Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 795
Hvordan får han opp denne boksen? Er helt ny på dette programmet.

http://img135.imageshack.us/img135/1420/ssflbv4.jpg
hvilken?
Prøv: F5, F6, F7, F8, F9
De åpner de forskjellige vinduene
Takk for det, men det vinduet har jeg allerede funnet. Men jeg kommer liksom ikke "videre".. Til det vinduet med alle de små grå og røde firkantene.
Prøv knappene ved siden av der Eplepepsi krysset. Vet ikke helt hva du mener med små grå og røde firkantene. Hvis ingen av de funker, kan du høyreklikke ved siden av playknappen, der det står Song og Pattern.
Hvis det er pianoroll du er ute etter høyreklikker du på instrumentet i pattern, og klikker pianoroll.

Røde firkanter er forresten merkede toner eller patterns.
Den ruten ejg vil ha opp er den ruten som er midt på det bildet jeg linket til.. den som han holder musen i. Og de røde og grå firkantene mener ejg er de som Eplepepsi har nederst til venstre i sitt bilde Håper dere skjønner Takk for at dere gidder
Det er pattern. Høyreklikk vedsiden av playknappen så kommer du dit. Om du da kommer innpå et bilde med et piano på siden er du på pianoroll og det er bare å gå ut av. Pass på at du spiller av pattern og ikke song når du trykker play. Velg om du vil spille av song eller play ved siden av playknappen, men da må du venstreklikke