Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2198
Hei,

Har fått en uke ferie og vil hive meg på en restplasstur.

Hvor bør jeg dra for å møte folk fra 18-30?
Eneste som er viktig er at det er "sommer" der fremdeles.

Finner en del turer til barcelona, kos og tenerife, men vet ikke hvordan de stemninge er på de stedene nå. Ønsker hovedsakelig strand, sol og varme.

På forhånd takk for alle tips!
Det gjør du over hele verden... Skal du møte Skandinavere på denne tiden; Australia, Bali osv.

Skal du ha det kult; Asia.
Sitat av nikita Vis innlegg
Det gjør du over hele verden... Skal du møte Skandinavere på denne tiden; Australia, Bali osv.

Skal du ha det kult; Asia.
Vis hele sitatet...

Håpet på å holde meg innenfor europa, og uten at det blir så dyrt...
København? Nederland? Riga?
I forbindelse med at jeg skal arrangere reunion fest for partyglade sydenfolk, så er jeg ute et sted i Oslo området. Der vi kan ha folk fra 18++

Ønsker lage hele eventet privat.

Noen som har noen tips hvor jeg får leid lokal til en bra pris? Har googlet og googlet uten noe spesiell hell.

LOL jeg skrev helt feil sted

beklager.

Vi skal en gjeng til Budapest 22 november, join oss.
Sitat av budwaiza Vis innlegg
I forbindelse med at jeg skal arrangere reunion fest for partyglade sydenfolk, så er jeg ute et sted i Oslo området. Der vi kan ha folk fra 18++

Ønsker lage hele eventet privat.

Noen som har noen tips hvor jeg får leid lokal til en bra pris? Har googlet og googlet uten noe spesiell hell.

LOL jeg skrev helt feil sted

beklager.
Vis hele sitatet...
I Oslo så tror jeg du vil slite med å finne et utested som har 18års på fredag/lørdag. Eneste unntaket er vel trompeten(unntatt på lørdager).

Hørte at "superkidzen" har etablert seg i drittunge-delen av bransjen uten at jeg skal si det for sikkert. Uansett, start med et budsjett før du ringer rundt.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
København? Nederland? Riga?
Vis hele sitatet...
Trådstarter ønsker strand, sol og varme og dette er forslagene dine?

Magaluf har både strand, sol og varme + mennesker mellom 18-30 år.
http://www.ving.no/spania/palma-nova/magaluf/fakta
Sitat av Obster Vis innlegg
Trådstarter ønsker strand, sol og varme og dette er forslagene dine?
Vis hele sitatet...
Du får fin strand i København, men sikkert ikke så veldig attraktivt i oktober
Barcelona er jo veldig fint, da har du både bylivet og strandlivet, full fest på kvelden, eller en joint på stranden. Skal dit snart selv
Gran Canaria er vel både billig og varmt året rundt?
IBIZA er det perfekte stedet for deg.

Jeg kan anbefale italia hvis Ibiza blir for ekstremt.
Sist endret av Gigolo; 5. oktober 2013 kl. 13:49.
Virker som at malaguf og ibiza har et dødt uteliv når jeg skal reise.
Noen andre tips?
Thailand.
Greit at det tar 11 timer med fly, men det er lett verdt det. Rekker å reise litt rundt der nede på en uke, og koster veldig lite iforhold til GC feks.

God tur!
Sitat av enanthate Vis innlegg
Thailand.
Greit at det tar 11 timer med fly, men det er lett verdt det. Rekker å reise litt rundt der nede på en uke, og koster veldig lite iforhold til GC feks.

God tur!
Vis hele sitatet...

Bør det ikke gå en viss tid før man tar vaksine til man drar ned?
Bare det går en uke er det vel greit.
Selv droppa jeg vaksinen. Har gått helt fint gjentatte ganger.
Sitat av enanthate Vis innlegg
Thailand.
Greit at det tar 11 timer med fly, men det er lett verdt det. Rekker å reise litt rundt der nede på en uke, og koster veldig lite iforhold til GC feks.

God tur!
Vis hele sitatet...
En uke i Thailand er ikke anbefalende i det hele tatt. Man burde minst ha 2 uker ferie der, selv om jeg mener man bør ha 3 uker.
Sitat av Obster Vis innlegg
En uke i Thailand er ikke anbefalende i det hele tatt. Man burde minst ha 2 uker ferie der, selv om jeg mener man bør ha 3 uker.
Vis hele sitatet...
Ser at mange sier dette, er det pga reiselengden at man burde være såpass lenge?
Sitat av Obster Vis innlegg
En uke i Thailand er ikke anbefalende i det hele tatt. Man burde minst ha 2 uker ferie der, selv om jeg mener man bør ha 3 uker.
Vis hele sitatet...
Hadde en uke i Thailand jeg. Greit nok det hadde vært digg med mer, men dersom man ikke har mer ferie ser jeg ingen grunn til å ikke oppleve Thailand den ene uken man kan.
Sitat av Obster Vis innlegg
En uke i Thailand er ikke anbefalende i det hele tatt. Man burde minst ha 2 uker ferie der, selv om jeg mener man bør ha 3 uker.
Vis hele sitatet...
Tøv. Hvis man kun har 1 uke ferie og ønsker sol og varme er det helt fint å reise til Thailand.

Sitat av enanthate Vis innlegg
Bare det går en uke er det vel greit.
Selv droppa jeg vaksinen. Har gått helt fint gjentatte ganger.
Vis hele sitatet...
Dette er også bare tull.

Hvor lenge før reisen avhenger av hvilke vaksiner man skal ta.
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Tøv. Hvis man kun har 1 uke ferie og ønsker sol og varme er det helt fint å reise til Thailand.



Dette er også bare tull.

Hvor lenge før reisen avhenger av hvilke vaksiner man skal ta.
Vis hele sitatet...
Oppdatering. Ser ut som at valget faller på Pattaya.
Skal prøve å alliere med med kåres party bar :P
Stor takk til alle som har hjulpet meg!