Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1372629
Sitat av Voreah Vis innlegg
På den annen side kan det tenkes han på den måten får "bevist" at han har rett når folk begynner å male et bilde av ham "homofil" - slik han "spår". Han vet vi vil finne profilen hans og diskutere det for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Det baserar han enbart på en sak. Att han är ett monster.
Sitat av B_Romeo Vis innlegg
@Jotun - er det ikke litt for tidlig å anta at Anders på Gaysir er ABB, eller skal vi just go with it?

@rack1 - Han skriver i manifestet at folk vil svartmale han som bl.a. homofil
Vis hele sitatet...
Riktig, beklager. Overse min forrige post
Sist endret av rack1; 26. juli 2011 kl. 02:53. Grunn: feilsitering
Sitat av B_Romeo Vis innlegg
@Jotun - er det ikke litt for tidlig å anta at Anders på Gaysir er ABB, eller skal vi just go with it?

@rack1 - Han skriver i manifestet at folk vil svartmale han som bl.a. homofil
Vis hele sitatet...
Jo. Lite "back off" på den
...
De som vil må gjerne like denne siden, begynner å bli litt hett der nå.. OBS! Fare for mye trolling.

http://www.facebook.com/GlennBeck
Var det slik at politiet visste abb sitt navn under pågripelsen? Har "hørt" at politiet ropte navnet hans under pågripelsen, har flere hørt det samme?

Jeg har lest ca 1/2 av denne tråden..sorry om dette er en gjentagelse..

Burde jo være mulig å komme seg inn på abb sin gamle fb konto på et vis..
Sitat av den der Vis innlegg
Var det slik at politiet visste abb sitt navn under pågripelsen? Har "hørt" at politiet ropte navnet hans under pågripelsen, har flere hørt det samme?

Jeg har lest ca 1/2 av denne tråden..sorry om dette er en gjentagelse..

Burde jo være mulig å komme seg inn på abb sin gamle fb konto på et vis..
Vis hele sitatet...
Ikke lovlig, dog.
Sitat av B_Romeo Vis innlegg
@Jotun - er det ikke litt for tidlig å anta at Anders på Gaysir er ABB, eller skal vi just go with it?
Vis hele sitatet...
Nei, denne er jeg rimelig trygg på... nick + bosted + alder + ikkesex + homoprofil beskrevet i manifest... kan vi tro på ett vitne som så han på Hammersborg, kan vi tro på denne.
Sitat av Opplyst Vis innlegg
Ikke lovlig, dog.
Vis hele sitatet...
Facebook-kontoen hans ligger her: http://mg.co.za/uploads/2011/07/23/a...ikfacebook.pdf
Sitat av den der Vis innlegg
Var det slik at politiet visste abb sitt navn under pågripelsen? Har "hørt" at politiet ropte navnet hans under pågripelsen, har flere hørt det samme?

Jeg har lest ca 1/2 av denne tråden..sorry om dette er en gjentagelse..

Burde jo være mulig å komme seg inn på abb sin gamle fb konto på et vis..
Vis hele sitatet...
Som andre har sagt tidligere (tror jeg), så kan det ha vært så enkelt som at de tok nr på bilen hans som sto der.
Sitat av den der Vis innlegg
Var det slik at politiet visste abb sitt navn under pågripelsen? Har "hørt" at politiet ropte navnet hans under pågripelsen, har flere hørt det samme?

Jeg har lest ca 1/2 av denne tråden..sorry om dette er en gjentagelse..
Vis hele sitatet...
Det har blitt nevnt av noen som siterte en engelsk avis. Men dette kan fort være en misforståelse, og at de ikke ropte på ham ved navn.

I tillegg foreslo noen her inne at dersom det var sant, så kan Politiet ha funnet navnet etter å ha søkt opp nummerskiltet på bilen som han parkerte ved Utøya.

Sitat av den der Vis innlegg
Burde jo være mulig å komme seg inn på abb sin gamle fb konto på et vis..
Vis hele sitatet...
Hvordan det? Det er nok ikke mulig å logge seg inn nei.

Sitat av Jotun Vis innlegg
Nei, denne er jeg rimelig trygg på... nick + bosted + alder + ikkesex + homoprofil beskrevet i manifest... kan vi tro på ett vitne som så han på Hammersborg, kan vi tro på denne.
Vis hele sitatet...
I tillegg til at kontoen ble oppdatert samme dato som Twitter og Facebook-kontoen.

