Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 18365
Hei! Kjøpte for noen dager siden en boks med piller med Clen.
Det jeg lurer litt på med dette er at det står det skal være 100piller i boksen.
Men det er 120..

Burde jeg ta dette som en advarsel?
Det er en sånn apotekflaske, og det er seddel på den med mye informasjon.
Er det snakk om clenbuterol? altså astma medisin til hester, som har en anabol og en termologisk effekt på mennesker?
Direktør
Lunar's Avatar
120stk i en 100stk boks burde tas som en advarsel, men det kan skje hos underground produsenter. Ville startet med å spørre han du kjøpte de av.. Hvem merke er det? Så kan jeg evt. finne bilde av hvordan de skal se ut for deg..

Og til deg Fanz: Clen har ikke anabol effekt hos mennesker eller hester, det har en fettforbrennende effekt som vel kan kallles termologisk, men husk at dette brenner fettet ved at det øker pulsen, temperaturen i kroppen og får kroppen til å gå på litt høyt turtall rett og slett. Kan sammenliknes med å gå på en svak dose ephedrine hele tiden i noen uker å gå på en kur med dette.. Skjelvninger er en av de vanligste bivirkningene, samt uro og søvnproblemer, med dette kan det også komme litt angst o.l hos noen.

Og en ting du må huske er at kroppen blir motstandsdyktig mot dette middelet etter noen uker, så gå f.eks 2 uker på - 1 uke av deretter 2 uker på istedenfor 4 uker i strekk, vil få en pause for kroppen samt bedre effekt. Kan kombineres med andre intervaller også.

IKKE bruk dette sammen med effedrin, da dette kan ha uheldige, tilogmed dødelige utfall.. Er det noe mer du lurer på så bare spør Svarer etter mitt beste, dere finner sikkert noe feil her, men hovedpoengene mine mener jeg er klare..
Sitat av eddy1337 Vis innlegg
120stk i en 100stk boks burde tas som en advarsel, men det kan skje hos underground produsenter. Ville startet med å spørre han du kjøpte de av.. Hvem merke er det? Så kan jeg evt. finne bilde av hvordan de skal se ut for deg..

Og til deg Fanz: Clen har ikke anabol effekt hos mennesker eller hester, det har en fettforbrennende effekt som vel kan kallles termologisk, men husk at dette brenner fettet ved at det øker pulsen, temperaturen i kroppen og får kroppen til å gå på litt høyt turtall rett og slett. Kan sammenliknes med å gå på en svak dose ephedrine hele tiden i noen uker å gå på en kur med dette.. Skjelvninger er en av de vanligste bivirkningene, samt uro og søvnproblemer, med dette kan det også komme litt angst o.l hos noen.

Og en ting du må huske er at kroppen blir motstandsdyktig mot dette middelet etter noen uker, så gå f.eks 2 uker på - 1 uke av deretter 2 uker på istedenfor 4 uker i strekk, vil få en pause for kroppen samt bedre effekt. Kan kombineres med andre intervaller også.

IKKE bruk dette sammen med effedrin, da dette kan ha uheldige, tilogmed dødelige utfall.. Er det noe mer du lurer på så bare spør Svarer etter mitt beste, dere finner sikkert noe feil her, men hovedpoengene mine mener jeg er klare..
Vis hele sitatet...
det har vært bevist at det faktisk har litt anabol effekt hos noen, men resten av det du sier er sant, og de bivirkningene er et helvette!
Trådstarter
Jeg mener selfølgelig Clenbuterol. Men på boksen står det Clenbutiriol.
Snakket med "dealern" som også er en kammerat av meg! :P
Han sa det var helt vanlig i litt Underground miljøer og ikke stemme helt på antallet.

