Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 769
Uhm, har et problem jeg ikke klarer å fikse.

http://home.no.net/xaldeen/screens/lax.png

Jess, legg merke til de svarte firkantene i hjørnene og rundt ikonene på termen, ikke spesielt pent. Dukker opp i alt.

Noen som har en teori?
er sannsyneligvis skjermkortet ditt som er ødelagt, hadde samme problemet selv med et ati radeon 9600 pro kort. bare jeg fikk sånn røde og grønne firkanter rundt omkring. Fikk byttet det inn i et nytt et på garantien. Da funket alt fint igjen.
Det kan kanskje ha noe med dårlig kontakt og gjøre??? Prøv og ta ut skjerm kortet og sett det inn igjen.. Bare for å teste før du evnt. klager på det eller kjøper nytt.
Min erfaring sier at det er noe med XFCe4, men ikke stol på den

Hva heter den greia der du får oversikt over de forskjellige hardware? den du hadde der så litt penere ut enn gkrellm
<3
Benson's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Dweep
Hva heter den greia der du får oversikt over de forskjellige hardware? den du hadde der så litt penere ut enn gkrellm
Vis hele sitatet...
Det er er xfce-panel med diverse plugins

Når det gjelder firkantene har jeg fått mange forskjellige svar nå. Noen mener det er drivere, skal teste et hakk eldre driver, så får vi se.