Det beviser også at det er en del av pressemappen/portfolioen hans, som han vet verden vil diskutere:

Sitat av Voreah Vis innlegg
På den annen side kan det tenkes han på den måten får "bevist" at han har rett når folk begynner å male et bilde av ham "homofil" - slik han "spår". Han vet vi vil finne profilen hans og diskutere det for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Voreah; 26. juli 2011 kl. 03:01.
Han sier at han ikke er homofil i manifestet, men trolig skjuler han det. Om folk får vite at han er homofil vil dette gå kraftig imot hans handlinger, da mange høyreekstreme og de som skal utføre de neste handlingene i planen hans sannsynligvis fordømmer homofili.
Sitat av perolsen Vis innlegg
Som andre har sagt tidligere (tror jeg), så kan det ha vært så enkelt som at de tok nr på bilen hans som sto der.
Vis hele sitatet...
Det var en leiebil fra Avis, så den ville vel ikke vært registrert i hans navn, i tillegg så sto denne bilen på kaia ved fastlandet og er ikke sikkert politiet visste at det var hans bil så tidlig.
Sitat av B_Romeo Vis innlegg
Det er svært 'mistenkelig' da. Hadde vært gøy å konfrontere henne med dette foran media en gang.
Vis hele sitatet...
At Jensen og diverse andre norske toppolitikere er Bilderbergere er gammelt nytt... og skremmende.
Sitat av Klovner i Kamp Vis innlegg
En av AndersNordic sine Youtube venner har nettopp skrevet noe ganske kryptisk:
"Armenia1968 (8 hours ago)
I carry the responsibility to all this Dear Der Hayr, I gave them false information before and therefore they zeroed in on you, It's my fault and I publicly apologize to you to. I am truly sorry that you are going through this, please contact my email which I will send you and I will explain everything to you.
Medzagouyn harkanknerov, Armen"

http://bit.ly/nc5d5t
Vis hele sitatet...
Boka:
Assault rifle shooting ranges in Europe: Czech Republic, Poland and Switzerland
...
For those of us with contacts within the Serbian and Armenian nationalist movements there are some opportunities in those countries as well.

Skryt?
Detta blir jo igrunn veldig OT.. men.. den profilen som var registrert på Gaysir.. mannen beskriver seg som 185 (ca. husker ikke tall, og rundt 90 kilo).. sånn jeg ser det så er ikke akkurat en kar på 185 og ca 90 kg spesiellt muskuløs (jeg er selv 170 og 90kg (derav grunnen til at jeg undrer)? Blei ikke mannen på utøya beskrevet som muskuløs?
Sitat av Abrisso Vis innlegg
Han sier at han ikke er homofil i manifestet, men trolig skjuler han det. Om folk får vite at han er homofil vil dette gå kraftig imot hans handlinger, da mange høyreekstreme og de som skal utføre de neste handlingene i planen hans sannsynligvis fordømmer homofili.
Vis hele sitatet...
Ev. vil de ikke tro på det, fordi ABB allerede har sagt han ikke er det, men er sikker på at media vil svartmale ham som det. Husk at vi aldri vil få bevise det. Husk at "disse folka" ofte ikke tenker rasjonelt, men velger å støtte ting kategorisk ut ifra at konspirasjonsteoriperspektiv. Bare les kommentarene fra folk her:

http://sian.no/node/1442

Nå er det veldig mange som vanligvis ikke er innom der og skriver, men du spotter en del av de høyrevridde gærningene innimellom.

Sitat av speedpunk Vis innlegg
Detta blir jo igrunn veldig OT.. men.. den profilen som var registrert på Gaysir.. mannen beskriver seg som 185 (ca. husker ikke tall, og rundt 90 kilo).. sånn jeg ser det så er ikke akkurat en kar på 185 og ca 90 kg spesiellt muskuløs (jeg er selv 170 og 90kg (derav grunnen til at jeg undrer)? Blei ikke mannen på utøya beskrevet som muskuløs?
Vis hele sitatet...
185 og 90 kg er sannsynligvis en relativt muskuløs type jo, så lenge han har en lav fettprosent og litt basert på kroppsbygningen hans (skjelett osv. han virker ikke så kraftig i benbygningen så han er nok i utgangspunktet litt lett).
Sist endret av Voreah; 26. juli 2011 kl. 03:06.
Sitat av Jotun Vis innlegg
At Jensen og diverse andre norske toppolitikere er Bilderbergere er gammelt nytt... og skremmende.
Vis hele sitatet...