Tusen takk for kjempe flotte svar! Da spør jeg om en ting til også! Gått på det i 2 dager nå, går det an og drikke alkohol i morgen kveld? Eller burde dette ungås?
Hva produsent? Aldri vært borti 120x clenbuterol i en boks som det skal være 100 i.
Går å drikke såklart. Men det er vel kanskje litt mot sin mening siden du har kjøpt pillene for bedre utbytte av trening/vektredusering?
Trådstarter
http://bildr.no/thumb/882272.jpeg
http://bildr.no/thumb/882275.jpeg
http://bildr.no/thumb/882276.jpeg

Hadde desverre bare en snusboks til og vise virkelig størrelse med! :P
Sitat av locking123 Vis innlegg
http://bildr.no/thumb/882272.jpeg
http://bildr.no/thumb/882275.jpeg
http://bildr.no/thumb/882276.jpeg

Hadde desverre bare en snusboks til og vise virkelig størrelse med! :P
Vis hele sitatet...
kan jeg spørre om hvor i landet du holder til? regner med at det går fint om du drikker litt. drakk selv noen ganger når jeg gikk på en kur, men du kan merkebivirkningen veldig i fylla, ihvertfall de psykiske, jeg blei veldig nervøs for ting og noen ganger litt noia. så lenge du er obs på at det er pillene så burde det gå fint. men litt OT, jeg klarte ikke fullføre kuren, all den skjelvinga og nervøsiteten plagde meg veldig, så jeg slutta. men tror jeg hadde super clen da, var ihvertfall fra Dragon ( de legene )
Trådstarter
Østlandet, jeg har enda ikke merket noen bivirkning. Men har bare tatt 1 pille om dagen da.
Sitat av locking123 Vis innlegg
Østlandet, jeg har enda ikke merket noen bivirkning. Men har bare tatt 1 pille om dagen da.
Vis hele sitatet...
åja, de kommer nok snart. men kjører du 2 uker av 2 uker på? eller 1 uke av og 1 uke på?`

jeg kjørte i ihvertfall 1 uke av og 1 uke på, men om jeg ikke husker feil så hadde jeg 10 eller 15 mg piller som jeg tok 2 stk om dagen ( morgen og etter middag )
Clen i pilleformat er jeg skeptisk til da alt jeg har fått av clen i pilleformat har vært bøff..
hvor holder du da til ztaale? finnes ikke bare clen i piller? siden hovedgrunnen er jo og åpne luftveiene?
Trådstarter
Finnes i væskeform og
Men hvordan virket disse " fake " clenbutrol pillene Ztaale? Noe virkning i det hele tatt?
Clenbuterol er dødelig i store doser.

Så det er viktig å vite hvor mye du trøkker i deg. Det vanlige er å starte med 40mcg, og gå opp til maksimum 160mcg til dagen (om du er mann). Du trapper med andre opp, helt til du får kjedlige bivirkninger. 40mcg, 60mcg, 80mcg, osv..

Etter 2 uker må du ta en uke pause, før du kjører på igjen (da er det bare å kjøre på med det høyeste du takler.. altså max 160mcg).

Må ikke blande mcg med mg

Har prøvd det selv engang, og jeg ble bare veldig shaky + svett.. av å ta d. En kamerat av meg derimot, fikk kramper hele tiden, uansett hvor lav dosen var.
Sitat av wonderer Vis innlegg
Clenbuterol er dødelig i store doser.

Så det er viktig å vite hvor mye du trøkker i deg. Det vanlige er å starte med 40mcg, og gå opp til maksimum 160mcg til dagen (om du er mann). Du trapper med andre opp, helt til du får kjedlige bivirkninger. 40mcg, 60mcg, 80mcg, osv..

Etter 2 uker må du ta en uke pause, før du kjører på igjen (da er det bare å kjøre på med det høyeste du takler.. altså max 160mcg).

Må ikke blande mcg med mg

Har prøvd det selv engang, og jeg ble bare veldig shaky + svett.. av å ta d. En kamerat av meg derimot, fikk kramper hele tiden, uansett hvor lav dosen var.
Vis hele sitatet...
sorry for at jeg blandet mcg og mg. men haha, jeg hadde veldig angst,svetta som faen, shaky hands 24/7 + kramper og jeg var supervarm, jeg kunne gå i tsjorte i 20 minus og enda ikke merke noe kulde om trent, det endte da i en helvettes forkjølelse på 4 uker. men clen har også en effekt som gjør sånn at du ikke merker når du er sliten, at du kan gi max hele tiden, men jeg synes den bivirkningen er veldig negativ, siden man kan få hjertestopp osv.

EDIT: mange som bruker clen, bruker også winstol og andre anabole stoffer for og få bort mest mulig underhuds fett, har også hørt at om man kjører en bolekur først og så går på clen, så minsker clenen antall prosent muskelmasse som forsvinner etter kuren.
Sist endret av Fanz; 13. mai 2011 kl. 20:37.
Sitat av Fanz Vis innlegg
hvor holder du da til ztaale? finnes ikke bare clen i piller? siden hovedgrunnen er jo og åpne luftveiene?
Vis hele sitatet...
Finnmark, men alt kommer sørfra..

