Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2227
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte ei kule igår. Jeg injiserer ikke så jeg bestemte meg for å snorte. Starta lita, venta kanskje 20 for hver ny lisse, fikk ingen god følelse så jeg dro 3 felte linjer hvor jeg heller ikke kjente mye.

Så røyka jeg av folje fire ganger uten effekt hvor jeg kun hadde knappenålpupiller.

Det svei som faen i nesa og halsen og han jeg kjøpte fra er ikke en som dubber. Har kjent han lenge og han har solgt det til mange som var over himmelen fornøyde.

Jeg har en toleranse på flere hundre mg oxy også, kan det være derfor eller kunne det vært jeg gjorde noe feil? Er det en spesiell måte å snorte det på? Å jeg brukte et vanlig sugerør på å å røyke det men kanskje jeg trengte større rør?

Vet helt ærlig ikke, noen med forslag og erfaring?
Tipper det er tolleransen din. Hvis du trenger flere hundre mg oxy vil du trenge store doser av hest også.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er klart. Om du har toleranse på flere hundre mg oxy må du nærmest røyke bøtte for å få effekt av heroinen her i landet. Nei det skulle fungert fint opp nesa. Heroin er også annerledes enn Oxy. Oxy er inyourface mens heroin sklir du mer inn i rus som er realtivt subtil i lave doser men du fører deg veldig happy og ettervert søvnig. alt i alt. Oxy er overlegent
Hvis du har en toleranse på flere hundre mg Oxy gir det mening at du ikke får ordentlig funk av ti-tyve-tredve(?) prosent ren dop.

Om du vil teste å røyke bør du skaffe tykk folie som er ment til det. Sånn man får utlevert i blant annet luka i byen. Det gir mye kjappere, bedre, men kortere funk enn å snorte. Tror biotilgjengeligheten er litt høyere også, og det er jo positivt for en som tåler så mye som det du gjør.

Hvis jeg hadde vært i dine sko hadde jeg bekymret meg stort for toleransen min og prioritert å få senket den betraktelig.
Sist endret av krystallkongen; 11. september 2021 kl. 17:50.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Tipper det er tolleransen din. Hvis du trenger flere hundre mg oxy vil du trenge store doser av hest også.
Vis hele sitatet...
Med tanke på toleransen min, hvor mange mg, g, måtte opp i nesa da? Har 2.5g igjen og vil ha en dag med full funk, hvor hele kroppen er digg og jeg får eufori til helvete som alle beskriver. Var oppi 300-400mg oxy men har trappet bitte litt ned siden det, ikke mye.

Edit: ups der var jeg avslørt

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvis du har en toleranse på flere hundre mg Oxy gir det mening at du ikke får ordentlig funk av ti-tyve-tredve(?) prosent ren dop.

Om du vil teste å røyke bør du skaffe tykk folie som er ment til det. Sånn man får utlevert i blant annet luka i byen. Det gir mye kjappere, bedre, men kortere funk enn å snorte. Tror biotilgjengeligheten er litt høyere også, og det er jo positivt for en som tåler så mye som det du gjør.

Hvis jeg hadde vært i dine sko hadde jeg bekymret meg stort for toleransen min og prioritert å få senket den betraktelig.
Vis hele sitatet...

Hadde en avrusning periode hvor jeg ble helt nykter i noen måneder helt til en døds-ulykke i familien min hendte som endte opp med en sprekk som da utviklet seg til mer og mer.. huff, sånn blei det
Sist endret av percocetfather; 11. september 2021 kl. 17:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oxy er helt rent virkestoff, heroin er ikke. Det blir derfor gambling å gi noen konkrete råd om dosering her, da det ikke er noen fasit på hvor mye av heroinen du har som tilsvarer 3-400 mg Oxy.

Som nevnt så er dette en ekstrem toleranse, og om du bommer på "konverteringen" kan det få fatale konsekvenser.

Jeg tror likevel røyking er den beste/tryggeste fremgangsmåten her.
Hva er egentlig gameplanen? Får du det du trenger lovlig, altså Oxy, eller har det blitt slutt på det sånn at du har måttet fikse deg dop?

Hva tenker du å gjøre fremover? Jeg lurer på om jeg hadde lagt meg inn eller kontaktet LAR hvis jeg ikke hadde hatt en vanntett plan fremover som hadde spart meg for overdrevent ubehag.
Sist endret av krystallkongen; 11. september 2021 kl. 19:07.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hva er egentlig gameplanen? Får du det du trenger lovlig, altså Oxy, eller har det blitt slutt på det sånn at du har måttet fikse deg dop?