Har du mere info ang dette?
Sitat av Voreah Vis innlegg
På den annen side kan det tenkes han på den måten får "bevist" at han har rett når folk begynner å male et bilde av ham "homofil" - slik han "spår". Han vet vi vil finne profilen hans og diskutere det for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Tror du da han også har lagt ut spor som leder til de andre tingene han har beskrevet at folk vil kalle han? Sitat: pedophile, engaged in incest activities, homosexual, psycho, ADHD, thief, non-educated, inbred, maniac, insane, monster etc. I will be labeled as the biggest (Nazi-)monster ever witnessed since WW2.
Det kan virke som han legger inn feller for oss for at vi ikke skal tro han er homofil. Jeg tror ikke han hadde planlagt at det med homseparaden skulle komme ut i media. Om det skal vise seg at han er homofil, evt. at det vil starte en heftig ryktestom, kan dette stoppe planene hans. Det at han sa at FOLK har trodd at han har vært homofil, men likevel avbekrefter det, kan være noe han skriver i tilfelle slike rykter skulle oppstå.
Sist endret av Abrisso; 26. juli 2011 kl. 03:10.
Sitat av gastau Vis innlegg
Boka:
Assault rifle shooting ranges in Europe: Czech Republic, Poland and Switzerland
...
For those of us with contacts within the Serbian and Armenian nationalist movements there are some opportunities in those countries as well.

Skryt?
Vis hele sitatet...
Ta nå å quote hele greia, det ble posta for _2_ år siden:
2008Eastend (2 years ago)
Check this "Low Quality Drama" acting!
from Armenik1968 talking to himself 'christmusic'!
--------------
Armenia1968 (8 hours ago)
I carry the responsibility to all this Dear Der Hayr, I gave them false information before and therefore they zeroed in on you, It's my fault and I publicly apologize to you to. I am truly sorry that you are going through this, please contact my email which I will send you and I will explain everything to you.
Medzagouyn harkanknerov, Armen
---------------
ha ha ha
Vis hele sitatet...
Sitat av Voreah Vis innlegg
185 og 90 kg er sannsynligvis en relativt muskuløs type jo, så lenge han har en lav fettprosent og litt basert på kroppsbygningen hans (skjelett osv. han virker ikke så kraftig i benbygningen så han er nok i utgangspunktet litt lett).
Vis hele sitatet...
Ok.. da går jeg god for at det kanskje kan være samme mann..
BONUS:
Bilder fra profilen Anderson @ Gaysir:

http://bildr.no/thumb/934983.jpeg

http://bildr.no/thumb/934984.jpeg

Ønsker bare å få med at jeg ikke var bruker på Gaysir tidligere Ingenting imot homofile, men ønsker ikke å bli misforstått.
Sist endret av Opplyst; 26. juli 2011 kl. 03:12. Grunn: Er ikke homofil :)
Sitat av Voreah Vis innlegg
Ev. vil de ikke tro på det, fordi ABB allerede har sagt han ikke er det, men er sikker på at media vil svartmale ham som det. Husk at vi aldri vil få bevise det.
Vis hele sitatet...
Ganske absurd hvor mange meta-nivåer mannen har tenkt på. Kynismen har ingen grenser
Sitat av perolsen Vis innlegg
Som andre har sagt tidligere (tror jeg), så kan det ha vært så enkelt som at de tok nr på bilen hans som sto der.
Vis hele sitatet...
jepp jeg nevnte det i sta, når vi kom inn på det med; navn + politi + pågripelse.
Sitat av Opplyst Vis innlegg
Ikke lovlig, dog.
Vis hele sitatet...
..det skjønner jeg jo tenkte mer til etterforskningen.

Sitat av loathsome Vis innlegg
Vis hele sitatet...
dette er den nye, slettet alle vennene sine. hadde vært interessant å sett den gamle.

Sitat av perolsen Vis innlegg
Som andre har sagt tidligere (tror jeg), så kan det ha vært så enkelt som at de tok nr på bilen hans som sto der.
Vis hele sitatet...
ja, selvfølgelig! det er jo litt rart at politiet tok sjansen på å si akkurat det navnet i en så kritisk situasjon, bilen kunne vært stjålet. men selvfølgelig ingen grunn til å mistenke noe.

Sitat av Voreah Vis innlegg
Det har blitt nevnt av noen som siterte en engelsk avis. Men dette kan fort være en misforståelse, og at de ikke ropte på ham ved navn.

