Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1682
Hei, jeg hadde akkuratt bestilt meg black fortune PVD , 6mm. dem er kirurgisk stål, men det var ikke noe bak del eller noe del som jeg kunne ta av så jeg måtte presse den på til blodet sprutet og det gjorde jævlig vondt. nå sitter jeg her med røde ører og smerter. jeg aner ikke hvordan man skal ta dem på. noen som kan fortelle meg hvordan man setter dem på uten at det skal gjøre vondt?

Tusen takk! vet ikke om dette er riktig greie å poste på, men prøver :9
Om noen lurer på hvordan black fortune ser ut så: http://www.superkul.no/piercing-1/or...g-9075522.html
Har ikke noen erfaringer med det, men gjorde et kjapt søk og fant denne tråden på forumet. Virker som at du skal ha en slik som utvider hullet med tiden.
Da har du nok kjøpt for store. Jeg har selv plugger som er omtrent like som de du har, og de skal bare dyttes inn. Har ikke hatt noe problemer med det.
Sist endret av mrs.hudson; 5. juli 2012 kl. 15:49.
Trådstarter
22 2
Sitat av mrs.hudson Vis innlegg
Da har du nok kjøpt for store. Jeg har selv plugger som er omtrent like som de du har, og de skal bare dyttes inn. Har ikke hatt noe problemer med det.
Vis hele sitatet...
burde jeg heller kjøpt 5mm ? jeg har jo alltid hatt 6mm hull, men skikkelig rart dette ..
Har du vondt og blør burde du ta den ut og kjøpe en mindre en, eller en annen expander, så kan du bytte til tunnel etterhvert.
Har selv 6,2, så.
Sitat av jokke7 Vis innlegg
burde jeg heller kjøpt 5mm ? jeg har jo alltid hatt 6mm hull, men skikkelig rart dette ..
Vis hele sitatet...
Ja, det tror jeg er lurt. Nå burde ta i smykker som du vet passer, og rense en gang i blant, siden du har blødd og greier. La det gro ordentlig før du prøver å bytte smykke igjen.
Sist endret av mrs.hudson; 5. juli 2012 kl. 17:49.
Det er mest sannsynelig fordi den er 6mm på midten, kantene er da litt høyere for at den ikke skal dette ut

Har 10mm plugg i venstre, og 3mm spiral i høyre selv
[COLOR="SlateGray"]Gikk selv fra vanlig>3mm spiral>5mm spiral>5mm tunell>8mm spiral>10mm spiral>10mm tunell>10mm plugg[/COLOR]
Sist endret av KjemikalieX; 5. juli 2012 kl. 18:29.
Trådstarter
22 2
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Det er mest sannsynelig fordi den er 6mm på midten, kantene er da litt høyere for at den ikke skal dette ut

Har 10mm plugg i venstre, og 3mm spiral i høyre selv
[COLOR="SlateGray"]Gikk selv fra vanlig>3mm spiral>5mm spiral>5mm tunell>8mm spiral>10mm spiral>10mm tunell>10mm plugg[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Er det ikke noe triks ogsånn på hvordan man kan sette den inn uten at det skal gjøre vondt?
¨
takker for svar, by the way
Hvor lenge har du hatt ørene på 6mm? Kan selv ta av bakdelen min, og det er jeg utrolig glad for. Men det skal jo være mulig å få inn de, selv om kantene er større.

Her står det hvordan du skal få de inn på best mulig måte:
http://www.ehow.com/how_5278415_put-...ear-plugs.html
Sist endret av Pylixe; 5. juli 2012 kl. 19:49.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Har selv hatt 15mm, brukte godt over to år på og nå dit, har nå tatt de ut og de har utrolig nok grodd helt ut.

Du sier du har 6mm hull, så det burde ikke være noe problem. Bare bruk mye olje, anbefaler vitamin E olje eller jojoba olje, så tar holder du tunnelen 45 grader i øre, slik at undersiden av baksiden stikker ut på baksiden av hullet ditt, så tar du tak i den kanten og gjør en sirkulær bevegelse, da vil den komme inn.

Her er video av prosedyren: http://www.youtube.com/watch?v=LiOS7IY58kE
Trådstarter
22 2
det verker litt enda, men ser ut som det går bedre nå. hva er sjangsen for å få betennelse? jeg vil beholde de fine hullene mine. har hatt i 6mm kanskje en måned nå med bytting av masse , men disse her var ekstreme å få inn..
Men tusen hjertelig for tips folkens
Selvom du alltid har hatt 6mm kan tunnelene fortsatt bli for store siden de er flared. Da blir jo kantene bredere i omkrets selvom selve tunnelen ikke er mer enn 6mm Du har sikkert sprekt øret, siden den ikke var elastisk nok til kanten på tunnelen
Grunnen til at det er vondt er fordi kanten er 1 mm større, så det er vel egentlig der problemet ligger, du kan jo kjøpe de uten kant, men de faller kanskje fort ut. Selvom 1 mm ikke er så mye, er det mye for øret.
Men ja, bruk olje (hvertfall noe glatt) så det er lettere å få det inn.
Jeg lo så så vannet sprutet fra munnen da jeg leste op. Makan.