Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1694
Noen her som har noen tips til bra RPG spill? Må være for det meste offline siden jeg har fucka nett (ICE)...

Elsker spill som Dark Souls, Dragon´s Dogma, Skyrim osv..
Er ikke så fan av spill som foregår i fremtiden som Mass Effect og Fallout.

Kom med forslag!
The Witcher 2 og Diablo 2
Dragon Age: Origins med alle DLC'er og expansions er verdt å ofre noen timer på.
Sitat av Eplejus Vis innlegg
Dragon Age: Origins med alle DLC'er og expansions er verdt å ofre noen timer på.
Vis hele sitatet...
Dragon Age er vel online?
Sitat av Morten96xx Vis innlegg
Dragon Age er vel online?
Vis hele sitatet...
Dragon Age: Origins er ikke online
Ordinær Freak
Hitiz's Avatar
Prøvd de andre spillene i elder scrolls serien? Bethesda selger en PC pakke med hele serien inkludert skyrim: http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/...91-p0000050013
Path of Exile? Ble offisielt lansert den 23.oktober. Det er et gratis spill som kan lastes ned fra steam eller fra deres hjemmesiden. Hvis du ha spilt Diablo 2 så vil du elske detta.
Jeg spiller på Xbox, bare så det er sagt
GTA V
________
Sist endret av j1123; 3. november 2013 kl. 19:11.
Fable 2 og 3, også anbefaler jeg Bioshock-serien.
Sist endret av Heisenberg1; 3. november 2013 kl. 21:14.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Fable 2 og 3, også anbefaler jeg Bioshock-serien.
Vis hele sitatet...
Har dem

Leta litt på nett og kom over dette; Kingdoms of Amalur: Reckoning
Kan noen si meg om det er et bra spill eller ikke?
Jeg anbefaler deg virkelig å spille igjennom Gothic I og II, litt eldre spill men likefullt fantastiske!
Sitat av Morten96xx Vis innlegg
Leta litt på nett og kom over dette; Kingdoms of Amalur: Reckoning Kan noen si meg om det er et bra spill eller ikke?
Vis hele sitatet...
Prøvde å spille det, men jeg syntes det var veldig kjedelig. Kampsystemet har fått skryt, historien er uengasjerende. Savner et bra fantasy-RPG selv. Dishonored skal være bra, om du ikke har noe imot litt steampunk.

Av eldre spill jeg har likt vil jeg anbefale "Vampire: The Masquerade - Bloodlines", Jade Empire, og Neverwinter Nights 1 og 2, samt utvidelsespakken til NWN 2 som heter "Mask of the Betrayer". Veldig bra historie-orienterte rollespill med mange muligheter for karakter-utvikling. Hack-and-slash er det ikke det mest vektlagte - av disse er det mest av det i Jade Empire. Diablo 3 kan være verdt det hvis du liker hack-and-slash.

Hvis du vil spille online og ikke har noe imot en moderne setting, så er "The Secret World" et overraskende bra spill etter min mening. Interessant historie, bra stemmeskuespill, velfungerende kampsystem og mange tilpasningsmuligheter for rollefiguren. Men det krever litt ordentlig maskinvare.
Sist endret av Nocturnalis; 4. november 2013 kl. 00:50.
Sitat av Nocturnalis Vis innlegg
Prøvde å spille det, men jeg syntes det var veldig kjedelig. Kampsystemet har fått skryt, historien er uengasjerende. Savner et bra fantasy-RPG selv. Dishonored skal være bra, om du ikke har noe imot litt steampunk.

Av eldre spill jeg har likt vil jeg anbefale "Vampire: The Masquerade - Bloodlines", Jade Empire, og Neverwinter Nights 1 og 2, samt utvidelsespakken til NWN 2 som heter "Mask of the Betrayer". Veldig bra historie-orienterte rollespill med mange muligheter for karakter-utvikling. Hack-and-slash er det ikke det mest vektlagte - av disse er det mest av det i Jade Empire. Diablo 3 kan være verdt det hvis du liker hack-and-slash.

Hvis du vil spille online og ikke har noe imot en moderne setting, så er "The Secret World" et overraskende bra spill etter min mening. Interessant historie, bra stemmeskuespill, velfungerende kampsystem og mange tilpasningsmuligheter for rollefiguren. Men det krever litt ordentlig maskinvare.
Vis hele sitatet...
Dishonored har jeg spilt gjennom flere ganger, fantastisk spill! Men det er ikke helt den sjangeren jeg er ute etter. Vil ha et spill med character customization, open world gameplay, lengde på spillet (helst 40+ timer), osv.. altså det som kjennetegner et "hardcore RPG-spill". Og vil ikke at spillet skal være mer enn maks 4-5 år gammelt, da jeg er opptatt av at grafikken skal se decent ut.
Vel, hvis du fjerner noen av kriteriene dine vil jeg anbefale både Red Dead Redemption og hele Assassins Creed serien. Vet ikke hvor mye kjennskap du har til AC spillene, men de foregår for det meste i fortiden (tiden avhenger av hvilket spill) samt noe story i en fremtid. Sjekk de ut =)
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Tja. Det er ikke så mange spill som Skyrim og Dark Souls tilgjengelig.

Men sjekk ut anmeldelser og youtube-videoer fra følgende spill for å se om de er noe for deg: Kingdoms of amalur: reckoning, Dragon Age: Origins og Dragon Age 2, Two Worlds II, The Witcher 2. Dragon Age: Origins og the Witcher 2 er favorittene mine blandt disse men har spilt de på PC og ikke konsoll.