Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4740
Hei. Jeg var forrige uke i kontakt med en dealer hvor jeg fikk: brunt og svart (svart har jeg forøvrig aldri har prøvd) OG...til spørsmålet; "noe som kan "snuses"(?)".

Fikk ikke med meg hva det var, og siden jeg fikk brunt og svart på sì, så går jeg iallefall utifra at det ikke er hasj vi snakker om..Han sa jeg skulle være jæævli forsiktig, for det smalt. Det er derfor jeg også er ekstremt usikker på om jeg i det hele tatt skal bruke dette..
Fargen er mørke-brun/grensa mot svart, den har noe gult i seg..Vet ikke om denne gulfargen hører hjemme, men..
Hvis noen har en tanke om dop som kan snuses/ kanskje spises? Så vennligst legg igjen en comment! Takk.

Den er forresten "fast" og litt småhard, men kan gjøres litt seig
Hørtes merkelig ut, aldri hørt om noe lignende, men første jeg tenkte på var rå opium..
Kan vel hjelpe å ta et bilde?
Trådstarter
Sant nok, er bare det at jeg har pakka det vekk og lagt det i bilen og er litt lat Får stikke og ta bilde! brb 10min

Det var faen ikke bare bare å laste opp på den siden her når det var max 100kb på fila....
Umulig å identifisere ut ifra det bildet der, ser ut som hasj med noe gult i.
Har aldri sett lignende...
Hva lukter det som?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Det ligner vel mest på hasj.. Men fikk du dette bare slengt etter deg?
Trådstarter
han sa jeg bare kunne få det, ut av det blå. Stussa ekstra når han sa han snuste det.
Er ikke så veldig kjent med lukter, men syntes selv det lukter hasj..Men nå er hasj det eneste jeg har luktet av dop da
Sitat av Freakja Vis innlegg
Sant nok, er bare det at jeg har pakka det vekk og lagt det i bilen og er litt lat Får stikke og ta bilde! brb 10min

Det var faen ikke bare bare å laste opp på den siden her når det var max 100kb på fila....
Vis hele sitatet...
Neste gang så kan du laste opp bildet her, så går det greiere.
Trådstarter
Sitat av Hertugen Vis innlegg
Neste gang så kan du laste opp bildet her, så går det greiere.
Vis hele sitatet...
takker for det!
Ser jo ut som vanlig myk hasj da, bortsett fra den gule flekken.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Stoler du godt på denne personen, kunne h*n ha lurt deg? av en merkelig grunn.
For vis det lukter som hasj og ser ut som det kan det ikke være så mange muligheter.
Jeg personlig har aldri vært borti noe som ser/lukter som hasj men er noe annet i tillegg som kan snuses for å få en rus effekt..
Sa han noe mer om rusen bortsett fra at den "smalt" ?
Sitat av Freakja Vis innlegg
takker for det!
Vis hele sitatet...
Eller her: http://picz.no

Samme side, men lettere å huske linken.
Trådstarter
Sitat av ttj Vis innlegg
Stoler du godt på denne personen, kunne h*n ha lurt deg? av en merkelig grunn.
For vis det lukter som hasj og ser ut som det kan det ikke være så mange muligheter.
Jeg personlig har aldri vært borti noe som ser/lukter som hasj men er noe annet i tillegg som kan snuses for å få en rus effekt..
Sa han noe mer om rusen bortsett fra at den "smalt" ?
Vis hele sitatet...
Fyren var rusa på et eller annet, så gikk egentlig ikke å føre en samtale med fyren. Om jeg stoler på han? Aldri møtt han, så absolutt ikke! Han var desidert ikke en oppegående person. Sikkert ganske tung narkoman, som flyr på forskjellige rusmidler. Anyways..Jeg ser ikke noen grunn til at han skulle ljuge om dopet, men narkomaner gjør vel som narkomaner flest - surrer.
Hva ville dere gjort? Latt vær, eller prøvd det ut?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Hadde i førsteomgang vært skeptisk til å snuse/røyke dette for å få en rus da jeg verken har luktet eller sett det gule som er på klumpen selv.
Vanskelig å komme med en avgjørelse for meg selv, tror jeg hadde stått over vis annet var tilgjengelig da lungene mine betyr mer en rusen.

Vis du prøver dette ut så gi en tilbakemelding!

Håper det kommer en lukte detektor i løpet av min tidsalder så alt kan bli litt lettere
Sist endret av ttj; 25. juni 2013 kl. 04:11.
Trådstarter
Sitat av ttj Vis innlegg
Hadde i førsteomgang vært skeptisk til å snuse/røyke dette for å få en rus da jeg verken har luktet eller sett det gule som er på klumpen selv.
Vanskelig å komme med en avgjørelse for meg selv, tror jeg hadde stått over vis annet var tilgjengelig da lungene mine betyr mer en rusen.

