Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3185
Etter jeg har sett utallige videoer om roobet bonus buys osv satt jeg inn 500kr på roobet.com og vant 24,5k på ett 6kr spin (dvs x4000 win).

All flex aside... nå er jeg redd for å sette inn mer penger og bli spilleavhengig, har ikke noe interesse i å gamble fast så lurer på om det finnes en tjeneste som fjerner meg fra alt av gamblingsider?

Vet UK har noe som heter Gamban, men det koster penger.. Så lurer på om noen har noe triks og tips for å sperre meg fra gambling-sider?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Få deg visa electron? Kan ikke bruke det kortet på nett.
nuffins's Avatar
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
Få deg visa electron? Kan ikke bruke det kortet på nett.
Vis hele sitatet...
Er 23 år da, blir kanskje litt rart å kjøre visa electron som voksen?
Kanskje banken har en løsning på dette?
Denne er første treff på google når man skriver "block gambling sites free"
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av nuffins Vis innlegg
Er 23 år da, blir kanskje litt rart å kjøre visa electron som voksen?
Vis hele sitatet...
Er det vel ikke, alle gjeldsslaver har ekectron, junkiser og ungdommer.

23 år og ekectron er ikke veldig rart, si du har kredittkort gjeld om noen skulle spørre.
Ta kontakt med hjelpelinjen.no, de har kål på hva man skal gjøre når det kommer til sånt
Masser av lykke til, håper ikke bastillen tar deg!
Jeg skjønte aldri greia med spilleavhengighet før jeg ble hekta selv så kan signere på at det er jævlig fort gjort og kan skje hvem som helst! Kjempebra og fornuftig av deg å ville sette opp en sperre før du blir fanga, heller føre var!!!