Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5025
Hei er det noen av dere som vet om en side der man kan bestille new era caps og bestemme selv hva som skal stå der? skal ha en new era caps med som det står " D " eller " d-town " forran og bak så skal det stå " Drammen ". Jeg er drammens patriot som F og det hadde vært veldig kult om det hadde vært mulig og fått dette til.

Mvh- Fanzypanzyy
tror du har muligheten til å trykke på caps på spredshirt.com
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Erlendman Vis innlegg
tror du har muligheten til å trykke på caps på spredshirt.com
Vis hele sitatet...
men jeg skal ha new era, altså det skal være sydd og det må være new era.
Sitat av Fanz Vis innlegg
men jeg skal ha new era, altså det skal være sydd og det må være new era.
Vis hele sitatet...
Tror du må ha over 20 + capser for å lage din egen.
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Tror du må ha over 20 + capser for å lage din egen.
Vis hele sitatet...
kan godt bestille 20 om jeg må får solgt de lett regner jeg med, men har du en side der det står eller evt kan bestille?
http://www.concept59fifty.com/design

eller denne ikke New Era da men..

http://www.crazycustomcaps.com/hat-types.php
Sist endret av Shwett; 2. juni 2011 kl. 23:39.
Du, jeg vet at de trykker ting på Jean-Tv på Arkaden i Oslo hvertfall!
Sitat av Fanz Vis innlegg
kan godt bestille 20 om jeg må får solgt de lett regner jeg med, men har du en side der det står eller evt kan bestille?
Vis hele sitatet...

Jøsses, tenkt å bruke de 150k'a på capser?
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Jøsses, tenkt å bruke de 150k'a på capser?
Vis hele sitatet...
Hvor får du 150 000 fra?

Sitat av Shwett Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Helvette, man må bo i usa!
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av Fanz Vis innlegg
Hei er det noen av dere som vet om en side der man kan bestille new era caps og bestemme selv hva som skal stå der? skal ha en new era caps med som det står " D " eller " d-town " forran og bak så skal det stå " Drammen ". Jeg er drammens patriot som F og det hadde vært veldig kult om det hadde vært mulig og fått dette til.

Mvh- Fanzypanzyy
Vis hele sitatet...
Fanzypanzzy @ Niklas Vindel?
Dette må være den desidert flausete tråden jeg noen gang har lest. Gjemte meg mens jeg leste denne, samt felte en tåre for trådstarter.
Å være fra Drammen er ingen ting å være stolt av, men jeg vet det finnes en butikk som gjør det i New York, mener også de har nettbutikk. Har ikke noe mer konkret enn det, men da vet du ihvertfall at det går.
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av orbeck Vis innlegg
Fanzypanzzy @ Niklas Vindel?
Vis hele sitatet...
Er nok ikke det

Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Dette må være den desidert flausete tråden jeg noen gang har lest. Gjemte meg mens jeg leste denne, samt felte en tåre for trådstarter.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?

Sitat av Machintorsk Vis innlegg
Å være fra Drammen er ingen ting å være stolt av, men jeg vet det finnes en butikk som gjør det i New York, mener også de har nettbutikk. Har ikke noe mer konkret enn det, men da vet du ihvertfall at det går.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er ikke Drammen noe å være stolt av? Ja okei
Sitat av Fanz Vis innlegg


Hvorfor det?


Hvorfor er ikke Drammen noe å være stolt av? Ja okei
Vis hele sitatet...
For det første; det er ikke noe å være stolt av å være fra Drammen. Tvert imot, drammen Norges anus. For det andre; om det hadde vært noe å være stolt av, så lager man ikke en cap med "D-town" på, med Drammen bakpå. Det er rett og slett bare patetisk.
Hvis han vil ha en caps med d-town på, så la han få capsen sin!

Du kan jo prøve å sende en mail til New Era og høre om det er mulighet til å sende til Norge? Verd et forsøk
Fanz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
For det første; det er ikke noe å være stolt av å være fra Drammen. Tvert imot, drammen Norges anus. For det andre; om det hadde vært noe å være stolt av, så lager man ikke en cap med "D-town" på, med Drammen bakpå. Det er rett og slett bare patetisk.
Vis hele sitatet...
Fortell meg hvorfor drammen er norges anus? har du vært i drammen de siste 2 årene?
Venta på toget der i 3-4 timer en gang
Send meg en pm, trur jeg kan hjelpe deg med det der
Sitat av Lonelycrab Vis innlegg
Venta på toget der i 3-4 timer en gang
Vis hele sitatet...
No shit? *titegn*