Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1018
J3g har nå vært på f3ri3 i 1 uk3 og da j3g nå kom hj3m fuzk3r taztatur3t på 3n d3l tazt3r.
D har vært folk hj3mm3 m3n d3 har ikk3 rørt taztatur3t ann3t 3nn å flytt3 på d3t, har ikk3 no3 ann3t taztatur for tid3n, og d3t zom nå fuzk3r kozt3t 1ooo kr.

J3g har d3zzv3rr3 ikk3 kvitt3n på d3nn3 og kan d3rm3d ikk3
l3v3r3 d3t inn, no3n zom har no3n tipz før j3g kn3kk3r d3t i irritazjon?

b3klag3r fjortizz zpråk3t, m3n d var mitt 3n3zt3 valg
Jeg ler litt. Men virker som om noen har sølt noe på tastaturet ditt.
Trådstarter
k3yboard3t 3r av typ3n Logit3ch K8OO http://www.logitech.com/no-no/keyboa...d/devices/7288
Skjermtastatur? Kunne gjort ting enklere å forstå. Bare et tips
Leetspeak virus-infected.
D3t kan h3nd3 d3t 3r bøyd. Vrikk litt på d3t
Trådstarter
Takk for hjelpen, men fikk akkurat vite at søstra mi har kvelt ett glass med vann over det. Desverre for meg...

Hilsen skjermtastatur.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Det er enda håp for tastaturet da, bare å begynne å demontere
Lawl, dagens
Skal inrømme at jeg luktet troll i begynnelsen.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Of: Når vi er inne på det: Hvorfor kan du skrive "E" i tittelen, men ikke i inlegget?
Trådstarter
Fordi med k800 tastaturet skrev det e41 istedet for E derfor gadd jeg ikke å skrive e41 og backspace hver gang, denne posten er ikke noen troll hvis noen i det hele tatt tror det.

Har funnet ett gammelt Dell tastatur som jeg skriver med nå, så problem solved anyways. Det er ikke vitsen for noen å bruke mer tid på denne tråden.

Uansett takk for hurtige svar.