Du får såkalt "super clen" i flytende form som du bare svelger med ett glass vann, potente saker.

Sitat av locking123 Vis innlegg
Finnes i væskeform og
Men hvordan virket disse " fake " clenbutrol pillene Ztaale? Noe virkning i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
ingen effekt what so ever.


Clen brukes vel primært for å "deffe"
Sitat av ztaale Vis innlegg
Finnmark, men alt kommer sørfra..

Du får såkalt "super clen" i flytende form som du bare svelger med ett glass vann, potente saker.



ingen effekt what so ever.


Clen brukes vel primært for å "deffe"
Vis hele sitatet...
Det visste jeg egentlig, at man kan få clen i flytende.

så du merka altså ingen ting? ikke noe bivirkninger eller noe?

Clen har mange bruksområder, men hovedsaklig brukt til " deffing "
Ingen bivirkninger og merket heller ingenting av effekten man skal få på clen nei.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Ingen bivirkninger og merket heller ingenting av effekten man skal få på clen nei.
Vis hele sitatet...
ah dritt da! hvor mye penger gikk i vasken?
Ikke ei krone, sa ifra og fikk penga tilbake, men ikke alle er like heldige med dealerne sine.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Ikke ei krone, sa ifra og fikk penga tilbake, men ikke alle er like heldige med dealerne sine.
Vis hele sitatet...
Det var godt, ja sant det!
gå for de litt mer kjente varene heller. Selv har jeg et lager med 200mcg clenbuterol fra Jinan pharmacuticals co.

2 uker på 1 uke av , 80mcg til dagen er passelig dose for meg.
Bivirkningene som har meldt seg er krampe og milde sjelvinger , svetter også en god del.
fylla har ingen negativ effekt på bivirkningene så langt , heller motsatt , merker ikke så mye til disse når man drikker , men det kan kanskje bare være for meg.

Ikke nøl med og besøke lege om du skulle føle ubehag i brystregionen som alvorlig hjertebank eller smerter.
Sitat av THH-c Vis innlegg
gå for de litt mer kjente varene heller. Selv har jeg et lager med 200mcg clenbuterol fra Jinan pharmacuticals co.

2 uker på 1 uke av , 80mcg til dagen er passelig dose for meg.
Bivirkningene som har meldt seg er krampe og milde sjelvinger , svetter også en god del.
fylla har ingen negativ effekt på bivirkningene så langt , heller motsatt , merker ikke så mye til disse når man drikker , men det kan kanskje bare være for meg.

Ikke nøl med og besøke lege om du skulle føle ubehag i brystregionen som alvorlig hjertebank eller smerter.
Vis hele sitatet...
Husker engang når jeg gikk på en kur, da jeg skulle drikke, fy faen så nervøs og noia jeg hadde, fikk det av hver eneste ting som skjedde. vet ikke om det var pga jeg drakk, men jeg tipper det. for dagen etter da var ting som normalt igjen. men er det flere enn meg som har merka angst og nervøsitet på en kur med clen?
Funker disse som en BEDRE fettforbrenner enn efedrin?
Har efedrin, men denne hørtes da spennende ut. Men om det ikke er "bedre" er det jo ikke vits.
Og hvordan er denne kontra amfetaminprep som fettforbrenner? Dårligere?
Sitat av Cherie Vis innlegg
Funker disse som en BEDRE fettforbrenner enn efedrin?
Har efedrin, men denne hørtes da spennende ut. Men om det ikke er "bedre" er det jo ikke vits.
Og hvordan er denne kontra amfetaminprep som fettforbrenner? Dårligere?
Vis hele sitatet...
Effedrin har ca 0 fettfobrennende effekt. Effedrin ilag med Koffein og aspirin har litt. Clenbuterol har mye bedre effekt enn effedrin og eca-stack.

Man går jo ned mye fortere i vekt av amfetamin, men dette er veske som blir trekt ut av kroppen din, og muskler som blir tært ned. Vektnedgang ved amfetamin og lignende vil føre til en mye hurtigere vektøktning etter du slutter å bruke det, enn det vil være med clenbuterol - Så til dets formål er clenbuterol et mye bedre alternativ.

