Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1451
Jeg ble fortalt at dette er konsentrert psilocybin/flein. Er det noen her som har sett eller prøvd dette før?

Bilde: https://pasteboard.co/IIudblm.png

Hadde satt stor pris på om noen kan bekrefte eller avkrefte om dette er noe jeg kan trippe trygt på. Har bare gode erfaringer med psilocybin fra tidligere, men det har alltid vært ren sopp, ikke sopp i pilleform.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
så ut som ecstacy spør du meg, med andre ord det kan innholdet hva som helst... jeg ville ikke puttet det der i meg!
Sitat av lucis Vis innlegg
Jeg ble fortalt at dette er konsentrert psilocybin/flein. Er det noen her som har sett eller prøvd dette før?

Bilde: https://pasteboard.co/IIudblm.png

Hadde satt stor pris på om noen kan bekrefte eller avkrefte om dette er noe jeg kan trippe trygt på. Har bare gode erfaringer med psilocybin fra tidligere, men det har alltid vært ren sopp, ikke sopp i pilleform.
Vis hele sitatet...
Konsentrert psilocybin eller psilocin er det ikke. Såkalte soppknips (som ser ut som dine) har flere forskjellige farger og pleier å inneholde MDMA og 2C-B. Men ingen kan garantere deg at det faktisk er MDMA og 2C-B uten å ha testet pillen med testkit.
Sist endret av Stray Wanderer; 26. november 2019 kl. 17:13.
Dette ville jeg aldri i verden ha puttet i kroppen uten å ha testet det. Så utrolig sketchy ut, dårlig presset hva det enn er og det er ofte en indikasjon på at det er bunk saker. Shady.no selger test-kits.
Jeg har lest mye om psilocybin/psilocin. Det går Ann med en syre/base ekstrasjon omtrent som kokain til crack eller trebark til DMT krystaller.

Problemet er at svært få som har prøvd krystallene som i teorien skal være fullt mulig å lage. Noen mener at de ikke er psykoaktive altså null funk. Andre påstår at de blir ødelagt veldig fort av luft/lys. Har ikke funnet noe dokumentasjon fra noen som har fått en tripp av krystallene.

Poenget er at det er jo isåfall slik man kan lage "Psilocybinknips"

Og jeg er selv interessert i om noen her har prøvd det og om det funker? Ser jo for meg at hvis de i utgangspunktet faktisk gir tripp kan de muligens "pakkes" inn i andre stoffer som bevarer dem? Ingen prokjemiker men interessert i akk dette.


Rått soppmaterie vil man i alle fall kunne luktes fort om det er 1-2g som er en dose, i de små pillene. Men så mye sopp har vel større volum enn det

Så da lurer jeg på om det går Ann å fjerne bare noe av plantematerialet feks som når man lager hasjolje. Psilocybin mener jeg er alkohol løselig så kanskje sopp man kan blande pulverisert sopp med 95% og filtreres deretter tørkes så kanskje man sitter igjen med konsentrert flein? Noen med mer kunnskap en jeg har om det?
Sist endret av Bluesky_; 27. november 2019 kl. 01:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De må vel isåfall inneholde 5-meo-dmt eller lignende syntetisk psilocybin/psilocyn. Hadde ikke stolt på at de shady-ass knipsene der inneholder kun det.
Ser jo nesten ut som det er kverna soppmateriale pressa inn der. Ser iallefall utrolig shady og lite innbydende ut. Det ville også vært ganske bakvendt å kverne masse sopp og presse de inn i pilleform, uten å ha baktanker om at dette skal være en blanding med andre stoffer involvert - for isåfall kunne du jo bare tatt soppen/5-meo-dmt'en i ren form ved siden av.
Kan jo selvfølgelig hende en kompis av en kompis eller lignende har pressa den selv, men tviler sterkt.

Sannsynligheten er større for at de inneholder 2cb eller andre ting evt i tillegg, som knips/ecstasytabletter ofte gjør.
For min egen del hadde jeg ikke giddi å tatt de, er ikke noe digg å ture baller uten å være helt sikker på hva du har fått i deg.
Sist endret av Alzo88; 27. november 2019 kl. 02:01.
Jeg vil gå ut i fra at du får en slags sopp eller syre tripp som er litt dårligere en the real deal, mulig MDMA eller noe MDMA-lignende kombinert med litt syre følelse eller sopp følelse, designer drug som skal gi deg sopp-opplevelse kanskje,

dette er det 0 garanti for, snakker bare ut i fra erfaring med soppknips og lignende som på bildet. Jeg bare spekulerer, kan selvsagt være va som helst. Om du prøver dem håper jeg du rapporterer til oss så vi får høre

prøv med 1 eller 1 halv først kanskje?
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
De må vel isåfall inneholde 5-meo-dmt eller lignende syntetisk psilocybin/psilocyn.

Ser jo nesten ut som det er kverna soppmateriale pressa inn der. Ser iallefall utrolig shady og lite innbydende ut. Det ville også vært ganske bakvendt å kverne masse sopp og presse de inn i pilleform, uten å ha baktanker om at dette skal være en blanding med andre stoffer involvert - for isåfall kunne du jo bare tatt soppen/5-meo-dmt'en i ren form ved siden av.
Kan jo selvfølgelig hende en kompis av en kompis eller lignende har pressa den selv, men tviler sterkt.
Vis hele sitatet...
Knips kan bli seende sånn ut etter å ha ligget i en snusboks i ett par dager. Jeg tørr å vedde store penger på at det ikke finnes et fnugg av psilocybin i den. Ikke snakk om 5-meo-dmt.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Umulig å vite utifra et bilde. Og selv de mest potente artene vil ha begrenset effekt i den størrelsesarten.
Tviler sterkt på at de pillene der inneholder noe organisk materiale eller virkestoffer fra naturlig
dyrket sopp.

Dyrk sjæl hvis du vil ha et rent produkt

Det fins sånne pilleprodukter som inneholder virkestoffene fra sopp, men det er umulig å vite utifra denne informasjonen
Sist endret av meaculpaUIO; 27. november 2019 kl. 12:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Slike greier er usikkert å innta. Når du kjøper f.eks. LSD-blottere så kan du teste de, med 1, 2 eller t.o.m. 3 testkits, og i tillegg kan du velge å kjøpe du fra en kjøper som du vet har solgt LSD til flere kjøpere, og disse har erfaring med LSD og vet om det er LSD eller ikke.

Slik kjøper en psykedelika tryggest mulig:
1. Du tester, helst med 1, 2 eller 3 ulike tester, avhengig av stoff. (sopp trenger du ikke teste hvis du vet hvordan du gjenkjenner den, hvis ikke er det greit å teste med en reagent test)
2. Du kjøper fra noen du kjenner eller som folk generelt stoler på, og som er etablert.
3. Formen stoffet kommer i skiller seg ikke fra normen.
4. Du vet hva du kjøper

Følger en alle fire regler er sjansene for at noe galt skjer svært, svært små. Det er kanskje mer risikabelt å ta seg en kjøretur på vinterføre.

Testkits er ikke 100% sikker, så derfor er det fint å følge disse andre reglene også. En pille som dette ville ikke jeg tatt.
Sist endret av Hans Høyhet; 27. november 2019 kl. 23:04.