Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2740
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hva skjer vis jeg spiser 20 rivotril uten toleranse?
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Du sovner eller ødelegger ryktet ditt på en eller annen finurlig måte. Ikke farlig, bare ren idioti.
Du kommer mest sannsynligvis til og ha blackout i ett par dager... Sover kanskje for det meste, men som SpeedBenzo sier så kan det godt hende du mest sannsynlig kommer til å gjøre noe dumt.
Du spiser de resterende 80 du har igjen i glasset og pynter litt på rullebladet.
Hvorfor spise 20 rivo på en gang?
du soner plutselig 5 år uten at du helt vet hvorfor.
Du våkner med ødelagt bil på utsiden. Uavhengig av hvorvidt du har bil fra før
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Du våkner med ødelagt bil på utsiden. Uavhengig av hvorvidt du har bil fra før
Vis hele sitatet...
Hahahahahaha. Har faktisk en kompis som sitter inne nå pga nettopp dette. Han hadde ikke egen bil, heldigvis ingen skadet enn «stoltheten» hans.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær snill og la være, du vil ikke huske att du var rusa eller hvor du har vært,
Om du bare tar ett par stk og blander med alkohol så "vokner" du gjerne opp på glattcelle, med ett vagt mareritt om å ha prøvd å bryte deg ut fra cella, løpe fra snut, 6mann og 2 damer som tvangsstripper deg og ville sjekke anus etter skrujern dem mener du brukte når du brøt opp låsen. Selvsagt husker du ikke att du kondemnerte en bil og drapstrua politi var det som førte deg inn i kjelleren hos politi.
Oppskrift på trøbbel altså, kjøpte mine første 22 rivotril for en snowboard jakke av en dame i gamle gode nygårdsparken, ble en uke med blackout, politi, tre arrestasjoner, 20.000kr i bøter, 5000kr brukt på mer stoff ukjent hva og hvor mye, var i sentrum i bergen hvertfall en uke på tulltur. Husker bare glimt, ikke noe kule ting, bare elendighet fra ende til annen. Vet ikke noe hvor jeg var på natt, kanskje speeden holdt meg gående, sov tre dager etter jeg kom inn på et sykehus jeg sovnet utenfor der jeg hadde vært innlagt før. De fant meg på røykebenken utenfor om morgenen.

Ta 2, ikke 20...

s
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok bare to stk for noen dager siden og drakk noen øl vedsiden av. Dro opp til en kompis og dama hans og satt å drakk mer. Plutselig begynner jeg å bli jævlig cocky også husker jeg ikke mer.

Våkna dagen etter med pulled pork i hele sofaen og en halvspist tacolefse på brystet.
Rivo er ren dritt enkelt og greit
Du kommer til å gjøre masse dumt som du kommer til å bruke resten av livet på å prøve å fortrenge. Hadde jeg kunne gjort EN ting annerledes i livet mitt så er det å aldri ha brukt rivotril.

Noen eksempler på dumme ting du kan gjøre:

- Ringe foreldrene dine rusa
-Ta opp kontakt med eksene dine eller folk du hater
-Poste helt tragiske FB-oppdateringer
- Stjele fra nærbutikken din
- Kjøre i ruset tilstand
- Falle og slå deg så du brekker noe
- Lyve til vennene dine
- Bli aggressiv og rassere leiligheten din
- Kjøpe enda mer piller og plutselig har det gått 30 dager og 100 rivotril
- Slå ned noen på gata
- Ommøblere hele leiligheten din
- Stuke rundt i nabolaget så alle naboene ser det

Alt dette, i mens du selv tror du ikke er rusa i hele tatt.
Sist endret av Snusmus; 9. januar 2020 kl. 18:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Snusmus Vis innlegg
Du kommer til å gjøre masse dumt som du kommer til å bruke resten av livet på å prøve å fortrenge. Hadde jeg kunne gjort EN ting annerledes i livet mitt så er det å aldri ha brukt rivotril.

Noen eksempler på dumme ting du kan gjøre:

- Ringe foreldrene dine rusa
-Ta opp kontakt med eksene dine eller folk du hater
-Poste helt tragiske FB-oppdateringer
- Stjele fra nærbutikken din
- Kjøre i ruset tilstand
- Falle og slå deg så du brekker noe
- Lyve til vennene dine
- Bli aggressiv og rassere leiligheten din
- Kjøpe enda mer piller og plutselig har det gått 30 dager og 100 rivotril
- Slå ned noen på gata
- Ommøblere hele leiligheten din
- Stuke rundt i nabolaget så alle naboene ser det

Alt dette, i mens du selv tror du ikke er rusa i hele tatt.
Vis hele sitatet...
Tror det eneste jeg ikke har gjort av greiene du ramset opp er å dra til noen på gata uprovosert og poste ting på Facebook. Snapchat-story, derimot..

Rivotril er tilbakestående med stor T, i pilleform. Med mindre du er sinnsykt flink til å begrense deg!
Ja det er farlig sterkt rivotril til å være så lite sløvende, med xanor kjenner man at man er ruset selv, men rivotril lurer deg når du er oppe i nærheten av blackout doser til å tro du er helt fin, og trenger mer piller for å bli ordentlig ruset selvfølgelig. Men etter noen år funker de ikke mer en en valium gjorde på meg før, og jeg gidder ikke spise innpå for jeg er fornøyd med tre stk nå. Vil bare ha roen, ikke bli apekatt. Får ikke mer utav større doser egentlig lenger bortsett fra på/etter speeden.

I dag har jeg tatt en stk rivotril 2mg til frokost sammen med 25mg sobril og metadonen min, funker som bare det. Tatt 25mg sobril til nå. Det er tull å søke en rus du aldri oppnår med benzo, roen er det du kan få som er værdt det, og godt er det om indre uro er hverdagen, ellers er ikke piller noe lystbetont å ta engang. Bortsett fra xanor kanskje som er overlegen de andre til rus, og imovane for visse personer nybegynnere eller høytolerange merkelige personer som meg.

Rivotril er like kraftig som xanor mg for mg, som sier sitt, men ikke på langt nær like sløvende. Det får deg lett til å stjele de første gangene, eller gjøre annet du aldri vanligvis ville funnet på, så vær veldig forsiktig de som er ny med rivotril.

s
Rivotril = medisin

Bruk det til hva det skal, om misbruk er det som er absolutt ønskelig er det vel bedre å kjøpe RC av det mer potente slaget? Råder selvfølgelig ikke til det
Anonym bruker
"Bred Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
pass deg for rivoen, sist gang ble jeg hivd ut fra leiligheta, har vist nokk snakket med hele nabolaget å laget mye styr, som sagt. Ta 2, så låser du inn resten i en jevla safe.
Eller du kan prestere å ringe politiet, med 3 gram hasj i lomma. Si at du går på e18 i mørket. Gjerne to ganger

En ting du må gjøre er å be kompisen din låse alt fra utsiden i en halv uke
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Tok 2 stk en kveld og følte meg helt edru. Tok 2 shots og to rivo til. Takk gud for at jeg gikk å la meg og bare sa retarda ting til kompisen min på discord.

Rivotril går lett til helvete, trå varsomt med det...