Til OT: Aldri sett en slik boks med clenbuterol og jeg har drevet i den bransjen i 5-6år. Men ser det er riktig dosering(40mcg), så kan være det stammer fra et eller annet lugubert land - Rart å få mer piller en det skal være tho(?). Men du merker jo fort om det funker eller ikke, risting/skjelving - Høy utholdenhet på trening.

Til ztaale: Fått mye piller med clenbuterol som har vært buff? Da tror jeg du må se på din omgangskrets, har aldri opplevd piller som skal være clenbuterol som ikke skal være det. Morsomt at du sier at "Ikke alle er så heldig med dealerene sine" - Høres jo ut som du har kjøpt clenbuterol-buff av forskjellige personer? Kan ikke være mye oppegående mennsker, har som sagt aldri hørt om lignende Dog noen tabletter kan være porøse og går lett i oppløsning fra et spesifikt merke. Noen mennesker virker clenbuterol forskjellig på tho, så om du ikke opplevde de normale effektene, så betyr ikke det at det var buff.
Hadde ikke hatt noe større tiltro til liquid clenbuterol Eneste grunnen til at det har komt så mye av i det siste, er selvfølgelig at det er et billigere produkt å lage.
Sist endret av et eller annet; 14. mai 2011 kl. 16:52.
hideout;

Jeg har en fast kar jeg hander alt sånt av, jeg mente vel mer at ikke alle er så heldige å ha en dealer man kan kjøpe trygt av å få penga tilbake om man føler produktet ikke svarer til forventningene

Vel, både jeg og veninna jeg egentlig handlet tablettene for merket ingenting av dem, bytta dem og fikk pengene tilbake og fikk han til å ordne flytende, og vips, ønsket effekt.

Men sånn er det gjerne med det svarte markedet, langt ifra all fisk er bra fisk.
Sitat av ztaale Vis innlegg
hideout;

Jeg har en fast kar jeg hander alt sånt av, jeg mente vel mer at ikke alle er så heldige å ha en dealer man kan kjøpe trygt av å få penga tilbake om man føler produktet ikke svarer til forventningene

Vel, både jeg og veninna jeg egentlig handlet tablettene for merket ingenting av dem, bytta dem og fikk pengene tilbake og fikk han til å ordne flytende, og vips, ønsket effekt.

