Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3820
Hei freaks

Føler jeg har spurt om mye rart, men da gjør jeg mange andre en tjeneste hvis dem lurer på noe ALA det samme.

Jeg har en «mini mini» kul i høyre brystvorte fra forrige kur på 250 mg hver 5 dag. Den buler ikke ut eller noen ting, og har heller aldri vært vond på noen måte. Brukte AI en gang på selve kuren da jeg prøvde meg frem på 250 mg på tredje dagen, som førte til såre brystvorter - merker ikke noe til dette på 250 mg hver 5.

Jeg helgarderer meg nå og tar 0,5 mg annen hver dag på 250 mg testo e hver 5 dag. Dette gjorde jeg ikke på forrige kur. Spørsmålet mitt er egentlig: hvor sannsynlig er det for at den kulen kommer til å vokse når jeg er nøye med arimidex? Er fire uker inn i kuren nå og har ikke hatt noen symptomer på noe som helst. Som sagt tidligere fikk jeg bare symptomer når jeg tok på 3 dagen(aldri mer)

Det kan godt hende jeg har hatt den kulen der hele tiden. Må virkelig flekse høyre brystmuskel for å finne den i brystvorten. Ligger ca en halv cm fra selve vorten.

Mvh
Sist endret av anonym113509; 12. mars 2020 kl. 20:08.
Hvor gammel er du?
Dette vet legen din mye bedre enn oss freaks.
SERM = Hindrer østrogenet til å binde seg til reseptorene i brystet (Feks Nolvadex)

AI = Hindrer konverteringen fra testosteron til østrogen

Om du opplever gyno symptomer nå, vil jeg anbefale deg å iallefall starte på Nolvadex. Kanskje også Letrozole da denne er den kraftigste AIen.
Sist endret av Superspurv; 12. mars 2020 kl. 20:48.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
SERM = Hindrer østrogenet til å binde seg til reseptorene i brystet (Feks Nolvadex)

AI = Hindrer konverteringen fra testosteron til østrogen

Om du opplever gyno symptomer nå, vil jeg anbefale deg å iallefall starte på Nolvadex. Kanskje også Letrozole da denne er den kraftigste AIen.
Vis hele sitatet...
Skal prøve å være litt mere spesifikk «superspurv».

Jeg har en en liten kul fra forrige kur, der jeg ikke brukte AI. Har ingen tegn eller symptomer på gyno nå. La meg poengtere; hva er sannsynligheten for at kulen fra tidligere kur kommer til å vokse, den vil vel ikke vokse når jeg holder mitt hormonsystem i balanse med aramidex og testo? (Noen som jeg ikke gjorde sist gang)

Det er vel ikke vits å ta nolvadex når jeg ikke har noen symptomer, og det vil jo heller ikke reversere en gammel liten kul. Jeg veit at jeg kan forebygge det med nolva. Jeg veit ikke hvorvidt en liten kul på størrelse med en «frisk-tablett» forminsket 2 ganger går under kategorien «gyno», men det er jo et symptom, men ikke noe big deal.

Det som er essensielt for meg å finne ut av er om det er sannsynlighet for at den vil vokse mer. Den stoppet jo å vokse siden jeg brukte nolva på forrige kur, men den ble ikke borte.

Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
26

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Dette vet legen din mye bedre enn oss freaks.
Vis hele sitatet...
Mulig legen veit bedre, men formålet mitt er å spørre mannen i gata, som kanskje har opplevd noe av det samme, eller har erfaring. Veit at det er mange her inne som har peiling. Uansett takk for omtanken.
Sist endret av anonym113509; 13. mars 2020 kl. 00:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ikke for å endre tema bare lite spm! Skal begynne på test e og deca kur nå, har clomid og nolva til pct, om jeg merker noe symptomer i brystene elller lignende, burde jeg ta ta nolvadex med engang under kuren? Isåfall hvor mye og skal jeg da kun ta clomid etter kur?
Sitat av Ben1010 Vis innlegg
Ikke for å endre tema bare lite spm! Skal begynne på test e og deca kur nå, har clomid og nolva til pct, om jeg merker noe symptomer i brystene elller lignende, burde jeg ta ta nolvadex med engang under kuren? Isåfall hvor mye og skal jeg da kun ta clomid etter kur?
Vis hele sitatet...
Liten sannsynlighet for at det hjelper.


