Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2396
Hei Freaks!

Liker du gamle jernbane tunneler sjekk denne.

http://youtu.be/DtJmqz3T2XM
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Meget stilig! Godt dokumentert med film og bilder.
Jeg kan ikke huske å ha sett noe fra denne tunnelen før, så det var spennende å se mye av den. Artig at det lå litt ting her og der.

Savnet litt galskap da! Klippet ditt av mann i for liten gummibåt inne i gruve må være en av yndlingsscene mine fra videoene dine!

Stå på. Alltid spennende å se hva du legger ut!
Artig å se noen andre som bedriver UE i nærområdet.

Jeg var innom denne tunnelen for et par år siden. Fra post nr. 10 i denne tråden finner dere noen bilder fra tunnelen.
Urban Explorer
Trådstarter
Heisan Takk for hygglig svar.

Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Meget stilig! Godt dokumentert med film og bilder.
Jeg kan ikke huske å ha sett noe fra denne tunnelen før, så det var spennende å se mye av den. Artig at det lå litt ting her og der.

Var litt inni der men var blitt ryddet opp siden sist jeg var der desverre, filmet men memory carde ble forbyttet og video og bilder lost fra den gangen ca 3 år siden. forventet nemlig at det stå en 6-7 cargo vogner inni der men det var flyttet seint i 2011 fant jeg ut etter å ha stått inni der i årevis

Savnet litt galskap da! Klippet ditt av mann i for liten gummibåt inne i gruve må være en av yndlingsscene mine fra videoene dine!

Hehe ja den gummibåten var litt liten skal inrømme det ,så det ble litt latte krampe inni der den. kommer vel noe mere sprøtt
Stå på. Alltid spennende å se hva du legger ut!
Vis hele sitatet...
Takk i like måte har sett mye av det du lagt ut veldig bra stå på videre selv.