Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2312
heeei, kjøpte for noe dager siden need for speed shift til min ps3, å da var det bare å tørke støvet av konsollen å slå på, tok noen dager å jeg rundet spille.. tenkte jeg skulle prøve meg mot de "store" gutta på internett, men da måtte jeg logge inn på bruker min.. den har alltid logget på automatisk, så jeg har ikke peiling på hva passorde er..
hvis man går å trykker glemt passord så vill de ha fødselsdatoen din, men denne husker jeg heller ikke, pga jeg måtte være 18, og var kun 16 når jeg fikk ps3'en...

har også prøvd å laget ny bruker.. men det sto at man kun kunne logge inn med orginalbrukeren elns..

ganske skuffa her jeg sitter.. hvordan skal jeg få spillt online ?
Hei du! Ehm, det er nok ikke så stort du får gjort for å retrieve passoret, men du kan lage en ny online bruker!

Du må først lage en ny profil, å så skal det gå fint å lage en ny online bruker.

Jeg har hatt samme problem før, men må bare lage en annen bruker, og da må du ha en annen Email adresse også


Coleman
hmm, har laga ny bruker.. men fikk beskje om at man ikke kunne logge inn med den når æ prøvde..
Lag en ny PS3 bruker, så en ny PSN Konto.
Er jo bare å starte med 01.01 hvis du husker året du registrerte brukeren med...hvis ikke kan det ta litt lengere tid.