Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2746
Jeg ønsker å produsere Industrial-metal sanger gjennom PCen min. Jeg bruker nå foreløpig FL-Studio 12, der Slayer "kontakten" blir brukt. Begynner å bli litt lei av den siden den har en viss begrensning på gitarlyder og slikt.

Jeg ser etter en ny kontakt, eller en DLC for FL-Studio programvaren, og lurer på om du kan gi meg noen tips til hva som er best til programmet jeg bruker. Jeg betaler gjerne om det anbefales.

Jeg må kunne lage avanserte Gitar-riffs, slik at det høres jævla kult ut .
Sist endret av BlueCrusader99; 11. august 2016 kl. 00:29.
Sjekk ut Shred og PreAmpus, jeg er rimelig amatør på FL Studio, men de er vel det som kalles Effects og kan tunes ganske stilig sammen med FL Slayer

Hvis du er mer ute etter en VST eller Sequencer for Metal / Guitar sound, så er jeg helt blank
Sist endret av Luci Tristis; 11. august 2016 kl. 02:12.
Siden han nevnte Slayer så tror jeg han mener VST'er som "spiller" gitaren for deg.

https://impactsoundworks.com/product...ectric-guitar/

Shreddage sammens med Hardcore (Følger med FL Studio) er ypperlig til å lage demoer av metal låter. Det høres jo selvfølgelig ikke 100% naturlig ut men det funker og jeg kan LOVE (!) deg at det høres MYE råere ut en den der kjipe Slayer VST'en som følger med FL. Shreddage er samplet av ordentlig gitar mens Slayer er noe syntetisk jåss.

Men, uansett er jo en ordentlig gitar spillt av ett menneske det aller beste

Det TS kaller for "kontakt" ,btw, er det som er en VST (Virtual Studio Technology).
Sist endret av Bubblefish; 11. august 2016 kl. 10:04.