Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2133
Hei. har i lengre tid hatt lyst til å tripe, og har endelig kommet over LSD. men fikk også vite at vedkommende som har syra også har 2cb.

jeg skal ture med en god kompis . han har aldri tripa før, og jeg har kun hatt en fleinsopp tur med ca 50sopp da jeg var 16, er i dag 24, så dette kan vel kalles en jomfru for begge.

begge har god erfaring med cannabis fra 16års alderen til nå, og har ekspremintert litt med mdma siste tida.

så jeg lurer rett og slett på hva dere anbefales for to førstegangsturere? begrunn gjerne svaret!
For all del velg LSD. Det er et mye tryggere rusmiddel på alle måter, dog jeg er ikke direkte kjent med skadevirkningene av 2c-b. Noen andre her på forumet kan nok mye mer om dette.
LSD fordi det er gullstandarden innen psykadelika.
Jeg ville prøvd 2c-b hvis jeg var førstegangs psychadelic bruker. Det varierer fra person til person men på 2c-b får man fine visuals og en pekepinne på hvordan et psychadelisk stoff foregår uten de ville tankegangene du kan få av lsd/sopp. Jeg tror at man kan føle seg mer klar til en LSD/sopp tur etter en omgang med 2c-b. 15mg burde være fint. Men det varierer også veldig fra person til person hvor mye man trenger.
Til dere som anbefaler lsd først, hva er grunnen til det? Jeg kommer nok til å kjøpe begge deler, da begge stoffene er noe jeg har bestemt meg for å teste for lenge siden.
Fordi 2c-b er ganske bleikt i forholdt til LSD.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Til dere som anbefaler lsd først, hva er grunnen til det? Jeg kommer nok til å kjøpe begge deler, da begge stoffene er noe jeg har bestemt meg for å teste for lenge siden.
Vis hele sitatet...
Hvis du faktisk har sukkersyke så husk å måle blodsukker
Hvis du uansett skal ta begge to ville jeg anbefalt å begynne med 2c-b ettersom det er ganske mildt, men fortsatt skaper et godt bilde av hva psykedelika har å bringe.
Ble tomt for 2cb, så da blir valget enkelt. Da blir det en syretrip så snart muligheten byr seg. Gleder meg som en unge!!
Digital nomade
trippy's Avatar
2c-b har ikke i nærheten av det headspace og tankekjøret som LSD har, men jeg føler det er mye mer visuelt stimulerende!