Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 7417
BRAND ∞ STRONG
Er det noe som har litt kjennskap til han duden her:
https://www.tv2.no/a/11151036/
og går det an si noe om dette uten å gjøre det gjengkjennbart
(ingen navn eller annet som identifiserer noen)?

Lurer bla. annet på:
-Hvordan han har terrorisert de?
-Hvorfor ingen har grisefika fyren?
-Ville det ikke hjulpet å riste han uansett, fordi han er klin sinnssyk,
og i såfall hvorfor er han ikke underlagt noe tvungen behandling?
-Er det ingen som tør fordi han har 100 andre i ryggen, som leder av en gjeng eller noe?
-Er han selv såpass rå at ingen ( heller ikke snuten) tør gjøre noe.
Litt som da Kvalen regjerte med jernhånd over Tveita og la ned «Kvalens lov»?
Jeg tror ikke det er noe mystisk på gang her. En av de fornærmede er saken er sitert i slutten av artikkelen du linker og sier "Dette er systemsvikt på sitt verste. Mannen er for frisk til å bli behandlet med tvang og for sjuk til å holdes strafferettslig ansvarlig." Krenkelsene beskrives som "hensynsløse ytringer", så dette er nok heller dement bestefar fremfor Jan Kvalen.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, slutt å legge ut artikler om meg. Dette må da være overtredelse av personvernet?
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
.. but fore realz, er fyren i artikkelen samme som den jeg sikkter til?
Og hvorfor anonymiserer tv2 det, hvis han allerede er outet av dagbladet?

lol, du veit det er snakk hardbarkede cyber kriminelle når:
"- De tok min og min mors laptop, mitt kamera, FM-radio og tre spionkameraer jeg hadde liggende."
mutterns laptop is the weapon of choice..
Sist endret av vindaloo; 24. januar 2020 kl. 19:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Er det noe som har litt kjennskap til han duden her:
https://www.tv2.no/a/11151036/
og går det an si noe om dette uten å gjøre det gjengkjennbart
(ingen navn eller annet som identifiserer noen)?

Lurer bla. annet på:

-Hvorfor ingen har grisefika fyren?
Vis hele sitatet...
Et godt spørsmål vindaloo.
Vi får krysse fingrene og håpe på at han muligens møter på feil folk, altså folk som ikke nødvendigvis følger demokratiets spilleregler.
I dette tilfellet så ser det ut til å være det eneste alternativet som vil fungere når systemet mer er eller mindre, svikter de det er ment å beskytte.
Altså feil folk i dette tilfellet vil kunne ses på som rett folk for resten av befolkningen, men kun i dette tilfellet.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Et godt spørsmål vindaloo.
Vi får krysse fingrene og håpe på at han muligens møter på feil folk, altså folk som ikke nødvendigvis følger demokratiets spilleregler.
I dette tilfellet så ser det ut til å være det eneste alternativet som vil fungere når systemet mer er eller mindre, svikter de det er ment å beskytte.
Altså feil folk i dette tilfellet vil kunne ses på som rett folk for resten av befolkningen, men kun i dette tilfellet.
Vis hele sitatet...
..ja med mindre fyren så syk at han egentlig burde hatt ett helsetilbud han åpenbart ikke får, så har jeg litt vanskelig for å skjønne hvorfor folk har latt han ture frem så lenge.

Hvis ikke så er det fastlegen hans som fortjener bank!
Sist endret av vindaloo; 24. januar 2020 kl. 19:23.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er dette noe du vet?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det finnes flere som han der.
Dem er psykisk syk og derfor slipper dem straff sånn som en frisk person som må i fengsel.
Isteden fremstilles han for en lege som ser han er sjuk men ikke sjuk nok for å tvangsinnlegge og dermed så er han fri mann
▼ ... over en uke senere ... ▼
Syns han kan få holde på sånn hvis han vill, blir nok satt inn til slutt, da. Virker ut i fra artiklene ikke som at han er så jævlig, sparker/slår hvertfall ikke mot folk. Har bekjente som holder på med slikt som det samme desverre ikke kan sies om..
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Oprah Vis innlegg
Det er troll, han skriver selv at han har tatt det fra en karakter i Kjetil og Kjartanshow.
Vis hele sitatet...
Takk!
Vil også minne om hva jeg skrev i åpnings posten hvis noen har noe mer å bidra med

"og går det an si noe om dette uten å gjøre det gjengkjennbart
(ingen navn eller annet som identifiserer noen)?"

