Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1011
Hei, har en del erfaringer med forskjellig benzo, men xanar har jeg bare prøvd en 3-4 ganger, prøver og finne ut sånn cirka om hvor sterk den er(Nogenlunde) ta 1 mg xan for eksempel, hvor sterk er den i forskjell til Valium? er den på samme nivå som Rivotril? i nærheten? tenker bare styrke nå, ikke halveringstid, varighet.

gjerne del meninger
Det tilsvarer 20mg Valium, eller ca 1mg rivotril. Vær obs på at de ikke kommer sigende over et par tre timer slik som rivo, men makseffekten kommer kanskje allerede en time etter inntak
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
1mg xanax tilsvarer ca 40mg sobril eller 1mg rivotril.
Sist endret av kamelia; 10. januar 2020 kl. 09:27.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forskjellige "kalkulatorer" sier enten at 1 mg xanor tilsvarer 15 mg valium eller 20 mg valium. Xanor varer i 5 timer, valium i 4-6 timer. Men xanor fungerer raskere enn valium. Jeg er kvinne på 56 kg, og hvis jeg ikke har tatt noe på kanskje 2-3 uker, tar jeg gjerne 2 øl eller 2 glass vin og 3 mg xanor. Da er jeg avslappet, godt humør og gidder å gjøre litt husarbeid for engangs skyld. Uten alkohol, som anbefales, tar jeg 4 mg. Og har jeg ikke hatt pause, tar jeg mer. Men husk at de fleste blir mer trøtt enn chill om de tar for mye, jeg har alltid vært kvikk og avslappet på piller generelt og har god toleranse med og uten pause, og høy metabolisme.

Så får å være safe, tenk at 1 mg er 20 mg valium. Pleier du føle deg ruset på f.eks. 40-50 mg valium tar du 2-3 mg.

Kan alltid ta mer men aldri ta mindre, og uansett kjedelig dersom du skulle sovne istedenfor å nyte rusen :P