Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 6436
Har nettopp startet å spille Diablo 3 igjen. Aldri kjørt igjennom med en barbarian. Googler livet av meg og finner ikke en skikkelig guide. Mulig jeg gjør noe feil.

Noen som kan anbefale en god guide?
Trådstarter
Mulig jeg er lettere tard. Det jeg søker er hvilke valg man tar etter som man øker i level.
Mens du lever har det ikke mye å si. Om du finner en legendary som booster en bestemt skill så bruker du den skillen. Det er det som vil gjøre størst forskjell.

Og har du legendary-items som booster en booster ganske mye så ikke bytt den ut selv om du finner noe som ser bedre ut - med mindre du har en tilsvarende god legendary-effekt du kan bruke. Enkelte legendary-effekter er mye viktigere og sterkere enn alle andre stats. Og det er de som bestemmer hvilke skille du bruker mens du levler.

Sørg for å hele tiden ha et relativt oppdatert våpen. Lenge siden du fant et bra våpen? Gå å craft ett.


Punkt 2.1 - Skill Setup - Her kan du se hvilke passives og actives du skal velge. Først må du opp i venstre hjørne av Icyveins og velge Barbarian, derneste velge den barb builden du ønsker å spille og dernest må du sette deg ned og lese litt og aktivt søke rundt i builden. D3 er rimelig rett frem sammenlignet med eksempelvis D2, men alikevel må du bruke hodet ditt litt hvis du skal mestre builden din.

Hvert segment, skills, gear m.m. kan klikkes på for mer fordypende informasjon - som du kan SE så står det "skills and runes page" og hvis du klikker der kommer det enda mer informasjon opp.
Trådstarter
Her ble det mye gode råd. Takker alle sammen.
De guidene på icy-veins og slikt er vel og merke ment for end-game. De forventer altså at du har en bestemt 6-piece-setbonus og/eller bestemte legendaries for at de skal fungere. Siden man kan respecce så mye man vil i D3 ville jeg ikke brukt slike end-game-builds før du har itemene.

Så mens du levler bare følg det jeg sa i forrige post. Bruk skills som matcher legendaries du finner, og hold våpen up-to-date. Og bare skru ned vanskelighetsgraden midlertidig om det tar for lang tid å drepe ting. Og så øker du den om finner et bra item igjen.
aoakn hvorfor rusher du ikke bare til lvl 70 med en boost og tar det der i fra?
"Når eg va ung" var det en build som hette WWbarb build. Whirlwind build. :P har levla mange hundre paragorn levels med den
Bare spill og drit i det frem til du blir max lvl.
Da finner du set items som er designet etter spesifikke builds. Frem til det, just enjoy the game