Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1920
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Hallais.

Har en ps3 som jeg bruker og se på filmer/serier etc
Laster da ned også bare overfører det over til playstation via USB-Penn..
Men nå i disse moderne tider så kan man jo laste ned filmer og serier i 720 og oppover, mpeg4 filer og matroska osv..

Så da er spørsmålet mitt, Går det ann og oppgradere ps3'n på noe måte så jeg kan få sett på de formatene også på playstation.. Får alle vanlige divx og avi. osv funker jo fett. Men med de 720pb filmene og matroska mpeg4 osv Så kommer det bare 'Inkompatibel Data' når jeg har overført det til playstation...

Håper på svar...

På forhånd takk

*One Love*
Hvorfor gidde å overføre via floppys, når man kan streame rett fra pcen til ps3'n over nettverket? Sjekk ut PS3 Media Server
Sitat av Bomboklat Vis innlegg
Hvorfor gidde å overføre via floppys, når man kan streame rett fra pcen til ps3'n over nettverket? Sjekk ut PS3 Media Server
Vis hele sitatet...
Fordi du vil plages med kompabilitet.
Er et program som heter mkv2vob som konverterer .mkv filer til et format PS3en kan spille av (vob), det går rimelig fort. Om du skal spille av filene på ps3 uten convertering må du jailbreake
Sist endret av BaconWeed; 23. april 2012 kl. 07:25.
Hobby Filosof
Vuze streamer alt du legger i 'Ps3' mappen, over til Ps3'en - Vet ikke om det var akkuratt dette TS var ute etter, men verdt og prøve
stemmer også får Vuze, funker bra som bare dwt !
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Fordi du vil plages med kompabilitet.
Vis hele sitatet...
PS3 Media Senter konverterer filene "on the fly" slik at du slipper å konvertere selv. Det er det letteste og beste alternativet. Har ikke vært bortig noe den ikke tar
Sist endret av throwaway72; 23. april 2012 kl. 09:38.
Sitat av fomox Vis innlegg
PS3 Media Senter konverterer filene "on the fly" slik at du slipper å konvertere selv. Det er det letteste og beste alternativet. Har ikke vært bortig noe den ikke tar
Vis hele sitatet...
Helt riktig som du sier. Alt som går vi det programmet blir konvertert slik at det støttes til PS3. Det er virkelig å anfebale imo.
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Helt riktig som du sier. Alt som går vi det programmet blir konvertert slik at det støttes til PS3. Det er virkelig å anfebale imo.
Vis hele sitatet...
dette er helt riktig så lenge du har riktige innstillinger og et greit nettverk
Sitat av BaconWeed Vis innlegg
Er et program som heter mkv2vob som konverterer .mkv filer til et format PS3en kan spille av (vob), det går rimelig fort. Om du skal spille av filene på ps3 uten convertering må du jailbreake
Vis hele sitatet...
mkv2vob endrer container fra mkv til vob, og remuxer lyd dersom nødvendig.
Sist endret av nudo; 23. april 2012 kl. 15:06.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Fordi du vil plages med kompabilitet.
Vis hele sitatet...
Vil du ? Jeg har til gode å laste ned noe jeg ikke har klart å streame til PS3en.
Kan også bare anbefale ps3 media server, fantastisk programvare.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Trådstarter
Takk for mange svar people. Tror jeg prøver ps3 media server som blir nevnt flere ganger over her.. Er det noe man laster ned på ps3'n eller åssen funker det?

Er helt noob på dette området så takk for all hjelp..

*one love*
du laster det ned på pcen og kjører det derifra, du må også ha vlc 1.1 installert for at det skal funke
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Trådstarter
Sitat av knutazz Vis innlegg
du laster det ned på pcen og kjører det derifra, du må også ha vlc 1.1 installert for at det skal funke
Vis hele sitatet...
Takk mann! Da prøver jeg det..

Takker for alle svar!

*One Love*
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av knutazz Vis innlegg
du laster det ned på pcen og kjører det derifra, du må også ha vlc 1.1 installert for at det skal funke
Vis hele sitatet...
Må du ?

Jeg kjører en clean windows 2008 R2 VM med kun PS3MS og CCCP installert.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
trenger ikke mediaplayer eller vlc eller annet mikkmakk installert. PS3 media server holder lenge. aldri opplevd at ps'3 en min ikke har kunne kjøre noe gjennom den
sist jeg satte det opp så sto det på hjemmesidene dems at du måtte ha det instalert i tilleg for at det skal fungere, dette er dog en god stund siden så kan hende de har fjernt det nå
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Har et spørsmål angående ps3 media server.

Noen som vet hva man kan gjøre når filmen avsluttes eller at lyden slås av fordi den er piratkopiert?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Clayton Vis innlegg
Har et spørsmål angående ps3 media server.

Noen som vet hva man kan gjøre når filmen avsluttes eller at lyden slås av fordi den er piratkopiert?
Vis hele sitatet...
wait... What?
Sitat av Clayton Vis innlegg
Har et spørsmål angående ps3 media server.

Noen som vet hva man kan gjøre når filmen avsluttes eller at lyden slås av fordi den er piratkopiert?
Vis hele sitatet...
dette har jeg aldri hørt om..

vennligst forklar litt bedre om hvorfor du mener at dette er grunnen