Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 507
Har problemer med å få installert Dead Space 3 på maskinen min, hadde nøyaktig det samme problemet med Sim city.

Får lastet det ned via Origin men når jeg skal installere det, hopper det til 25% og 40% men så stopper det opp også står det bare installer når jeg highlighter spillet etter det har "installert".

Er sikker på at det er noe med registry filene, bruker windows vista og det er ikke akkurat kompis med Origin. Som jeg nevnte har jeg hatt akkurat samme problem med SimCity men husker ikke hvordan jeg løste det.

Prøver å mekke regedit, men der er jeg langt fra ekspert...
Har en .txt fil som jeg prøver å legge inn men får bare opp en beskjed om noe med Cannot import...... The specified file is not a registry script.

Dette er .txt filen:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow 6432Node\EA Games\Dead Space 3]
“GDFBinary”=”C: \\Program Files (x86)\\Origin Games\\Dead Space 3\\GDFBinary_en_US.dll”
“DisplayName”=”Dead Space™ 3 Limited Edition"
“Locale”=”en_US”
“Install Dir”=”C: \\Program Files (x86)\\Origin Games\\Dead Space 3”

Har testet å lagre filen som ANSI og UNICODE men ingen av dem fungerer.
Føler meg tømt, nå har jeg sitti i 3 timer med det her :P så da må jeg ty til allmektige freakforum.