Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 790
Hei, jeg har et problem som gjør at jeg ikke får signal på skjermen når jeg starter Pc'n.. dette startet for 1-2 timer sia når jeg skulle sette inn en WiFI GO! inn i hovedkortet, jeg har satt alt tilbake på plass, og til og med skrudd ut og inn hoved kort og alle kabler... Pcn starter, viftene går å alt unntat skjerm funker. Jeg har prøvd å bytte skjerm, og også prøvd andre kable som VGA, HDMI osv.. Trenger hjelp fort som F*** ..

Takk
Dersom du har en ekstra HD liggende, så kan du jo forsøke å legge inn ny Wondows på den. Da ser du fort om det er HW eller SW feil
setter en 50 lapp på kortslutning som følge av statisk elektrisitet, da problemet oppsto når du satt inn et nytt kort.
har du HK med integrert video? har du dedikert skjermkort? Om du har kan du prøve å sette skjerm kabelen i skjermkortet og prøve det integrerte på HK etterpå om det ikke funker
Vet om andre som har hatt samme problemet, den ene var det statisk elektrisitet, og den andre hadde bare glemt å lukke opp og ned den pinnen når du setter inn prosessoren...

Prøv å ta ut prosessoren kanskje? som siste løsning.. God mulighet til å blåse støvet utav CPU vifta :P
Sitat av Cpt.Teemo Vis innlegg
Hei, jeg har et problem som gjør at jeg ikke får signal på skjermen når jeg starter Pc'n.. dette startet for 1-2 timer sia når jeg skulle sette inn en WiFI GO! inn i hovedkortet, jeg har satt alt tilbake på plass, og til og med skrudd ut og inn hoved kort og alle kabler... Pcn starter, viftene går å alt unntat skjerm funker. Jeg har prøvd å bytte skjerm, og også prøvd andre kable som VGA, HDMI osv.. Trenger hjelp fort som F*** ..

Takk
Vis hele sitatet...
Nei, da er det ikke problemer med CPU folkens...
din røver
Zeco's Avatar
Sitat av bragilicious Vis innlegg
setter en 50 lapp på kortslutning som følge av statisk elektrisitet, da problemet oppsto når du satt inn et nytt kort.
Vis hele sitatet...
For det første, så fører ikke statisk overføring til kortslutning, men brudd. Dette pleier uansett å være en feil som blir liggende latent og utvikler seg over tid, før det til slutt blir brudd i kretsen.