Vis du prøver dette ut så gi en tilbakemelding!

Håper det kommer en lukte detektor i løpet av min tidsalder så alt kan bli litt lettere
Vis hele sitatet...
Utifra at ingen har hørt noe om dette før, så går jeg utifra at det er hasj da ja, og at jeg kommer til å røyke det..Hva tror dere om det gule? bare noe dritt narkisen har vært borti med klumpen? Den kom ikke i plastikk, så det er egentlig jævli uhygenisk...Skal komme med feed-back om jeg ender opp på sykehus
Det der er nok hasj. Karen drev sikkert bare litt gjøn med deg.
Sist endret av Silkesorten; 25. juni 2013 kl. 07:48.
For meg så det der ut som gullstempla soting (hasj), men litt vanskelig og se da bildet var i minste laget.
Prøv og varm den opp med lighter og kjenn om det lukter hasj...
Knekk den i 2 å ta bilde av hvordan den ser ut inni.

Lukten er nok mye sterkere også om det er hasj hvis du brekker den å får det "ferske" foran nesen.
Ser ut som Hasj med noe bøss som har kommet inni, ved eventuelt at den har liggi i lomma til karen. Snorte den burde du nok droppe :P
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Ser ut som Hasj med noe bøss som har kommet inni, ved eventuelt at den har liggi i lomma til karen. Snorte den burde du nok droppe :P
Vis hele sitatet...
Snorting av hasj har vel like god effekt som å bare snorte pengene du brukte på å kjøpe det.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Kunne "dealeren" din forklare rusen på denne snusen? Hvis ikke, så er det bare jåss og du burde finne deg noen andre å kjøpe fra enn en som ikke vet hva han driver på med.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Snorting av hasj har vel like god effekt som å bare snorte pengene du brukte på å kjøpe det.
Vis hele sitatet...
Ja skreiv jo at han burde droppe å snorte det, altså gi faen i å prøve det i nesa.

Så at forrige innlegget var litt vanskelig å skjønne hva jeg mente, om det var snorting eller å faktisk lage dropper av det. hehe...
Ligner veldig på en klump sorting jeg var borti en gang. I den var det rester av gullfarga folie eller noe, sikkert fordi den var såkalt "gullstemplet".
ser ut som vanlig afgan hash for min del, og ja det slår, men highen varer ikke like lenge som vanlig hash eller weed
send halvparten til meg så kan jeg finne ut av det for deg
Neida, fra spøk til alvor! Jeg er 99 prosent sikker på at det der er noe gullstempla sortings, var hvertfall det første som slo meg når jeg så bildet og hadde aldri stussa på om det var hasj eller ikke om jeg skulle fått det selv, kjønner jo du blir skeptisk når du kjøper av en såpass knekt kar som sier at det er noe du kan snuse og bli fucka på, men jeg mener.. det ser ut som hasj, lukter som hasj og her ett typisk "gull" stempel man kan få på noen sortings typer..
er nesten ingen tvil kompis! Du sier jo selv at du ikke fikk helt med deg hva det var å at karen var ganske fucka, er du sikker på at han ikke bare prata litt utydelig og sa ett eller anent som f.eks dette er afghan, jævlig god ser ut som en snus bla bla smeller som faen vær forsiktig bla bla.. som i dine uerfarne hasj ører blir til noe helt annet?

tror du muligens sitter på noe godis så tenk deg om 2 ganger før du kaster den
Ser veldig ut som svart afghan-hasj med rester av gullstempelet.
Du kan vel sammenligne med den andre svartingen du kjøpte, er liten sjangse for at du finner ut hvilken type hasj det er viss det ikke er prikk lik den svartingen. Men du skal vel klare å konkludere om det er røykings eller ikke du sitter i hånda med, viss du sammenligner.

Ifh til de restene, så kan det være fra stempelet, har hatt sorting som har vært gullstemplet før.
Trådstarter
Sitat av DC89 Vis innlegg
er nesten ingen tvil kompis! Du sier jo selv at du ikke fikk helt med deg hva det var å at karen var ganske fucka, er du sikker på at han ikke bare prata litt utydelig og sa ett eller anent som f.eks dette er afghan, jævlig god ser ut som en snus bla bla smeller som faen vær forsiktig bla bla.. som i dine uerfarne hasj ører blir til noe helt annet?

tror du muligens sitter på noe godis så tenk deg om 2 ganger før du kaster den
Vis hele sitatet...
Fullt mulig at han rørte og stokke med orda, ja. Leser at flere av dere kjenner dere igjen med denne "gullstempla" hasjen, så jeg må si jeg VAR skeptisk, men at jeg nå føler meg rimelig safe på det jeg her sitter med!
Er relativt ny på hasj-området, så blir gøy å se effekten. Har aldri prøvd svarting før
Takker for mange, gode feedback - as allways!!
Skal selv komme med feedback fra varene
hasj med mais!