I tillegg foreslo noen her inne at dersom det var sant, så kan Politiet ha funnet navnet etter å ha søkt opp nummerskiltet på bilen som han parkerte ved Utøya.
Vis hele sitatet...
Den er god!




Men en mann som ikke har hatt noen kjæreste i en alder av 32 år er jo litt rart. Jeg kjenner flere som har vokst opp med han, og i ungdomsåra vanket han i et sosialt "street life" miljø.

Skjønner ikke hvorfor han vil villede folk med å si han er homofil?
(Jeg har ingenting i mot homofile altså) Da jeg leste manifestet tenkte jeg flere ganger han var homofil, da han til stadighet måtte understreke sin mandighet.

At han logget inn (anderson) såpass nær aksjonen sin kan være han er forelsket i noen der? (hoho..litt drøyt å tenke han er romantisk kanskje..)
Sitat av Opplyst Vis innlegg
BONUS:
Bilder fra profilen Anderson @ Gaysir:

http://bildr.no/thumb/934983.jpeg

http://bildr.no/thumb/934984.jpeg

Ønsker bare å få med at jeg ikke var bruker på Gaysir tidligere Ingenting imot homofile, men ønsker ikke å bli misforstått.
Vis hele sitatet...
trur neppe det er han. hehe ser mer små lubben ut han enn sånn på bilde.
Sitat av Fanz Vis innlegg
jepp jeg nevnte det i sta, når vi kom inn på det med; navn + politi + pågripelse.
Vis hele sitatet...
Evt om det var en avis-bil. Manitestet + annen info politiet hadde + telefon til avis for å få navn.
Sitat av Opplyst Vis innlegg
BONUS:
Bilder fra profilen Anderson @ Gaysir:

http://bildr.no/thumb/934983.jpeg

http://bildr.no/thumb/934984.jpeg

Ønsker bare å få med at jeg ikke var bruker på Gaysir tidligere Ingenting imot homofile, men ønsker ikke å bli misforstått.
Vis hele sitatet...
De to gule stripene må da være lagt på i etterkant? For å skjule godsakene som tidligere har vært synlig på bildene et eller annet sted?

Ble Gaysir-bruker selv inatt gitt... :P
Sist endret av Jotun; 26. juli 2011 kl. 03:15.
@pinkrabbitz
Skjønner ikke helt hva du mener?
Sitat av speedpunk Vis innlegg
Detta blir jo igrunn veldig OT.. men.. den profilen som var registrert på Gaysir.. mannen beskriver seg som 185 (ca. husker ikke tall, og rundt 90 kilo).. sånn jeg ser det så er ikke akkurat en kar på 185 og ca 90 kg spesiellt muskuløs (jeg er selv 170 og 90kg (derav grunnen til at jeg undrer)? Blei ikke mannen på utøya beskrevet som muskuløs?
Vis hele sitatet...
det kan ha vært pga den skuddsikre vesten da? at han så baff ut.
Sitat av Jotun Vis innlegg
De to gule stripene må da være lagt på i etterkant? For å skjule godsakene som tidligere har vært synlig på bildene et eller annet sted?

Ble Gaysir-bruker selv inatt gitt... :P
Vis hele sitatet...
Ser ut som rammen på speilet.
Sitat av Fanz Vis innlegg
jepp jeg nevnte det i sta, når vi kom inn på det med; navn + politi + pågripelse.
Vis hele sitatet...
det var ikke hans biler var jo leie biler eller tar jeg helt feil?
Sitat av Fanz Vis innlegg
det kan ha vært pga den skuddsikre vesten da? at han så baff ut.
Vis hele sitatet...
Så langt tenkte jeg ikke sjøl.. men det vil jo være meget sannsynlig det ja.
Ikke glem at de to bildene kan være lagt inn i 2010 ved første innlogging på gaysir. Han knasket endel greier utover i 2011 jfr. manifestet...

Sitat av QuePasa Vis innlegg
Ser ut som rammen på speilet.
Vis hele sitatet...
Ahh... takk. Avklart.

Så får vi se hvor lang tid det tar før media fanger opp profilen hans...
Sist endret av Jotun; 26. juli 2011 kl. 03:18.
Sitat av Klovner i Kamp Vis innlegg
@pinkrabbitz
Skjønner ikke helt hva du mener?
Vis hele sitatet...
Brukeren 2008Eastend har limt inn kommentaren til Armenia1968. På det tidspunktet som 2008Eastend postet sin kommentar som inneholdt en copy/paste av et innlegg Armenia1986, var det gått 8 timer siden Armenia1986 sitt innlegg ble publisert. Det er over 2 år siden.

