Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1136
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Hei, jeg kjøpte Trials Evolution Gold Edition når det var på salg men har ikke hatt muligheten til å spille det da det bare kommer opp "Requesting key...".

Trodde først det bare var steam som var tomme for cd keys, men etter en uke nå så har jeg enda ikke fått den og kan ikke laste ned cd keys fra spill som jeg tidligere har hatt cd key på.



Sorry hvis dette ble rotete men håper noen kan hjelpe.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Prøvd å åpne en steam ticket? De kan sikkert hjelpe deg mer enn det vi kan.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Trådstarter
Har sendt dem en ticket, ikke fått noe svar.

EDIT: ticket ble sendt den 25.
Sist endret av 8bit; 29. juli 2013 kl. 13:54.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av 8bit Vis innlegg
Har sendt dem en ticket, ikke fått noe svar.

EDIT: ticket ble sendt den 25.
Vis hele sitatet...
Det kan ta litt tid før de svarer, men prøv i mellomtiden å reinstallere steam. (om det ikke er superviktig for deg og ha det hele tiden da)
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Trådstarter
Får vel det, må bare ta backup av de fleste spillene først.

Det fungerte, takker for hjelp... syntes dog det er litt slapt av steam support å ikke svare.
High Magus
10100's Avatar
Steam support svarer meg nesten aldri og hvis de gjør det så linker de meg til en FAQ artikkel om noe helt annet
Fikk opp feilmelding pga for lav alder da jeg skulle kjøpe Skyrim ved release, da det overhodet ikke stemte la jeg inn en support-ticket hos Steam. Etter halvanna måned svarte de faktisk, jeg svarte bare tilbake at de var for seint ute, spillet var lasta ned fra bukta og installert for lenge lenge sia.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Steam support er SØPPEL. Tar alltid ei uke+ å få svar, som så er av typen "jaså, du har et enkelt problem i et visst spill, best å reinstallere steam etter at du har avinstallert antivirus, demontert grafikkortet og lest opp Bhagavad Gita baklengs på fransk."

Sjekk spillets "Library"-side, det er en meny med noen links til høyre. Se om noe der er relatert til CD-key. Hvis det ikke er det, må du nok dessverre vente på steam support i 3 uker.
Sist endret av robhol; 31. juli 2013 kl. 10:34.
hvorfor ikke bare kjøpe spillet fysisk i butikk ? slipper jo sånn mas..
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
hvorfor ikke bare kjøpe spillet fysisk i butikk ? slipper jo sånn mas..
Vis hele sitatet...
Da må man gå i en fysisk butikk. Mye lettere å bare kjøpe gjennom steam.
Sitat av etse Vis innlegg
Da må man gå i en fysisk butikk. Mye lettere å bare kjøpe gjennom steam.
Vis hele sitatet...
ja men er jo litt av sjarmen og dra å kjøpe det å kjenne lukta av ett nytt spill . pluss at det som regel følger med litt i coveret.. og sette spillet inn i spill samlinga
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
ja men er jo litt av sjarmen og dra å kjøpe det å kjenne lukta av ett nytt spill . pluss at det som regel følger med litt i coveret.. og sette spillet inn i spill samlinga
Vis hele sitatet...
folk har forskjellig smak. En spillsaming med fysiske plater er i mine øyne noe som kun tar plass og bare samler støv - og gjør det vanskeliggere når man skal rydde. I tillegg ønsker man gjerne å spille spillet med en gang - og da er det raskere å kjøpe via steam.

Enkelte liker kanskje å samle på spill, andre ønsker bare å spille de.