Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1607
Tjena freaks.

Er på utkikk etter en jobb hvor jeg har nokså fleksibel arbeidstid. Dvs at jeg kan bestemme selv om jeg vil jobbe to eller fem ganger i uken, og at jeg kan selv bestemme hvor lenge jeg vil jobbe hver gang jeg er der.

Grunnen er at jeg spiller aktivt fotball, og kamper og treninger kan flyttes i hytt og pine. Jeg har også skole, så det blir enklere å kombiner dersom jeg kan styre ihvertfall skole og jobb på egenhånd.

Støttekontakt er et alternativ, men jeg vil gjerne ha flere muligheter. Så jeg lurer på om noen av dere nydelige mennesker kunne kommet med forslag om mulige jobber og gjerne fortelle litt om hva som kreves el.

Holder til i Sandvika/Oslo.

Edit: Har ingen høyere utdanning, kun enkel jobberfaring.
Sist endret av Honos; 19. november 2014 kl. 01:13.
Da vil jeg uten tvil anbefale deg telefonintervjuing, dette er meget fleksibelt og er en relativt enkel jobb som du lett kan gjøre noen ganger i uka ved siden av andre aktiviteter. Flere bekjente har jobbet som intervjuere, ..de er glade i fleksibliteten, men ikke arbeidsoppgavene .

Se etter stillinger hos TNS Gallupp, Synovate, Norfakta og likn. Jobben er rmelig lite fysisk (selvsagt..) og lar seg kombinere med de to andre tingene som tar mye av tida de.
Eventuelt -- så kan du se etter fleksible stillinger innen annet telefonrelatert, som kundeservice eller salg. Men jeg tipper fleksibiliteten er høyest på intervjuing, selv om de to sistnevnte gir definitivt bedre lønn og er en bedre jobb uten tvil.

Du prøv å se etter fleksible stillinger innen salg eller kundeservice først, før du går til tlfintervju-firmaene (*alle* kan få jobb der).
Sist endret av aeon_illuminate; 19. november 2014 kl. 05:55.
Har du mulighet til å ta truckførerbevis? I så fall er det flere vikarbyråer som sender deg rett ut i jobb alle dager du har mulighet. Har blant annet kompiser som jobber som studioteknikere i oppstartfasen, og dermed har veldig uforutsigbare arbeidsuker. De kan blant annet gi beskjed mandag morgen om når de kan jobbe kommende uke.