Trenger ikke henge ut syke folk!
Mannen som er omtalt i Tv2 saken, er vel ikke samme mann som i Dagbladet? Når jeg leser de to sakene, får jeg aboslutt ingen sammenheng. Jeg mener også å vite hvem personen som er omtalt i tv2 saken er, da han er en kjent figur i Rauma traktene.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Don P Vis innlegg
Mannen som er omtalt i Tv2 saken, er vel ikke samme mann som i Dagbladet? Når jeg leser de to sakene, får jeg aboslutt ingen sammenheng. Jeg mener også å vite hvem personen som er omtalt i tv2 saken er, da han er en kjent figur i Rauma traktene.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg også tenkte.
+at det ville vært rart om tv2 gikk såpass langt i å anonymisere om han allerede var kjent. Ville det ikke?
Sitat av Don P Vis innlegg
Mannen som er omtalt i Tv2 saken, er vel ikke samme mann som i Dagbladet? Når jeg leser de to sakene, får jeg aboslutt ingen sammenheng. Jeg mener også å vite hvem personen som er omtalt i tv2 saken er, da han er en kjent figur i Rauma traktene.
Vis hele sitatet...
Nei, TV2-saken handler som sagt om en i Rauma, mens
han i Dagbladet angivelig holder til i Os utenfor Bergen.

Sistnevnte har tydeligvis også pekt seg ut bestemte mål, slik som
politiet, mens han karen i Rauma virker å kjøre et mer vilkårlig opplegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
" Tør ikke flytte på grunn av «grenseløs nabokrenker».
Han forteller om årevis med trusler, trakassering, utagerende oppførsel, rop og skrik, spilling av høy musikk, hets i sosiale medier og villmannskjøring.
– Det verste jeg har opplevd må være når han kom hjem til oss og truet med å tenne på huset mens vi lå å sov. Det endte opp i fysisk håndgemeng foran kona og ungene, sier Johannes til TV 2. "
https://www.tv2.no/nyheter/11196157/

Synes virkelig synd på disse som må tolerere en slik person.
Tragikomisk at ikke politi eller helsevesen kan gjøre noe med dette.

Vil dette ende med vigilante-virksomhet, når uskyldige/verdiskapende/lovlydige mennesker har fått nok?
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Vil dette ende med vigilante-virksomhet, når uskyldige/verdiskapende/lovlydige mennesker har fått nok?
Vis hele sitatet...
selvfølgelig
Liten kjøretur i onkels varebil, høres ut som akkurat hva fyren trenger.
Høres ut som han trenger noen slag fra ulovlighetenes lange arm.
Synd at dette ikke har skjedd i de by og bygde områdene av Norge, der slik oppførsel ikke er akseptert uavhengig av hva loven sier.
I disse områdene ville den fyren fort få oppleve "Liten kjøretur i onkels varebil" og "noen slag fra ulovlighetens lange arm.".
Det kommer nok til å skje i Rauma også, en dag så blir en av disse ofrene lei og tar loven i egne hender.
Eventuelt så kan vi håpe på at denne fyren møter på noen hardbarka kriminelle som ikke tolerer slik oppførsel.
Kan det være denne fyren det er snakk om? https://www.vg.no/spesial/2019/mannen-uten-frykt/

Uansett var det en fascinerende artikkel fra VG. "Mannen uten frykt." Det viser grenselandet mellom domstolene og psykatri, og hvordan enkelte ender med å leve i utenforskap uten en eneste venn til sitt navn.
Tvilsomt, da han karen der holder til i Grenlandsområdet. Men ja, absolutt en interessant artikkel det der også, leste den da VG rulla opp saken.
Må jo være en mentalt retard som holder til i låven sin som er PRO redneck soceity, som skal demsonstrere sin tafatte holdninger rundt omkring seg.

Skulle ønske jeg kunne vært naboen hans, da hadde han blitt satt på plass fra første stund!
"Nabokrenker pågrepet etter nye drapstrusler"
https://www.tv2.no/nyheter/11250625/

Kast han på glattcella og la han være der.