Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1136
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har lenge slitt med forstoppelse, flere måneder. De siste månedene har jeg brukt microlax, noen ganger funker andre ganger ikke, i går gjorde jeg et forsøk og det var så smertefullt at jeg kan ikke få beskrevet det nok, litterally shitting bricks, skalv i et smertehelvette i to timer etterpå og fikk ikke tømt tarmen. I dag har jeg fått klyx 120ml, har noen erfaringer med denne til opiat forstoppelse, vil det løse seg ordentlig opp og vil jeg kunne gå på do uten smerter når virkningen kommer?
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer til å gå seg til. Greit nok, du bæsjer kanskje ikke hver dag men du lærer deg å leve med det.

I perioder har jeg selv brukt laktose. Det løser opp på en mild måte. Du pisser ikke ut av ræva etterpå men det blir mykt,for å si det direkte.

Det som er med opiatforstoppelse er at det sitter en slags "propp" åsså er avføringen ganske normal etter proppen. Det å ta kraftig avføringsmedisin løser egentlig opp all avføring over "proppen" men løser egentlig ikke forstoppelsen. Hva som er den riktige løsningen på dette vet kanskje noen andre?
Kan du ikke bare varme opp rassen med glidemiddel og sexleketøy?
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei veit at det eneste som løser problemet med forstoppelse er å slutte å innta morfin, men nå tenker jeg på smertene når jeg går på do første gang etter jeg har satt klyxen
Dulcolax de oransje, tar jeg opiater i noen dager så bruker jeg å ta to dulcolax før jeg legger meg. Av og til glemmer jeg det neste dag frem til jeg må intenst drite og det er aldri noe vondt eller noe. Men om man går noen dager uten er ikke noe problem, har til tider dritt ned mot en gang i uka
Jeg sliter med det samme, og å slutte opiater er ikke aktuelt en eneste dag i uka. I dag tidlig ventet jeg bare to timer ekstra med metadonen, kanskje to og en halv time, det gjorde sitt til at jeg er bra i magen etter dobesøk nå. Bruker noen ganger to microlax om kvelden for å gå på do om morgen. Det funker det, men da føler jeg nesten jeg må på do hele formiddagen uten at det kommer noe mer. Jeg har aldri aldri diare hvertfall, det er det kjipeste og da mistet jeg mye av medisinen i kroppen og ble enda dårligere.

Før på 100 og 110mg når jeg hadde diare om morgenen, brukte jeg imodium av denne grunn ofte, nå på 130mg bruker jeg heller det motsatte, microlax noen ganger på kveld pga nå er jeg dønn tett. Er skremmende å trenge så mye, uten å være helt frisk heller. Hva med fremtiden, stopper toleranseutviklingen etterhvert, jeg håper det blir hardere for kroppen senere i livet så jeg må gå ned i dose heller en opp.... Selv om det er en trist tanke egentlig, å håpe kroppen ikke tåler mer liksom...

s
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Laxoberal bruker jeg mot subutex forstoppelse. Man skal ta 10-20 dråper om kvelden. Da kan du prøve deg litt frem til avføringen får den konsistensen du vil ha