Du bør ha cabergoline, aromasin og letrozole liggende.
Kjører du nolva først, forså finne ut at det ikke fungerer, så går det sannsynligvis lang nok tid til at gyno ikke blir helt borte igjen og operasjon er eneste alternativet.
Anonym bruker
"Overtalt Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hallo har gyno, lurer på om noen av disse preparatene kan minske gyno under sommeren? så det ser bedre ut liksom.
Du ovenfor med gyno. Gå av testo, get clean, reis til legen og si at det klør / er irriterende å ha på t-skjorte. Finn på symptomer og dra litt i. Koble det opp mot at det er sjenerende og at det plager deg veldig. Du kan også si at andre på arbeidsplassen har begynt å kommentere. Legen henviser deg videre. Enden på visa er gratis operasjon. Aldri gyno igjen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hallo har gyno, lurer på om noen av disse preparatene kan minske gyno under sommeren? så det ser bedre ut liksom.
Vis hele sitatet...
Nei.

Er det ekstra ille fordi det er hovent, ja.
Trådstarter
36 0
Sitat av Kompis87 Vis innlegg
Du ovenfor med gyno. Gå av testo, get clean, reis til legen og si at det klør / er irriterende å ha på t-skjorte. Finn på symptomer og dra litt i. Koble det opp mot at det er sjenerende og at det plager deg veldig. Du kan også si at andre på arbeidsplassen har begynt å kommentere. Legen henviser deg videre. Enden på visa er gratis operasjon. Aldri gyno igjen.
Vis hele sitatet...
Driver og går av nå sakte, men sikkert. Er bare på 160 mg i uka med tanke på at det ikke aromatiserer på så lav dose.

Saken er det at kulen er flat og er like lite som et fyrstikkhode og den er ikke synlig. Den har vært på samme størrelse i 8 mnd. Takk for rådet, kommer nok til å gjøre som du sier hvis det skulle utvikle seg mer, men det har det ikke gjort. Det kan jo til og med hende jeg har hatt den siden jeg var ung. Må liksom presse litt ned i brystvorten for å finne den. Har brukt raloxifene i 2 uker og skal bruke det 2 uker til, men tror det er for sent. Har heller ikke hatt noen symptomer til gynno siden oktober unntatt den kulen.

Hvor stor er sjansen for at den vil vokse hvis jeg bruker nolva som pct? Når egenproduksjonen er tilbake så tviler jeg på at den vil vokse seg større?

Takk
Sist endret av anonym113509; 28. mai 2020 kl. 23:08.
Det virker som det er noe du grubler over, ville tatt en tur til fastlegen for å få sjekket kulen. Derfra blir du sannsynligvis henvist til ultralyd.
Jeg hadde en liten kul etter boling men den foravant etter noen år
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tråden her er særdeles i grenseland: Jeg kan forstå at erfaring fra andre som driver med anabole steroider kan ha relevanse,men du traverserer en grense her over på selvdiagnosering. Man må i et slikt tilfelle ikke utelukke at de hormonene/hormonanalogene du bruker ikke er relevante til kulen du opplever og f.eks kan være en svulst.

Du spør spørsmål som til og med en lege ville slite med å svare på, som i din siste post: "Hvor stor er sjansen for at den vil vokse hvis jeg bruker nolva som pct?". I tilfeller der man f.eks vet at det er en kreft er det ikke helt klart om den vil vokse eller spre seg, man regner ikke i sjanser i helse, man observerer og kan i beste fall sette opp ulike behandlignsplaner ut i fra hva som vil skje i fremtiden.

Med det setter vi en strek i hele tråden, du får ha deg til legen!