Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4101
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har skjønt at noen opplever sinne og irritasjon som bivirkninger på diverse antidepressiva. Dette begynte jeg også å merke, hovedsaklig fra zoloft. Jeg hadde håpet dette skulle gi seg etter hvert som jeg slutta på medisinene som tilsynelatende forårsaket dette, men fire uker etter å ha sluttet med alle medisiner er sinneproblemet plutselig verre enn noen gang. Jeg blir sint av å løse kryssord liksom... Har jeg bare ikke venta lenge nok? Jeg håper virkelig dette går over... Noen andre som har opplevd lignende?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det tar noen måneder
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det tar noen måneder
Vis hele sitatet...
Haha. Antidepressiva er faktisk noe dritt. Takk for svar!
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha. Antidepressiva er faktisk noe dritt. Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Tja for meg redda det livet mitt effexor venlafaxin. Men cipralex og sarotex hadde ikke så god virkning.. Du må finne den pilla som funker best for akuratt deg og det er veldig individuelt det som funker for en kan gi kjipe bivirkninger for en annen og vica versa
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tja for meg redda det livet mitt effexor venlafaxin. Men cipralex og sarotex hadde ikke så god virkning.. Du må finne den pilla som funker best for akuratt deg og det er veldig individuelt det som funker for en kan gi kjipe bivirkninger for en annen og vica versa
Vis hele sitatet...
Fikk nattesvette som juling på venlafaxin. Etter 1 år dro jeg til legen da jeg trodde jeg var alvorlig sjuk, men det var bare venlafaxin. Slutta fort etter det :P
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Fikk nattesvette som juling på venlafaxin. Etter 1 år dro jeg til legen da jeg trodde jeg var alvorlig sjuk, men det var bare venlafaxin. Slutta fort etter det :P
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde det første gangen jeg og, helt jævlige vivid dreams og nattesvette så slutta på de men noen år senere når jeg prøvde igjen fikk jeg utbytte av den antidepressive effekten og ble frisk til slutt . Drømte fortsatt vivid though men ikke like mye svette osv
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Gikk på antidepressiva i flere år og jeg er alkoholiker. Slutta med antidepressiva i 2017. Brukte Venlafaxin, Cipralex og Zoloft. Etter at jeg begynte med antidepressiva gikk det galt på en eller annen måte nesten hver gang jeg drakk. Jeg oppførte meg som en komplett idiot, havnet i slåsskamper, munnhuggeri, sendte flaue meldinger, og gjorde merkeligste ting. Begikk også et ran og fikk fengsel for det....

Antidepressiva kan være noe dritt, ihvertfall hvis du drikker samtidig som du går på det. Slutta som sagt med det i 2017, og merker at jeg er mer inneslutta, har dårlig selvtillit og sosial angst. Men blir ihvertfall ikke gal lengre når jeg drikker.
Anonym bruker
"Lett Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja. Gikk på antidepressiva i flere år og jeg er alkoholiker. Slutta med antidepressiva i 2017. Brukte Venlafaxin, Cipralex og Zoloft. Etter at jeg begynte med antidepressiva gikk det galt på en eller annen måte nesten hver gang jeg drakk. Jeg oppførte meg som en komplett idiot, havnet i slåsskamper, munnhuggeri, sendte flaue meldinger, og gjorde merkeligste ting. Begikk også et ran og fikk fengsel for det....

Antidepressiva kan være noe dritt, ihvertfall hvis du drikker samtidig som du går på det. Slutta som sagt med det i 2017, og merker at jeg er mer inneslutta, har dårlig selvtillit og sosial angst. Men blir ihvertfall ikke gal lengre når jeg drikker.
Vis hele sitatet...
For meg høres det ut som du ga deg selv tillatelse til å bli idiot i fylla fordi du kunne skylde på anidepressiva. Er ikke alkoholiker selv, men har tatt flere drøye fester når jeg har stått på antidepressiver og ble aldri tulling i fylla.

Har du sjekket hva det står i pakningsvedlegg på slike medisiner, dersom det faktisk er en bivirkning at folk blir tulling i fylla på slikt så tror jeg det vil stå i pakningsvedlegg eller at legen ville informert deg.

Kan det hende at du bare innerst inne er en real slask som slenger dritt til folk, slåss på byen og begår ran om du føler for det?
Det står ordrett i pakningsvedleggene: «du bør ikke drikke alkohol» sammen med antidepressiva. Alkohol slipper ut serotonin, så sammen med SSRI, blir det voldsomme mengder serotonin i omløp. Jeg ble helt manisk på kombinasjonen. Mistet hemningene helt. Du er ikke alene ts
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan det hende at du bare innerst inne er en real slask som slenger dritt til folk, slåss på byen og begår ran om du føler for det?
Vis hele sitatet...
Jeg har selv lignende erfaringer med div type anti dep hvor det gikk fra null til hundre på faen skjæra meg no time så det tror jeg neppe du. Men fortsatt å prat nedlatende til folk du ikke kjenner, jeg vet det tilfører det nitriste livet ditt glede
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Jeg har selv lignende erfaringer med div type anti dep hvor det gikk fra null til hundre på faen skjæra meg no time så det tror jeg neppe du. Men fortsatt å prat nedlatende til folk du ikke kjenner, jeg vet det tilfører det nitriste livet ditt glede
Vis hele sitatet...
Jeg er nok ikke så aggressiv når jeg står fast på det (Tolvon 30 mg), men hver gang jeg skal trappe ned irriterer jeg meg over alt
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppførte meg også rart på Effexor. Fikk meg gjeld fordi jeg begynte å spille online, noe jeg verken har skjønt vitsen med før eller etter, pluss masse andre ting jeg aldri ellers ville fått meg til å gjøre.
Anonym bruker
"Avhengig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dritings og gal på zoloft. Jekka ned drikkinga betraktelig
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er nok ikke så aggressiv når jeg står fast på det (Tolvon 30 mg), men hver gang jeg skal trappe ned irriterer jeg meg over alt
Vis hele sitatet...
Er det jeg sliter med. Blir utrolig lei av å bli sint hele tiden. Har heldigvis ikke vært på en slik måte at jeg blir sint på andre, men tidsfordriv som spilling er nesten bare å glemme. Har ikke så veldig mye annet å ta meg til heller, så at Xbox-kontrollen er like hel er virkelig et under. Enda merkeligere er det å reagere med irritasjon og sinne på ting man normalt sett ikke ville blitt irritert over på noen som helst måte. Spilling og sinne er jo ikke en totalt ukjent ting, men noen av de andre tingene jeg plutselig får nok av gir bare ikke mening...