For å illustrere:

Sitat av 2008Eastend (2 years ago)
Check this "Low Quality Drama" acting!
from Armenik1968 talking to himself 'christmusic'!
Sitat av Armenia1968 (8 hours ago)
I carry the responsibility to all this Dear Der Hayr, I gave them false information before and therefore they zeroed in on you, It's my fault and I publicly apologize to you to. I am truly sorry that you are going through this, please contact my email which I will send you and I will explain everything to you.
Medzagouyn harkanknerov, Armen
Vis hele sitatet...
ha ha ha
Vis hele sitatet...
Jeg tror bildene er av han.
Ser han egentlig spesielt muskuløs ut på noen av bildene av han?
Jeg vet at barndomsvenner har sagt han var trent, og at han tok steroider, men han kan ha forfalt litt de siste åra han isolerte seg fra omverdenen.
Sitat av Opplyst Vis innlegg
BONUS:
Bilder fra profilen Anderson @ Gaysir:


Ønsker bare å få med at jeg ikke var bruker på Gaysir tidligere Ingenting imot homofile, men ønsker ikke å bli misforstått.
Vis hele sitatet...

(quotet ikke bildene i tilfelle feil person)
Er det alle bildene som ligger ute på Gaysir?

Synes han ser mer lubben ut på bildene nå, men det kan jo være litt eldre bilder.

Om det anderson ikke er abb så kommer han nok til å avkrefte misforståelsen snart får vi håpe.
Jeg hadde en post tidlig i dag mht mini MC, druknet kanskje vs din timeline...
Kan ha brukt moped fra parkering av Crafter til togstasjon, kledd i vanlige klær,
men rimer bare med avsides parkering med ganske lang avstand, og han ikke ønsket å ta taxi, så mange betingelser.
Rimer mindre med parkeing på Skøyen, hvor han bare kunne tatt buss til togstasjon (Bryn?).
Er det ellers logisk å flytte Crafter først mht risiko?

Sitat av Jotun Vis innlegg
Tidsplan 4.4, gaysir + vekt...
...
Thursday July 21 - Day 81:
06.30 - drive 1 Small, there 10.00 [COLOR="Red"]Parkering av Crafter i Oslo? Crafter er ikke utpreget "small". Inneholder: "18 bags = 900kg + 50kg ANALNM (inner charge) + 130kg (1 person + [COLOR="Purple"]ca. 30kg[/COLOR] gear) + 80kg (mini MC)"?[/COLOR]
train back (11.00), there 14.00, taxi, there 14.30 [COLOR="Red"]Tog fra Lillestrøm 10.49? Hvordan komme fra Oslo til Lillestrøm?[/COLOR] [COLOR="Purple"]13.10 Tog/taxi tilbake til gården. Sjåfør observerer "liten bil" på gården [COLOR="Red"](Altså Doblo? Atos?)[/COLOR][/COLOR]
drive 2. (there 17.00) [COLOR="Red"]Parkering av Doblo i Oslo?[/COLOR]
Check area. [COLOR="Red"]Rekognosering og utvelgelse av ground zero? Bør sees på overvåkingskamera...[/COLOR]
...
Vis hele sitatet...
kan ikke bare noen som har profil på gaysir få satt opp et møte da så finner man ut hvem dette er hehehe
Hvem var det som sang "mitt lille land" på rådhusplassen?
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Brukeren 2008Eastend har limt inn kommentaren til Armenia1968. På det tidspunktet som 2008Eastend postet sin kommentar som inneholdt en copy/paste av et innlegg Armenia1986, var det gått 8 timer siden Armenia1986 sitt innlegg ble publisert. Det er over 2 år siden.

For å illustrere:
Vis hele sitatet...
Det er helt riktig! Rart ingen så dette før deg
Sitat av Abrisso Vis innlegg
Jeg tror bildene er av han.
Vis hele sitatet...
jeg også, for han har brukt winstrol og effedrin ? og winstrol er vell markerings bol? det får fettprosenten lavere og musklene blir mere luftige? Winstrol + abb = Statos
Utenbol + abb = melkesjokolade

Det skjønner sikkert hva jeg mener?
er ikke politiet redd for at han skal signalisere ut meldinger etc? og derfor var det lukkede dører osv.

ser han har en rød lacoste skjorte der han sitter i bilen, er vell ikke det vanligste å ha på seg er det? kan krokodille være et signal ut eller noe? kanskje til et referat i manifestet eller lignende?

