Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2585
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Hei folkens, jobber med en remix av denne låten. Er stort sett "ferdig", jobber med litt finpuss og mastring.

Hadde satt pris på tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk
Gratis nedlastning selvfølgelig!

GOTYE - Somebody That I Used To Know (Hypoxia Remix)
Rydenlicious
RydEN's Avatar
God lydkvalitet. Kanskje ikke min type musikk, forstår meg kanskje ikke på alt. Men hadde vært kult om stemmen hadde andre melodier i seg på "breakdownet" etter 1.27
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Takk for det Forstår ikke helt hva du mener med andre melodier i stemmen. Kunne du forklart det litt annerledes?
Gikk rett inn på spotify denne gitt! Kan dessverre ikke gi deg noe konstruktiv kritikk.

Kan forøvrig si at jeg liker at du klarer å bevare/beholde den orginale låta i seg selv så bra. Liker ikke når folk skal ha remixa en sang, så er det så dubsteppa ihjææl at du ikke hører hvilken låt det egentlig skal være..

KP for bra låt!
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Gikk rett inn på spotify denne gitt! Kan dessverre ikke gi deg noe konstruktiv kritikk.

Kan forøvrig si at jeg liker at du klarer å bevare/beholde den orginale låta i seg selv så bra. Liker ikke når folk skal ha remixa en sang, så er det så dubsteppa ihjææl at du ikke hører hvilken låt det egentlig skal være..

KP for bra låt!
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha! Setter pris på det
Finner ikke noe feil ^^ Dette vare rett og slett bare veldig bra, behagelig å høre på. Eneste jeg vil nevne er, selv om den passet inn, droppen virket veldig hard i forhold til resten av sangen.
Hele sangen er en eneste lang eargasm om man ser bort fra det altfor voldsomme droppet på 1:27.
Har du mulighet til å lage en versjon med roligere drop ?
Etter at jeg hørte en litt forvridd "bæ-bæ, lille lam, har du noe ull?"-melodi inni der (xylofon?) kunne jeg ikke høre det vekk igjen. Men en artig låt var det
Sist endret av Tawon; 29. mars 2012 kl. 18:46. Grunn: typo
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Sitat av Tawon Vis innlegg
Etter at jeg hørte en litt forvridd "bæ-bæ, lille lam, har du noe ull?"-melodi inni der (xylofon?) kunne jeg ikke høre det vekk igjen. Men en artig låt var det
Vis hele sitatet...
Originalen går sånn!

Syntes det bare var litt upassende med gigantisk WUB-WUB midt i sangen, ellers bra.
Eargasm! Nydelig rett og slett. Mangler bare øl og sommer nå B-) Rett på fav. lista!
Sitat av LowRider Vis innlegg
Finner ikke noe feil ^^ Dette vare rett og slett bare veldig bra, behagelig å høre på. Eneste jeg vil nevne er, selv om den passet inn, droppen virket veldig hard i forhold til resten av sangen.
Vis hele sitatet...
Glem den kommentaren der. Trenger ikke endre på droppen. Denne sangen bare vokser på en. Genialt laget. Gleder meg til det ferdige produktet kommer.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for all kritikk så langt! :-) Setter stor pris på det. Ny versjon ligger på Soundcloud nå. Er gjort noen små endringer i mixen, men har stort sett beholdt de samme elementene. Si ifra hva dere synes :-)
Noen av synthene du har brutk fikk annlegget mitt til å knitre litt. Har du masteret?
LIkte den veldig godt. Gleder meg til å høre den på skikkelig anlegg
Denne var bra. Ikke ofte jeg gidder å høre komplette sanger i denne sjangeren. Så denne var ett hederlig unntak.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Noen av synthene du har brutk fikk annlegget mitt til å knitre litt. Har du masteret?
Vis hele sitatet...
Jobber fortsatt litt med å få plassert mixen skikkelig. Dessuten har jeg noen små elementer jeg skal ha med. Så master kommer i løpet av uken en gang regner jeg med :-)
Egentlig ikke min type musikk i hele tatt, men dette lukter det sommer, grilling & pils av på laang vei! =) KP
Må si dette var rimelig fett, elsker originalåte og syntes ikke du ødela den noe særlig heller
Kul sang! Liker at det en hard drop, men jeg mener at du kunne ha laget en bedre build-up til droppen.
helt konge, KP!
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Sitat av gitarhenrik Vis innlegg
Kul sang! Liker at det en hard drop, men jeg mener at du kunne ha laget en bedre build-up til droppen.
Vis hele sitatet...
Tja, kanskje det :-) Jobber fortsatt med finpuss, så kan godt hende jeg gjør noe mer der ja.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette var meget bra jobbet. Vi tar den med i musikkrådet vårt og legger den høyst sannsynlig i høy rotasjon hos oss fra og med neste uke
Likte masteren meget
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Sitat av skoen Vis innlegg
Dette var meget bra jobbet. Vi tar den med i musikkrådet vårt og legger den høyst sannsynlig i høy rotasjon hos oss fra og med neste uke
Vis hele sitatet...
Kult! Setter stor pris på det :-)
Veldig bra