren man så vidt kan skimte i bilde nr. 8 egentlig? Nesten rett over hodet til mannen.

Trappa kunne nok vært gjort litt mer nøyaktig, men blodet ser veldig bra ut, og den brukne vindusgreiesaktingen var et morsomt påfunn.

For å informere de som liker å holde på med foto, så holder jeg på å pønske ut en konkurranse, og håper å få den ut i løpet av uka.
Likte eneren best. Det er faktisk skremmende at noen kunne stå bak vinduet med et automatvåpen siktende mot dere og kunne fyre av når som helst.
Synes nr. 7 var den fineste jeg.
Oprinnelig skrevet av orroz
Synes nr. 7 var den fineste jeg.
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg, orroz! Virker som om vi tenker veldig likt!
blir det flere slike konkuranser?
Man disser ikke Jern Erna uten represalier!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av zorro
Helt enig med deg, orroz! Virker som om vi tenker veldig likt!
Vis hele sitatet...
Er zorro og orroz (zorro=orroz baklengs) én og samme person?

Mest sannsynlig.
Sist endret av Jonta; 2. juni 2007 kl. 22:33.
Opprinnelig skrevet av Jonta
Er zorro og orroz (zorro=orroz baklengs) én og samme person?

Mest sannsynlig.
Vis hele sitatet...
Hmm, hvem vet? Jeg aner ikke.
Sist endret av zorro; 2. juni 2007 kl. 22:38.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Du vet, vennligst slett den brukeren der med én eneste gang, og få både post og stemme slettet (maken, stemme på seg selv)
Gikk ikke ann å stemme før man hadde vært medlem i over en uke... Ikke at jeg vet noe om det da..
Sist endret av zorro; 2. juni 2007 kl. 22:40.
Vurderte å stemme på nr 7, helt til jeg så at han har 2 brukere her på nFF hvor han prøver å stemme på seg selv.

Så stemmen min gikk til nr. 10
Sist endret av 3RD; 2. juni 2007 kl. 22:46.
Jeg har da ikke sagt at orroz og zorro er samme person!

(Vuderte du seriøst å stemme på sjuern? )
Sist endret av zorro; 2. juni 2007 kl. 22:51.
Sitat av zorro
Jeg har da ikke sagt at orroz og zorro er samme person!
Vis hele sitatet...
Det meste tyder på at dere er samme person, though. Noen admin/ evt. Crew som kan sjekke om det er samme IP? Det må jeg ærlig si at det er veldig lavmål å lage en ny bruker bare for å kunne stemme på seg selv / Ytre sin egen mening to ganger. Selv om du ikke har innrømmet noe som helst så tyder det meste på det og om det faktisk er sant, så synes jeg at det er synd... Dessuten så var tema skrekk, whatever og å bruke en enkel effekt som sier "Fleinsopp" over hele vinduet stemmer ikke med tema, etter min mening. (Min mening though)

Og til tema igjen, jeg tror jeg ville stemt på nummer 4 om du hadde klart å gjøre den litt mørkere/mer dyster (mørkere himmel etc.) og forstørret The Grudge dama og kanskje fått hun til å gå mot vinduet (Hu dama er scary as hell )
Sist endret av Gisse; 2. juni 2007 kl. 22:57.
Okei da! Angrer på at jeg lagde orroz, men jeg regna med at jeg fikk null stemmer, siden jeg ikke så at temaet skulle være skrekk og gru og siden jeg er nybegynner med bildebehandling.

Sorry medfreaker, gjester og admin!
EDIT: Uff, må innrømme at jeg føler meg pilråtten nå. Jeg er en taper, pryl meg til døde!
Sist endret av zorro; 2. juni 2007 kl. 23:01.
Så når kommer neste bildekonk?
Haha, sjekk signaturen til orroz! Samme som zorro, bare andre veien. Da har jeg sett det og.
Opprinnelig skrevet av krompraft
Haha, sjekk signaturen til orroz! Samme som zorro, bare andre veien. Da har jeg sett det og.
Vis hele sitatet...
Synes jeg bør få KP for gjennomførelse!
Sist endret av zorro; 2. juni 2007 kl. 23:26.
Makan, prøver'u å jukse zorro? Ekke så veldig godt gjennomført
Orka ikke å finne på noe annet brukernavn enn orroz... Trodde dere var lettlurte jeg.
Sist endret av zorro; 2. juni 2007 kl. 23:30.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Særlig når du skriver omtrent alt på den nye profilen speilvendt, sted Geithus City=ytiC suhtieG osv. Vi er da litt smarte for faen!

Ukesban skulle du hatt. (Om det så bare var for udugelig patetisk gjennomføring som var dømt til å mislykkes fra starten av)
Sitat av Gisse
forstørret The Grudge dama og kanskje fått hun til å gå mot vinduet (Hu dama er scary as hell )
Vis hele sitatet...
Det er faktisk "the ring" dama..
*pirkepirke*
Sitat av crEpi
Det er faktisk "the ring" dama..
*pirkepirke*
Vis hele sitatet...
Ahh. Jaja, samma det. Begge er scary as hell imo Litt vanskelig å se forskjell (Hvertfall om man bare har sett begge filmene en gang hver) på damene på den avstanden...
Sist endret av Gisse; 3. juni 2007 kl. 00:23.
jammen grudgejenta er jo skeivøya, og the ring jenta har håret forran øya og går i hvit kjole ^^
Og vinneren er:

http://www.freakforum.nu/forum/member.php?userid=16525

Hipp hurra for deg!

#8 Oracle: http://i17.tinypic.com/5y7i72p.jpg
Sist endret av Lundern; 9. juni 2007 kl. 08:53.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Bravo! Da Capo! *klapper hysterisk med både hender og føtter*. Hvordan ble den mannen laget? Hvem er den personen i bakgrunnen?
Andreplass, yay!
Gisse: Yeah, orka ikke gjøre så mye ut av det måtte jobbe osv.

Stemte selv på 8ern, solid shit
Gratulerer!

Jeg stemte på enern, men nr 8 var andrevalget
Wei ^^

Takk for alle stemmene <3