Hva tenker du å gjøre fremover? Jeg lurer på om jeg hadde lagt meg inn eller kontaktet LAR hvis jeg ikke hadde hatt en vanntett plan fremover som hadde spart meg for overdrevent ubehag.
Vis hele sitatet...
OxyContin hadde jeg resept på etter jeg gikk under kniven en gang tilbake, jeg har en tråd fra start to finish med hvordan alt starta fra det gikk til helvete, til jeg fikk livet tilbake igjen.

Jeg skal inn på avrusning om en månedstid for OxyContin, men ville gjerne ha en opplevelse av det opiatet alle mener er «opiaten av opiater»

Jeg har ingen planer enda om å bli nykter, men heller lære meg å ha er kontrollert rusbruk med benzo og opiater, slippery slope, sant; likevel drikker folk seg ape i helgene og jeg hadde mye heller valgt en kveld med et A-preparat som får meg til å føle meg bra og gir meg en rolig, hyggelig, kveld.

Debatable, men tror mange vil relatere.
Men jeg forstår hva du sier og har er ikke en gate-loker som kjøper dog hver dag. Jeg jobber fast, har mange støttespillere rundt meg og lever et godt liv med en avhengighet av opiater og der evige jaget av dopamin.

Penger til OxyContin har jeg alltid hatt men når man ender opp på så store doser blir jeg ikke rusa lenger, så tenkte å prøve smørøyet av alle opiatene themselves. Dumt valg og bortkasta penger er alt jeg har fått inntrykk av
Anbefaler deg og beholde den holdningen til Heroin, om det ikke ga funk første gang, så ikke prøv på nytt. Kjenner ingen som ikke angrer på at de prøvde heroin.
Heroin er ganske oppskrytt i mine øyne ,får faktisk mye bedre euforia og godform av subutex eller oxy. Minus gjør deg bare tung og gidalaus og godfølelsen hår over kjapt til og bli en måte og føle seg frisk på. Drit i heroinen det er ikke vært det.
Kan virke som du sitter med en mer mytifisert oppfatning av heroin, det funker ikke nødvendigvis slik som på film. Når jeg begynte med opiater og heroin så ble jeg alltid bare oppgiret full av energi og god anti depp effekt. Hatt mange år uten før jeg de 4 siste månedene har klart hekte meg igjen og innimellom kan jeg klare oppnå den deilige nodding følelsen, men da er det enten sykt god heroin eller jeg har blandet med andre dempende midler. Jeg elsker følelsen heroin gir meg av å bare kunne sitte å gi faen en hel dag i et godt velbehag men den følelsen du jakter på er ikke nødvendigvis noe alle opplever da man reagerer forskjellig på heroin. Før var jeg alltid misunnelig på alle som satt suppesteine rundt meg mens jeg satt lys våken, nå setter jeg pris på opplagtheten og energien det til tider gir meg. Og ja den toleransen spiller nok en stor rolle, det kan jeg merke selv etter en periode på lav dose subutex.

Snorter det jeg også, i februar fikk jeg den funken du snakker om men da injiserte jeg og fikk et psycho go rush av det som jeg husker ca 2 minutter av før jeg visstnok hadde falt rett overende og rett inn i bevistløshet, våknet av at jeg ble slått i trynet for å få liv i meg etter først en omgang med nalokson spray opp nesen og i neste sekund omringet av ambulanse personell. Ble en lang natt med mye spying og etterpåklokskapens dødsangst satte inn.Hadde vel inntatt ca 15 0.33 øl før den injeksjon pp lav toleranse så var ganske dømt til å gå galt 🤣Aldri rørt nåla igjen etter det og innsett at jeg får nøye meg med den rusfølelsen jeg får. Og innimellom kan jeg få den skikkelig digge helt pp tryne feelingen av snorting også (kun heroin) men da etter å ha jobbet ned toleransen litt. 300 mg lyrica kan anbefales som en nodding og good feel booster.
Sist endret av EuroPalleJesus; 13. september 2021 kl. 01:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin kan være veldig bøffa også. Siste to partiene jeg har kjøpt har egentlig ikke fungert så mye. Under en ordentlig tung ekte heroinrus, så er det faktisk veldig visuelt også, og man nodder og har de sprøeste ''syner''. Av og til er det veldig godt, tror det er mye bøff ute å går. Det er også stor forskjell på inntaksmetode, IV gir et rush, en behagelig følelse som man fysisk kjenner gå fra ryggmargen og ut til alle fingre og tær. Jeg har tatt meg i å lage orgasmelyder og bare nyte det så intenst. Men IV heroin er idiotisk og noe man bør styre unna.
Heroin er noe møkk i forhold til Oxy. Du finner ikke bedre dop enn oxy IMO.