Men sånn er det gjerne med det svarte markedet, langt ifra all fisk er bra fisk.
Vis hele sitatet...
Vel og bra - Har dog aldri hørt om clenbuterol i pilleform som har vært noe annet enn akkurat det. Koster bare noen ører å produsere, så virker rart å forfalske noe sånt ;-)
Om denne heste astmamedisinen bare øker forbrenninga så vil du jo kun miste væske, fett og muskler og fortsatt gå opp om du slutter, som du sier med amfetamin. Metabolismen øker av sentral stimulerende, samma om d er amf, hesteastmamedisin eller efedrin/koffein. Efedrin er astmamedisin i seg selv. Du vil nok gå opp igjen om du slutter med denne også. Ingenting er vidunderkur så lenge du må slutte.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Om denne heste astmamedisinen bare øker forbrenninga så vil du jo kun miste væske, fett og muskler og fortsatt gå opp om du slutter, som du sier med amfetamin. Metabolismen øker av sentral stimulerende, samma om d er amf, hesteastmamedisin eller efedrin/koffein. Efedrin er astmamedisin i seg selv. Du vil nok gå opp igjen om du slutter med denne også. Ingenting er vidunderkur så lenge du må slutte.
Vis hele sitatet...
Bare å senke kalori inntaket etter endt kur så du ikke legger på deg, og kanskje vurdere trening - viss du ikke gjør det fra før av da.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Om denne heste astmamedisinen bare øker forbrenninga så vil du jo kun miste væske, fett og muskler og fortsatt gå opp om du slutter, som du sier med amfetamin. Metabolismen øker av sentral stimulerende, samma om d er amf, hesteastmamedisin eller efedrin/koffein. Efedrin er astmamedisin i seg selv. Du vil nok gå opp igjen om du slutter med denne også. Ingenting er vidunderkur så lenge du må slutte.
Vis hele sitatet...
du vil ikke miste muskelmasse fordi det har en slags anabolefekt også, mange pleier og gå på clen etter en kur med feks. russere, fordi det gjør sånn at man ikke mister så mye muskelmasse etter en kur
Sitat av momentum Vis innlegg
Bare å senke kalori inntaket etter endt kur så du ikke legger på deg, og kanskje vurdere trening - viss du ikke gjør det fra før av da.
Vis hele sitatet...
I know. Men å si jeg kommer til å legge på meg ti kg fordi jeg slutter er jo latterlig. Er kalorier inn i underskudd i forhold til kalorier ut skal du teknisk ikke legge på deg. EN KG FETT er et overskudd på 7500 kalorier. Man begynner da ikke automatisk og frotse som en tulling.
Direktør
Lunar's Avatar
Sitat av SpARxXx Vis innlegg
er det noen nettsider som er "sikre" å bestille clen fra? tollen er et problem i seg selv, men nå tenker jeg på ordentlig vare som virker?
Eller åssen er tilgjengligheten på østlandet?
Vis hele sitatet...
Tilgjengeligheten er alltid enkel i hele landet, hvertfall aldri vært no spes mangel på det så vidt jeg vet.. Er flere seriøse aktører på diverse forum o.l.. har Aldri vært noe tull når jeg har kjøpt steroider men lurer du på hvordan finne ut om det r ekte varer eller ikke så send om eller quote meg. Får Ole skrevet mer nå. NB! Ikke ta det uten å vite hvordan/hvor mye og hvor ofte du skal ta det. Kan være skadelig..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tilgjengeligheten er alltid enkel sier du, men hva med oss som overhodet ikke er kjent i de miljøene som dette selges? Jeg har personer som vanker i slike miljøer, men jeg har ikke særlig lyst at disse skal få vite om at jeg ønsker å bruke illegale legemidler for å få bukt med et vektproblem.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hmm..Clenbuterolen fra china pleier ikke og være med så skarpe kanter..Hvis du forstår..ser jo ut som en pastill fra butikken..Det meste av clenbuterolen jeg har sett fra china pleier og være tynnere og mere rundt i kanta...som en nozinan 5mg hvis du kjenner til de..
Skal du handle varer så for gudskyld handle det fra noen som har god erfaring og kan produktene..
randoms som vill gjørra mest mulig høvdinger kan gjøre de rareste ting med ting for å så selge det som varer...
be careful
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei, eg blir testet innimellom for rus og doping på jobben.

Har clemb. vert kjent for å dukke opp på slike tester ?
Vet dette var en gammel tråd, men åpenbart at du har fått fake, se utløpsdatoen på glasset.
Her har selgern fått tak i et tomt gammelt glass og fyllt det med *?????*.
Mvp; Særs tvilsomt om du ikke er toppidrettsutøver.

Aldri hørt om folk som driver med steroider som har solgt fake clenbuterol, noen funker rett å slett dårligere enn andre.
Sitat av hideout Vis innlegg
Effedrin har ca 0 fettfobrennende effekt. Effedrin ilag med Koffein og aspirin har litt. Clenbuterol har mye bedre effekt enn effedrin og eca-stack.

Man går jo ned mye fortere i vekt av amfetamin, men dette er veske som blir trekt ut av kroppen din, og muskler som blir tært ned. Vektnedgang ved amfetamin og lignende vil føre til en mye hurtigere vektøktning etter du slutter å bruke det, enn det vil være med clenbuterol - Så til dets formål er clenbuterol et mye bedre alternativ.
Vis hele sitatet...
Kan være greit å legge til at stoffer som ephedrin og amfetamin (som molekyler ser disse veldig like ut) også demper sultfølelse som er grunnen til at mange mister muskelmasse. Noen direkte årsak til muskelsvinn skal de ikke ha. Noen opplever å få høyere appetitt av clen, så skal du ha noe ut av det, burde en ha en grundig diet/plan lagt opp på forhånd. Det samme gjelder for ephedrin. Jeg er ikke enig at det ikke kan brukes til å gå ned i vekt, samme regler som for Clen anngående diet, gjelder her. Clen brukes av mange som PCT (Post Cycle Therapy) mellom cycles med kurer.

Vær forsiktig med undergrunnsvarer. Hvis du har pengene, burde du alltid gå for apotekvarer. Kan du sette en pris på helsa di?