"kjeder meg så blir wannabe sherlock da" :P
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
er ikke politiet redd for at han skal signalisere ut meldinger etc? og derfor var det lukkede dører osv.

ser han har en rød lacoste skjorte der han sitter i bilen, er vell ikke det vanligste å ha på seg er det? kan krokodille være et signal ut eller noe? kanskje til et referat i manifestet eller lignende?

"kjeder meg så blir wannabe sherlock da" :P
Vis hele sitatet...
Hans favorittklesmerke er ifølge manifestet, LaCoste.
Sitat av perolsen Vis innlegg
Tror du da han også har lagt ut spor som leder til de andre tingene han har beskrevet at folk vil kalle han? Sitat: pedophile, engaged in incest activities, homosexual, psycho, ADHD, thief, non-educated, inbred, maniac, insane, monster etc. I will be labeled as the biggest (Nazi-)monster ever witnessed since WW2.
Vis hele sitatet...
Det er jo bare eksempler han nevner. Folk vil jo si han er psycho, ADHD, maniac, insane og monster. Han er også "non-educated" til en viss grad, da han ikke har noen reell utdanning (innen det han "underviser" i hvert fall). I tillegg så er det mange som skriver ting som "han er sikkert en innavla bondetamp", så selvfølgelig vil folk bruke de karakteristikkene.

Kanskje han er homofil, men det vil likevel gi ham poeng når det ikke finnes noen "bevis". Det blir ikke annet enn et rykte, noe som også er det han "spår". Jeg tviler på at han tilfeldigvis registrerte seg på Gaysir for bare et halvt år siden om han ikke hadde en plan for den. Gutten har vært på Internett lenge, og han skriver mye om de seksuelle lystene sine. Har han mange seksuelle lyster og er homofil så registrerer man seg vel på Gaysir tidligere? Om han har opprettet den kun for å hjelpe til med å trigge et rykte vet jeg ikke, men det er jo på en måte det resultatet blir uansett.

Til syvende og sist er det han bedriver en måte å kunne kontre ev. beskyldninger som skal kunne undergrave ham. På den måten virker det som om ingen har noen ordentlige motangrep, og at ABB visste det ville skje. "DITT JÆVLA INNAVLA MONSTER!" blir på en måte kontret med "Sannheten svir..." i huet på høyreekstreme. Alle disse karakteristikkene er vanlige hat-beskyldninger som ofte mangler kredibilitet, og er også veldig enkle å forutse.

Sitat av rack1 Vis innlegg
Ganske absurd hvor mange meta-nivåer mannen har tenkt på. Kynismen har ingen grenser
Vis hele sitatet...
Har man 9 år å planlegge noe, så tenker man på slik. Spesielt hvis man selv er redd for at noe man har sagt eller skrevet skal kunne undergrave en. Han er meget bevisst på spor, så han prøver kanskje å dekke over spor han vet er lekket til familie og venner (som at de tror han er homofil).
Sist endret av Voreah; 26. juli 2011 kl. 03:26.
etter hva jeg kjenner til så er det ikke bare bol han har holdt på med. amfetamin har også vært i bildet, men for lengre tid tilbake.
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
er ikke politiet redd for at han skal signalisere ut meldinger etc? og derfor var det lukkede dører osv.

ser han har en rød lacoste skjorte der han sitter i bilen, er vell ikke det vanligste å ha på seg er det? kan krokodille være et signal ut eller noe? kanskje til et referat i manifestet eller lignende?

"kjeder meg så blir wannabe sherlock da" :P
Vis hele sitatet...
Er bare klesstilen hans. Står i manifestet at hans favoritt klesmerke er Lacoste og han skryter også av at han har på seg 'exclusive clothes' når han blir sjekket ut av en jente på en restaurant.
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Hans favorittklesmerke er ifølge manifestet, LaCoste.
Vis hele sitatet...
det kan jo kanskje signalisere noe til en medhjelper? i og med at han nevner det i mani og at han brukte det første gangen han blir sett av kameraer?
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av Zalox Vis innlegg
Hvem var det som sang "mitt lille land" på rådhusplassen?
Vis hele sitatet...
Maria Mena
http://www.tv2.no/nyheter/her-er-mar...d-3545208.html
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.