Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 980
Hei, hvor lenge kan jeg beholde hasj før det går "bad" eller mister sin potency. har nå sirka 30g doublebagget og pakket i et masonjar på en mørk plass siden jeg blir tatt på urinprøver i 6mnd, er det greit at det ligger slik eller bør jeg bare kvitte meg med det? vil heller ikke selge det pga er ikke en drugdealer.

Brunt btw
Sist endret av Gentleman1145; 15. august 2019 kl. 13:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan ligge i flere år.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tenk ferskvare: luftett, tørkt og mørkt, akkurat slik du har gjort, er den beste metoden.
Mange undervurderer nok de forskjellige midlene sin shelflife. Har aldri opplevd at røyk både grønt og brunt blir dårlig. Når jeg hadde dårlig med penger for noen år tilbake pleide jeg å gjemme unna piecere som jeg fortsatt finner noen av og de fungerer overraskende bra
Hvis den er myk, rull den i hånda lenge til det blir en seig ball. Hvis du da lagrer denne riktig, så kan den stå i 10 år uten problemer. Det ytterste laget blir en slags beskyttende hinne, resten blir bare mer potent.
Sist endret av Odd; 15. august 2019 kl. 19:24.
Jeg fant i sommer en pose med en liten mengde grønt, som lå i en helt vanlig ziplock-pose fra butikken. Denne husker jeg var kjøpt sent 2016. Noier litt på sånt selv, så jeg gav det til noen kompiser (sa selvsagt ifra hvor gammelt det var). De ble storfornøyde, og det virker som om varene var like gode enda. Lagres det tørt og mørkt så tror jeg det skal gå helt fint.
Har alltid oppbevart hasj lufttett i kjøleskapet men merker ikke forskjell på hasj som er lagret lufttett i romtemperatur.

I fjor fikk jeg ødelagt en del weed på camping under hetebølge i Europa. Ble veldig mye svakere og mistet mye lukt. I år hadde jeg med kjølebag og slapp det.