Å prøve hero med den toleransen er bare å drite i.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde mye av de samme følelsene i startfasen med heroin. Jeg hadde blitt avhengig av opiater generelt og tenkte til meg selv at så lenge jeg brukte piller så var jeg hvertfall ikke helt på kjøret (haha), men etter å ha mistet tålmodigheten i Brugata etter at jeg fikk abstinenser ga jeg opp og kjøpte heroin. Jeg kjøpte en kvarting og husker jeg hadde noia for å overdosere, så jeg gjorde som deg: sniffet litt, røyket litt, merka ikke så mye og ble skuffet. Innså da at pillene jeg hadde tatt var langt mer potente enn heroin og innså virkelig hvor ille situasjonen min var.

Sniffing fungerer bare i en liten periode for de med null toleranse fra hva jeg har skjønt. Det fungerte aldri for meg, selv etter at jeg lagde "skudd" med det som jeg injiserte det oppi nesa med en sprøyte uten spiss som noen gjør borte i Amerika. Røyketeknikken tok meg lang tid å perfeksjonere, så de første 4-5 gangene jeg røyket det kastet jeg bort mer enn halvparten grunnet dårlig teknikk. Jeg innså heller ikke hvor lenge jeg faktisk må sitte å røyke konstant før jeg når hvor jeg vil være, det kan ta opp til 2 timer. Jeg husker jeg ble så frustrert over at jeg ikke klarte å få noe tilfredsstillende funk ut av klumpene/pulveret jeg hadde og skjønte hvorfor folk ender opp med å skyte det. Jeg undervurderte også hvor mye jeg trengte, og den dag i dag er alt under 0.5g bortkastet, helst må jeg skaffe opp til 0.75g for å få det til å vare hele kvelden, og selv da må jeg blande inn alkohol, hasj og benzo for å få den rusen jeg pleide å få av en bitteliten stripe sub eller 1-2 dolcontin/oxy.

Realiteten er at heroin er egentlig ganske oppskrytt; det er sjeldent rent, og koster omtrent like mye som kokain (hvertfall i Norge), toleransen kan utvikle seg til det uendelige og til slutt går man enten tom for penger og/eller evne til å skaffe mer penger og sitter igjen med et legitimt medisinsk problem de færreste klarer å håndtere uten profesjonell hjelp. Oxyen du har tatt og blitt innspist på er faktisk det "beste" der ute, og de kveldene du har hatt frem til nå har vært den romantiske fasen, tanken du haddde (og jeg selv hadde) om at heroinen lå der og ventet som en sånn "ultimate high" var feil fra begynnelsen av og de første par gangene og frem til man får toleranse og abstinenser er det beste opiat-eventyret har å by på, uansett hvilket opiat man brukte/bruker.

Det du kan se fram til om du ikke tar tak i det er at denne heroinen du i utgangspunktet ikke likte, erstatter alle andre former av opiater. Den er ikke like potent som oxy, men den er tilgjengelig 24/7 og trofast. Du kommer til å alltid ha øynene oppe for å få tak i Oxy, men du kommer bare til å få tak i et par ganger i året, og det kommer til å koste deg mer enn det er verdt. Til slutt gir du opp å gidde å skaffe noe annet enn heroin, siden du uansett trenger det NÅ når du først trenger det, og alle aspekter ved bruket som var hedonistisk og "kos"-orientert er erstattet av et evig jag etter en følelse som aldri kommer tilbake. Hjernen og kroppen har nå ganske enkelt vendt seg til de nivåene med endorfiner er normalen, og det kommer utenfra så kroppen produserer det ikke selv lenger. Målet om å nå "den følelsen/tilstanden" blir bare lengre og lengre unna, du får noen små håp langs veien etter at du lærer å røyke ordentlig, men dette varer bare enn så lenge. Deretter kjøper du deg bare mer og mer, når det også slutter å være økonomisk bærekraftig så begynner du kanskje å leke med tanken på å injisere det, men selv da vil du nå et punkt hvor dette bare gjør at du føle deg normal og ikke sjuk, uansett hvor mye penger du kaster bort og inn i armen. Om du virkelig tar dette eventyret til sitt ytterste punkt ender du mest sannsynlig opp med å dø, eller å bite i det sure eplet og ender opp evig på LAR-medisin etter gjentatte forsøk med å være helt ren i den lange perioden det tar (6-12 måneder) før kroppen faktisk begynner å produsere nok endorfiner og nevrotransmittere til att man ikke sprekker gjentatte ganger. Du sitter da bare igjen med å alltid måtte passe på at du på en eller annen måte får opiater utenfra, litt som en diabetiker som alltid må skaffe ekstern insulin. Jo lengre du holder på, jo vanskeligere blir det å unngå utfallene. Start nå med det lange arbeidet å slutte, så kanskje du om noen år kan stolt si at du er helt uavhengig av eksterne opiater for å fungere i hverdagen.