Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 832
Heisann. Har grunnet depresjon og angst de siste årene endret mye ved livstilen min i et forsøk på å hjelpe dette. En av disse tingene er kosthold hvor jeg nå spiser mer eller mindre utelukkende vegetarmat + litt egg og fisk.

Uansett, poenget er at jeg for litt siden fikk en pose mathamp av min mor som er ment å brukes for snacks eller tilsetning i salater og lignende. Mathamp i Norge er så vidt jeg vet ikke lov med mindre de er knust eller skallet er fjernet, men disse kom altså med skallet på. I følge pakken er de ristet og tilsatt chili, og dette skal jo egentlig ta knekken på frøet men jeg tenkte at jeg skulle prøve å plante noen av disse for å se hva som skjedde.

Av rundt 30 frø jeg plantet spirte 5 av disse. Jeg er klar over at mathamp er så og si uten THC, så å gro disse for å røyke er ute av bildet. Derimot kunne jeg tenke meg å gro de for mer frø om dette er mulig.

Hjemmesiden til frøene ( se lenke over ) sier som forventet lite om opphavet og genetikken til disse frøene, men jeg har et håp om at noen her inne sitter på litt informasjon om mathamp eller i det minste kan peke meg i riktig retning.

All hjelp er velkommen
Sist endret av Detectable; 23. mars 2015 kl. 13:12.
Sitat av Detectable Vis innlegg
Heisann. Har grunnet depresjon og angst de siste årene endret mye ved livstilen min i et forsøk på å hjelpe dette. En av disse tingene er kosthold hvor jeg nå spiser mer eller mindre utelukkende vegetarmat + litt egg og fisk.

Uansett, poenget er at jeg for litt siden fikk en pose mathamp av min mor som er ment å brukes for snacks eller tilsetning i salater og lignende. Mathamp i Norge er så vidt jeg vet ikke lov med mindre de er knust eller skallet er fjernet, men disse kom altså med skallet på. I følge pakken er de ristet og tilsatt chili, og dette skal jo egentlig ta knekken på frøet men jeg tenkte at jeg skulle prøve å plante noen av disse for å se hva som skjedde.

Av rundt 30 frø jeg plantet spirte 5 av disse. Jeg er klar over at mathamp er så og si uten THC, så å gro disse for å røyke er ute av bildet. Derimot kunne jeg tenke meg å gro de for mer frø om dette er mulig.

Hjemmesiden til frøene ( se lenke over ) sier som forventet lite om opphavet og genetikken til disse frøene, men jeg har et håp om at noen her inne sitter på litt informasjon om mathamp eller i det minste kan peke meg i riktig retning.

All hjelp er velkommen
Vis hele sitatet...
Brukte akkurat samme frøene fra Sana Bona en gang. Funket, men vil ikke si at de grodde så bra. Alt for høye siden det er skikkelig ren sativa. Mellomrommet mellom bladene var veldig stort og stammen ble bare gigantisk. Endte med at jeg bare måtte kaste den. Vet desverre ikke hvordan hvor store budsene eller frøklyngene (eller hva det kalles) blir på disse.

Brukte ett frø jeg fant i marihuana senere og fikk ett mye bedre resultat, foruten at det ble hann-plante da...
Sist endret av Lacertosus; 23. mars 2015 kl. 14:54.
Jaha ja. Var redd for at disse er av typen som blir kjempehøye. Rundt 120 cm er så høyt jeg kan gå med plassen jeg har. Får benytte sjansen til å eksperimentere med Low Stress Training og andre slike teknikker nå som jeg ikke trenger å være redd for å ødelegge produktet