Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 6196
Heisann! Litt for lenge siden det var samling i tigerstaden!

Satser på stort oppmøte på denne ulykkesfulle dagen. Godt med et lite avbrekk i julerusha.

Hvor vi skal møtes diskuteres i tråden, men selv stemmer jeg for Peppes i kjent stil. Vi som kan drikke brunbrus kan eventuelt spassere vidre senere

Tid kan vel stemmes frem her i tråden, men rundt 19:00 er vel en kurant tid

Snakkes Fredag 13. Des
Hørtes hyggelig ut dette. Kan fort bli mitt første treff
▼ ... over en uke senere ... ▼
Treffet i sommer var kult så kommer sikkert Bra intiativ.
Sist endret av Mofse; 20. november 2013 kl. 01:37.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da er det ikke mange dagene igjen! Håper det blir bra oppmøte
Synd dette er samme dag som julebordet med jobben.. Hold tråden oppdatert utover kvelden, kan være jeg kan møte litt etter 00:00.
Kunne du tenke deg å opprette en poll på hvor mange som kommer?
Woha. Dette visste jeg ikke om engang. Initiativ2k, i like.
Jeg kan ikke love oppmøte, men slik det ser ut nå så ser det veldig lovende ut.
Av en eller annen grunn har jeg ikke lagt merke til denne tråden før nå, merkelig. Anyhow, lite respons hittil, men det ser ut til at jeg dukker opp. Dette blir hyggelig!
Ah, så kjipt! Jeg vil også være med!
Typisk at det er den dagen jeg faktisk har reist ca 100 mil og er i byen men ikke har tid! >
Kunne jo blitt morsomt med masse fremmede + meg og ilderen min
Sitat av Lupi Vis innlegg
Ah, så kjipt! Jeg vil også være med!

Kunne jo blitt morsomt med masse fremmede + meg og ilderen min
Vis hele sitatet...
Ilder er absolutt ok kjæledyr, men de er aktive så det holder. Kan da umulig tenke meg til at du kan ta med deg den på en restaurant/utested?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Oyy! ;D godt initiativ!
Jeg kommer!

Det nærmer seg jul og det er god stemning på treff, så vil anbefale alle som ikke har vært på et nFF-treff før (og folk det er lenge siden at har vært på treff) å komme seg opp og ut denne kvelden for en hyggelig sammenkomst med folk man snakke med om alt og ingenting!

Gleder meg til å treffe nye og gamle fjes
Sitat av shittrønder Vis innlegg
Ilder er absolutt ok kjæledyr, men de er aktive så det holder. Kan da umulig tenke meg til at du kan ta med deg den på en restaurant/utested?
Vis hele sitatet...
Det er derfor jeg verken har tid eller mulighet for å møte opp! Kan ikke akkurat sette fra meg ilderen i bånd utenfor Ildere er fantastiske dyr, at de er så aktive er bare morsomt så lenge du har tid og tålmodighet
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da er det treff i morgen klokken 17:30 vi møtes ved tigeren. Håper på bra oppmøte selvom det har vært lite aktivitet i tråden
Awesome! Flyttet til Oslo for et par mnd. siden, så dette passer bra! Ses!
Mulig jeg tar meg en tur utover kvelden, men det blir først i ni-tiden, så om dere oppdaterer tråden med hvor dere befinner dere, tar jeg nok turen inn til byen for å si hei.
Jeg må på obligatorisk julebord med jobben i minst 2 timer fra klokken 20:00, men henger meg på hvis det blir noe aktivitet etter klokken 22:00. Kommer selvfølgelig fra 17:30

Da ble det litt forandring i planene mine.. Kan ikke møte opp på mitt eget treff. Sjefen har skiftet tid til 17:30.. Må fortsatt være der i 2t. Har noen et nummer jeg kan ringe hvis det blir noe etter halv 8? Send PM
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Så du kommer dit vi er 19:30, Pyromanic?
Du har nummeret mitt, så bare ring når du nærmer deg.

Vi andre sees 17:30 ved tigeren utenfor Oslo S! Har på meg en rød jakke
Mellom 19:30 og 20:00 ja
Får ikke kommet :/ maybe next time
Står her nå. Er det andre tigere jeg ikke har fått med meg? Har freaklue btw
Da er det slutt ble 3stk med meg så da inviterte jeg likesågodt hjem til meg takker for en hyggelig kveld
Yes, råeste freaktreffet i historien. Etter å ha ventet i kulda i ca en halv time, endte kvelden opp som bromance-date med meg og Thoryllo på Burger King, før Pyromanic trakk oss med på nachspiel i leiligheten sin. Jeg hadde en veldig hyggelig kveld, for som stagg sier er Thoryllo
Sitat av stagg Vis innlegg
bare tvers gjennom koselig.
Vis hele sitatet...
Alt i alt var det en hyggelig og minneverdig aften, selv om jeg kanskje hadde forventet litt mer oppmøte...
Vi snakkes neste gang
Hørtes koselig ut det her. Hadde nok blitt med hvis datoen passet bedre, men men drar nok på et annet treff.
Missuner dere en god del, på hvert eneste treff så virker dere som dere har det så morro! Får håpe jeg får tid til å komme en gang når det passer litt bedre!
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Da er det slutt ble 3stk med meg så da inviterte jeg likesågodt hjem til meg takker for en hyggelig kveld
Vis hele sitatet...
Det var lite oppdatering av tråden med hvor dere var, noe som er forståelig når dere dro hjem til deg, men jeg valgte derfor å holde meg hjemme.
Blir sikkert bedre oppmøte neste gang.