Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3542
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Har den siste tiden hørt om medlemmer på forumet her som har fått private meldinger med forespørsler om de kan skaffe illegale varer, mostly rusmidler.

Har aldri vært plaget med det tidligere, men fikk en for kort tid siden og syntes det nesten var litt ubehagelig med tanke på hvor fryktelig fiskete det faktisk var.

Er dette skikkelig dustete forsøk fra politiet på å få huka inn et par ekstra kjeltringer i ny og ne?

Er det slik at Nff crew utestenger nye brukere som sender slike meldinger?


Og må bare konstantere at jeg virkelig håper at ingen er slibrige og sultne nok til å akseptere slike eventuelle tilbud en får over melding her fra totalt fremmede!
Sist endret av Adeith; 10. mars 2017 kl. 12:31.
Fikk det nylig selv også, dette fra en kar som ''var redd for å skrive egne tråder'' og som egentlig virker litt paranoid.
Samme som deg så er det også rusmiddler de ''trenger hjelp'' til å skaffe.
For all del, det kan jo stemme 100% men blir jo litt skeptisk når man får slike meldinger ifra folk som påstår de er i gamet men som ikke tørr å skaffe varer på de måtene alle andre gjør det.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det er like forbudt å spørre på PM som offentlig. Rapporter, så blir det nok fikset.

Når det er sagt er det ikke tillatt å provosere til lovbrudd, så selv om det var en "Not-a-Cop" i andre enden ville du ikke endt i buret.
Hahaha, huff, kjedelige PM`s dere får da
Ble invitert på 3kant med mere på den siste jeg mottok..
Hadde vært morsomt om det var snut i andre enden av det tilbudet.
(No offence)
Men spøk til revolver, skjærpings til nye freaks, du ville vel ikke gått å banka på døra til naboen din, å spurt etter illegale varer, fordi du ikke tør spørre andre plasser??
Sist endret av Eyeamare; 10. mars 2017 kl. 14:28.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Men spøk til revolver, skjærpings til nye freaks, du ville vel ikke gått å banka på døra til naboen din, å spurt etter illegale varer, fordi du ikke tør spørre andre plasser??
Vis hele sitatet...
Hehe, må le litt her da dette faktisk skjedde. Naboen syntes det luktet mistenkelig i oppgangen, og en gang det var litt pils innabords så banker det på døra nærmere 12 på natta. Det positive er at han traff ganske så riktig, det negative er at vår dør var nummer 3 på rekka hahaha...
Jeg har fått noen PM med lignende innhold selv. Det skjer med ujevne mellomrom, og det plager meg ikke særlig mye. Nye profiler ville jeg vært ekstra skeptisk til, men at det skulle være politiet, det tviler jeg på.
Klem fra Betty
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Som robhol nevner kan jeg bekrefte at brukere som bryter forumets regler på denne måten blir sendt på en liten ferie fra forumet.

Vi driver heller ikke å ser igjennom alle PM'er som blir sendt på forumet, vi anser de som nettopp det de er, private meldinger, og er avhengig av at dere rapporterer slik aktivitet for å luke ut slike brukere.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Som robhol nevner kan jeg bekrefte at brukere som bryter forumets regler på denne måten blir sendt på en liten ferie fra forumet.

Vi driver heller ikke å ser igjennom alle PM'er som blir sendt på forumet, vi anser de som nettopp det de er, private meldinger, og er avhengig av at dere rapporterer slik aktivitet for å luke ut slike brukere.
Vis hele sitatet...
Off-Topic og nysgjerrighet. Kan Crew, mods og admins faktisk lese alt av meldinger som flyr til og fra medlemmer?
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
Off-Topic og nysgjerrighet. Kan Crew, mods og admins faktisk lese alt av meldinger som flyr til og fra medlemmer?
Vis hele sitatet...
Kun de med tilgang til MySQL-databasen kan gjøre det.
Det vil si nso og mentalment, om jeg ikke husker feil.
https://www.vbulletin.com/forum/foru...ivate-messages

Jeg anser crewet på forumet som såpass seriøse at jeg ikke ville bekymret meg så mye for det.
Sist endret av VidarT; 11. mars 2017 kl. 13:12.
Sitat av VidarT Vis innlegg
Kun de med tilgang til MySQL-databasen kan gjøre det.
Det vil si nso og mentalment, om jeg ikke husker feil.
https://www.vbulletin.com/forum/foru...ivate-messages

Jeg anser crewet på forumet som såpass seriøse at jeg ikke ville bekymret meg så mye for det.
Vis hele sitatet...
har nada av interesser i mine PM'er :P